Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε... 4η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου |
---|
Την Παρασκευή 21/10/2001 πήγαμε στο έκθεση αυτοκινήτου. Στην έκθεση αυτοκινήτου υπήρχαν οι καλύτερες εταιρείες του κόσμου που παρουσίαζαν τα καινούρια μοντέλα τους. Μπαίνοντας μέσα είδαμε αυτοκίνητα, εμπόρους και δημοσιογράφους να στήνουν τις κάμερες. Αυτοί ήταν οι πρώτοι επισκέπτες. Τα αυτοκίνητα ήταν μεγάλα, μικρά, κομψά, κόκκινα, κίτρινα, γαλάζια, ασημί, αστραφτερά. Η πρώτη εταιρεία που είδαμε ήταν η Nissan. Η ντίβα της Nissan ήταν το Primera. Η εκπρόσωπός της μας φέρθηκε με πολλή σοβαρότητα και ευγένεια όπως και οι άλλοι εκπρόσωποι των εταιρειών. HYUNDAI Στη συνέχεια πήγαμε στη HYUNDAI. Εκεί συναντήσαμε την κα Δήμητρα Σχοινοχωρίτη, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της εταιρείας και μας είπε: Μικροί μου δημοσιογράφοι να σας παρουσιάσω το "ΤΟ ΚΛΙΚΣ", πρόκειται για σχεδιαστική μελέτη, δηλαδή είναι αυτοκίνητα, τα οποία οι επιστήμονες στο εργαστήριο τους, δηλαδή στο κέντρο σχεδιασμού, σκέφτηκαν πώς θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τα μελλοντικά αυτοκίνητα. Αυτό λοιπόν το αυτοκίνητο δεν θα το βρούμε στο κατάστημα. Αυτό, λοιπόν τ' αυτοκίνητο δεν μπορείς να το αγοράσεις. Τι ιδιαίτερο έχει αυτό; Αυτή η γυάλινη οροφή αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά κομμάτια. Πατώντας διάφορα κουμπιά από μέσα μετατρέπεται το αυτοκίνητο από σπορ κουπέ σε καμπριολέ. Επίσης μ' ένα άλλο κουμπί φεύγουν κάποια τμήματα και μπορεί να γίνει φορτηγάκι. Άρα αυτό το αυτοκίνητο του μέλλοντος έχει τη δυνατότητα ν' αλλάζει μορφή. Μπορεί να γίνει τρία διαφορετικά αυτοκίνητα: καμπριολέ, κουπέ και φορτηγάκι. Ποιο είναι το κόστος του; Αυτό δεν μπορεί να εκτιμηθεί γιατί είναι μια μελέτη από τις πολλές που κάνουμε. Πάντως αν πουλιόταν θα έκανε πολλά εκατομμύρια. Πότε θα μπορούσε να κυκλοφορήσει αυτό το μοντέλο; Πιστεύουμε ότι μπορεί να κυκλοφορήσει στην επόμενη πενταετία ή δεκαετία, ίσως μέχρι το 2010. OPEL HELLAS Στο επόμενο περίπτερο που σταθήκαμε ήταν της OPEL HELLAS κι εκεί μας υποδέχτηκε η κα Αμαλία Γιαννακοπούλου, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων OPEL HELLAS. Εμείς παιδιά έχουμε να σας παρουσιάσουμε το καινούριο "SPEEDSTER", ένα σπορ διθέσιο αυτοκίνητο με κινητήρα, όπως των αυτοκινήτων της Φόρμουλα1. Είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και υαλονήματα. Το εξωτερικό μέρος δεν έχει λαμαρίνες αλλά είναι από ένα υλικό, που λέγεται "ΦΑΙΜΠΕΡΚΛΑΣ" Έχει ξεκινήσει η παραγωγή του; Ναι, έχει ξεκινήσει από πέρσι, αλλά παράγονται πολύ λίγα αυτοκίνητα. Μόνο τρεις χιλιάδες κομμάτια το χρόνο. Να σας πω ότι είναι συλλεκτικό κομμάτι και κατασκευάζεται στην Αγγλία σε συνεργασία με τη LOTUS Έχει κυκλοφορήσει εδώ στην Ελλάδα; Ναι, έχει κυκλοφορήσει από τον Ιούνιο του 2001. Ποια είναι η