ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ

Σίκινος

Αυτό το καλοκαίρι πήγαμε διακοπές σε ένα άγονο μικρό νησί, την Σίκινο. Είναι ένα μικρό νησί των Κυκλάδων, ανάμεσα στην Ίο και τη Φολέγανδρο. Με μεγάλη χαρά ετοιμασθήκμε για αυτό το ταξίδι, γιατί επιτέλους θα γνωρίζαμε το νησί του μπαμπά και της γιαγιάς. Το καράβι θα έφευγε από τον Πειραιά στις 6.00 η ώρα το πρωί. Μέσα στο σαλόνι του καραβιού είχε ένα μηχάνημε με οθόνη που όταν πατούσες κάποια κουμπιά σου έδειχναν το χάρτη της Ελλάδας και διάφορα άλλα στοιχεία. Εμείς ζητήσαμε πληροφορίες για την Σίκινο. Μάθαμε ότι έχει μήκος μόνο 41 χλμ. Και ότι μετά από κυριαρχία πολλών ξένων λαών ελευθερώθηκε το 1830 με την ίδρυση του Ελληνικού κράτους. Επίσης μάθαμε ότι η Σύκινος έχει το καλύτερο κυκλαδίτικο κρασί και πολλά ψάρια.

Μετά από ταξίδι 11 ωρών ( είναι άγονη γραμμή και πιάνει πολλά λιμάνια) φθάσαμε στο λιμάνι της Σικίνου.Εκεί είδαμε ένα μικρό νησί με λίγους αλλά χαμογελαστούς κατοίκους και πολύ λίγους τουρίστες. Δίπλα στο λιμάνι έχει μια ωραία παραλία, την Αλοπρόνοια, με ωραία μαύρη άμμο. Σε προσκαλεί για μπάνιο. Εμείς επειδή θα μέναμε στην χώρα, πήραμε το μικρό λεωφορείο του νησιού και μετά από δέκα λεπτά φθάσαμε στο σπίτι που θα μέναμε. Ήταν ένα μικρό σπιτάκι με παραδοσικά κυκλαδίτικα έπιπλα. Η χώρα είναι η πρωτεύουσα του νησιού με παλιά κάτασπρα αρχοντικά. Εκεί κοντά είναι ένα μεγάλο μοναστήρι, της Ζωοδόχου Πηγής. Τα παλιά χρόνια οι κάτοικοι το χρησιμοποιούσαν για καταφύγιο όταν έρχονταν οι πειρατές και κινδύνευαν να τους σκοτώσουν. Από κει ψηλά η θέα είναι φανταστική. Βλέπεις γύρω-γύρω άλλα νησιά και ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα. Λίγο πιο κάτω από τη χώρα είναι τα ερείπια του Πυθίου Απόλλωνα.

Το νησί έχει ωραίες παραλίες. Εμείς παίρναμε το καραβάκι γιατί δεν έχει δρόμο και πηγαίναμε να κάνουμε μπάνιο. Γίναμε γρήγορα φίλοι με τα παιδιά του νησιού και με τους ψαράδες που φέρνανε κάθε πρωί ψάρια.

Οι εντυπώσεις μας από το νησί είναι οι καλύτερες και υποσχεθήκαμε στους συγγενείς μας ότι θα ξαναπάμε σύντομα.

Αυτή είναι η Σύκινος και σας προτείνουμε να την επισκεφθείτε αν θέλετε να περάσετε ήρεμες αλλά φανταστικές διακοπές.

Ε.Συκινιώτη - Χ. Δαμάσκος ΣΤ1

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|Σελίδα 1| |Σελίδα 2| |Σελίδα 3| | Σελίδα 4| |Σελίδα 5| |Σελίδα 6| | Σελίδα 7| |Σελίδα 8| |Σελίδα 9| |Σελίδα 10| |Σελίδα 11| |Σελίδα 12|