τιμή του; Η τιμή του ξεκινάει από τα 18.000.000 και φτάνει μέχρι τα είκοσι. FORD MOTOR HELLAS Η περιήγησή μας συνεχίστηκε και φτάσαμε στο περίπτερο της FORD MOTOR HELLAS και συναντήσαμε την κα Χρύσα Αγορογιάννη εκπρόσωπο τύπου και δημοσίων σχέσεων της FORD MOTOR HELLAS, η οποία μας είπε: Η FORD είναι μια πολύ παλιά μάρκα και φαντάζομαι ότι την ξέρετε. Έχει παρουσία στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από εκατό χρόνια. Πέρσι, το 2000, ο ιδρυτής της εταιρίας μας τιμήθηκε ως ο επιχειρηματίας του αιώνα. Η μεγαλύτερη συμβολή της FORD στο χώρο της αυτοκίνησης ήταν ότι ανέπτυξε τη γραμμή παραγωγής.. Έχετε κάποια νέα μοντέλα; Έχουμε υποσχεθεί στο κοινό ότι μέχρι το 2004 θα έχουμε 45 νέα μοντέλα. Σήμερα έχουμε το MONDEO SP 220, που έχει 220 άλογα και έναν κινητήρα σε διάταξη V, που είναι ο πιο γρήγορος και ο πιο δημοφιλής κινητήρας της FORD και στην Ελλάδα έρχεται κατόπιν παραγγελίας γιατί είναι πολύ ακριβό. Ποιο είναι το πιο καλό σας μοντέλο ; Όταν λέμε ποιο είναι το πιο καλό θα πρέπει να μάθουμε να διευκρινίζουμε, τι εννοούμε όταν λέμε καλό. Εννοούμε το πιο γρήγορο; Εννοούμε το πιο μεγάλο; Εννοούμε το πιο μικρό και γρήγορο; Το πιο εμφανίσιμο. Εμείς στη FORD, θεωρούμε ότι όλα μας τ' αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ ωραία, εμφανίσιμα και γρήγορα. Το πιο γρήγορο που είναι εδώ σήμερα είναι το FORD FOCUS WRC, που οδηγούσε ο Karlos Sinth στο προηγούμενο ράλι Ακρόπολις, το FOCUS RC, που βγάζει 220 άλογα και το MONDEO SP 220, που σας είπα προηγούμενα και βγάζει και αυτό 220 άλογα. AUDI HELLAS Αν και νιώθαμε κουρασμένοι συνεχίσαμε, γιατί θέλαμε να κάνουμε ένα πλήρες ρεπορτάζ και φτάσαμε στην AUDI HELLAS. Εκεί μας υποδέχτηκε ο κ. Θανάσης Αγγελής υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της AUDI HELLAS. Εκείνο το αυτοκίνητο, το φόρμουλα, που είναι κάπως διαλυμένο, ήταν στους αγώνες και γι' αυτό είναι έτσι; Κατ' αρχάς δεν είναι διαλυμένο. Το έχουμε αυτούσια, όπως έτρεξε και κέρδισε τον αγώνα των εικοσιτεσσάρων ωρών στο LE MAN στο Παρίσι και δεν το 'χουμε καθαρίσει καθόλου. Είναι όπως ακριβώς τελείωσε τον αγώνα. Στο συγκεκριμένο αγώνα, που είναι αγώνας αντοχής, το αυτοκίνητο αυτό κατέλαβε την πρώτη και δεύτερη θέση. Έτρεχαν τρία αυτοκίνητα και τα δυο πρώτευσαν. Θα μπορούσαμε να επισκεφτούμε τις εγκαταστάσεις της εταιρίας σας; Βεβαίως, βεβαίως!! Θα σας δεχτούμε με μεγάλη χαρά. Εκεί που περπατούσαμε είχαμε τη μεγάλη τύχη να δούμε τον Υφυπουργό Οικονομικών κ. Απόστολο Φωτιάδη, ο οποίος έδειξε την έκπληξή του για την παρουσία μας στο χώρο. Αβραμόπουλος Λίγο πιο κάτω συναντήσαμε το δήμαρχο της Αθήνας, κ. Αβραμόπουλο και πρόεδρο του Κ.Ε.Π., ο οποίος μας παραχώρησε την πιο κάτω δήλωση: "Παιδιά, εδώ βρισκόμαστε για ένα μεγάλο εκθεσιακό γεγονός. Όπως είδατε, παρουσιάζονται τα τελευταία μοντέλα του αυτοκινήτου και είναι μια ωραία ευκαιρία για όλους εμάς να μιλήσουμε με τους ανθρώπους του αυτοκινήτου. Βέβαια, το αυτοκίνητο είναι κάτι το πολύ χρήσιμο, αλλά πρέπει να λειτουργεί μέσα σε κανόνες. Πρώτα απ' όλα πρέπει να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και δεύτερο η πολιτεία, όλοι εμείς, να του παρέχουμε του οδηγού περισσότερη ασφάλεια. Άρα η χώρα μας πρέπει να έχει καλύτερους δρόμους και καλύτερα συστήματα, για να διαχειρίζεται καλύτερα την κυκλοφορία. Τέλος οι οδηγοί πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί όταν περνάνε κοντά σε σχολείο και εσείς θα πρέπει να τους το λέτε, εδώ που τους βλέπετε". CITROEN Περήφανοι που στο κασετοφωνάκι μας είχαμε δήλωση του Δημάρχου της Αθήνας συνεχίσαμε και φτάσαμε στη CITROEN όπου συναντήσαμε την υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων κα Αρετή Γωργιλή και τη ρωτήσαμε σχετικά μ' ένα μοντέλο, που μας τράβηξε το ενδιαφέρον. Τι διαφορετικό προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο, ώστε να προφυλάξει τον οδηγό στην οδήγησή του στο δρόμο και πώς συμπεριφέρεται αυτό στο δρόμο; Το αυτοκίνητο αυτό έχει όλες τις καινοτομίες. Κατ' αρχήν έχει ηλεκτρονικό σύστημα προστασίας, δηλαδή όλα ελέγχονται από, έναν κεντρικό ηλεκτρονικό εγκέφαλο. Ο ηλεκτρονικός, αυτός εγκέφαλος, ξέρει ανά πάσα στιγμή πότε φρενάρει ο οδηγός, πότε αναπτύσσει ταχύτητα, πότε χαμηλώνει ταχύτητα και αναλόγως ενεργοποιεί, αυτόματα, τα συστήματα ασφαλείας, που βρίσκονται μέσα στη μηχανή. Παράλληλα έχει 6 αερόσακους, πλαϊνούς και μπροστινούς. Έχει ενεργητική ανάρτηση, που μόνο η CITROEN έχει και καμιά άλλη εταιρία, η οποία ανεβοκατεβάζει το αυτοκίνητο ανάλογα με το πώς οδηγείς. Αν οδηγείς γρήγορα κατεβαίνει το αυτοκίνητο, αν οδηγείς σε χωματόδρομο ανεβαίνει το αυτοκίνητο. Ο οδηγός τι πρέπει να κάνει για να γίνει αυτό; Απολύτως τίποτα. Όλα τα κάνει αυτόματα το αυτοκίνητο από μόνο του. Όλα γίνονται ηλεκτρονικά. Ποια είναι η τιμή του; Η τιμή του δεν είναι γνωστή ακόμη. Αυτό το αυτοκίνητο είναι μοναδικό, είναι μακέτα. Δεν έχει βγει στην παραγωγή για να μπορούμε να σας πούμε ποια είναι η τιμή του. Πότε υπολογίζετε ότι θα κυκλοφορήσει; Υπολογίζουμε να κυκλοφορήσει γύρω στην Άνοιξη του 2002. Πιστεύουμε ότι θα κάνει πάταγο. Ήδη οι πιο μεγάλοι δημοσιογράφοι από σας, που έχουν γράψει για το συγκεκριμένο μοντέλο, έχουν γράψει ότι θα είναι το διάδοχο μοντέλο του ντεσεβό και το περιμένουν όλοι πώς και πώς. ΝΙΚΟΛΗΣ &ΣΙΑ Ο.Ε. Τελευταίο περίπτερο που επισκεφτήκαμε ήταν αυτό της εταιρίας ΑΥΤΟΜΑΤΩΝ ΘΥΡΩΝ Λ. ΝΙΚΟΛΗΣ &ΣΙΑ Ο.Ε.. Είναι η εταιρία, που είχαμε την τιμή να μας προσκαλέσει στην PRESS / TRADE DAY του διεθνούς σαλονιού. Εκεί συναντήσαμε το στέλεχος της εταιρείας τον κ. Γιώργο Τσεκουρά. κ. Τσεκουρά θέλουμε κατ' αρχήν να ευχαριστήσουμε την εταιρεία σας, για την πρόσκληση, αλλά και για την εμπιστοσύνη που μας δείξατε, προσκαλώντας μας στην πιο επίσημη μέρα του σαλονιού. Θέλουμε λοιπόν να μάθουμε περισσότερα για σας. Με τι ακριβώς ασχολείται η εταιρία σας; Εμείς παιδιά κατασκευάζουμε αυτόματες πόρτες. Αυλόπορτες και γκαραζόπορτες. Έχουμε λοιπόν σχέση με την ασφάλεια κάποιου χώρου, της αυλής σας ή του γκαράζ, που βάζουν οι γονείς σας το αυτοκίνητό τους. Οι πόρτες αυτές λειτουργούν αυτόματα. Όλα γίνονται από ένα τηλεκοντρόλ και το άνοιγμα και το κλείσιμο. Έτσι όταν θέλεις να βγεις ή να μπεις δεν χρειάζεται να κατέβεις από το αυτοκίνητό σου. Πόσα χρόνια ασχολείστε μ' αυτό το αντικείμενο; Η εταιρία μας δραστηριοποιείται στο συγκεκριμένο αντικείμενο γύρω στα τριάντα χρόνια. Είμαστε από τις πιο παλιές εταιρίες και τις πιο έμπειρες. Το σημαντικότερο, όμως είναι ότι έχουμε δικό μας εργοστάσιο και μπορούμε να κατασκευάζουμε την κάθε πόρτα ακριβώς στα μέτρα, που θέλει ο πελάτης μας. Από τι κατασκευάζονται αυτές οι πόρτες; Κατασκευάζονται από αλουμίνιο και σιδηροδοκούς. Μπορούν να παραβιαστούν; Όλα μπορούν να παραβιαστούν, αλλά προσπαθούμε πάντα αυτό να μην είναι εύκολο. Κατασκευάζετε και πόρτες που ν' ανοιγοκλείνουν αυτόματα, καθώς μπαίνει ή βγαίνει ο άνθρωπος; Φυσικά κι έχουμε και τέτοιες πόρτες. Άλλωστε σ' αυτό το είδος είμαστε οι πρώτοι που τις κατασκευάσαμε. Αυτές μάλιστα ονομάζονται υδροπνευματικές. Το άνοιγμά τους ή το κλείσιμο το καθορίζει ένα ραντάρ που βλέπει ποιος μπαίνει ή βγαίνει από το συγκεκριμένο χώρο. Πώς μας γνωρίζατε και μας στείλατε την πρόσκληση; Παιδιά θα σας αποκαλύψω ένα μυστικό. Την εφημερίδα σας τη γνωρίζουμε από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε, γιατί ο δάσκαλος σας τότε, ερχόταν σε μας και χρησιμοποιούσε τον υπολογιστή και ότι άλλο χρειαζόταν. Από τότε παρακολουθούμε τη δραστηριότητά σας. Επειδή, λοιπόν σας ξέρουμε, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν πολύ καλό για σας να παρακολουθήσετε αυτό το διεθνές γεγονός κι έτσι σας καλέσαμε. Διαπιστώνουμε τώρα, ότι κάναμε πολύ καλά, γιατί δουλεύετε, ως πραγματικοί δημοσιογράφοι και σας ευχόμαστε να συνεχίσετε με τον ίδιο ρυθμό και στο μέλλον. Μετά από 5 ώρες περιήγηση και τόσες συνεντεύξεις φύγαμε κατάκοποι για να πάρουμε το τρένο και να γυρίσουμε πίσω. Βλέπεις το να είσαι δημοσιογράφος δεν είναι και τόσο ξεκούραστη δουλειά. Κι αυτό το διαπιστώσαμε εκείνη την μέρα. Παρ' όλα αυτά όμως εμείς κάναμε το χρέος μας και μάλιστα πολύ καλά.
Ρεπόρτερ: Πιερ Μπισμπίκος ΣΤ', Κώστας Γκιώνης ΣΤ', Χρήστος Παπαζαχαρόπουλος ΣΤ', Στέφανος Αγάθωνος Δ' Φωτο:
Στέλιος
Μπούρας Ε'
|
|Σελίδα 1| |Σελίδα 2| |Σελίδα 3_ 1| |Σελίδα 3_2| | Σελίδα 4| |Σελίδα 5| |Σελίδα 6| | Σελίδα 7| |Σελίδα 8_1| |Σελίδα 8_2| |Σελίδα 9| |Σελίδα 10| |Σελίδα 11| |Σελίδα 12_1| |Σελίδα 12_2| | Σελίδα 13| |
Η
σχεδίαση και η κατασκευή των σελίδων έγινε από το Βασίλη Φουρτούνη
Email: Korifasio2001@yahoo.gr Copyright © 2001 BASILIS FOYRTOYNIS |