«Σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν φαίνεται ότι ζει η Υπουργός Παιδείας, όπου όλα λειτουργούν υποδειγματικά στην τηλεκπαίδευση, οι ‘προκλήσεις’ αντιμετωπίζονται με αμεσότητα και το Υπουργείο Παιδείας λειτουργεί υποδειγματικά!» αναφέρει η τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής και βουλευτής Δράμας, Χαρά Κεφαλίδου μετά τη σημερινή συζήτηση στη Βουλή Επίκαιρης Ερώτησης για τις συνεχιζόμενες ελλείψεις σε tablets και τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία.«Σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν φαίνεται ότι ζει η Υπουργός Παιδείας, όπου όλα λειτουργούν υποδειγματικά στην τηλεκπαίδευση, οι ‘προκλήσεις’ αντιμετωπίζονται με αμεσότητα και το Υπουργείο Παιδείας λειτουργεί υποδειγματικά! Αυτό επιβεβαίωσε η σημερινή συζήτηση στη Βουλή Επίκαιρης Ερώτησης για τις συνεχιζόμενες ελλείψεις σε tablets και τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία. Η κα Κεραμέως είχε σήμερα να απαντήσει σε τέσσερα απλά ερωτήματα:
- Πόσα tablets και πότε έχουν φτάσει σε κάθε σχολείο της χώρας;
- Πόσες είναι οι αιτήσεις των σχολείων/ μαθητών για τη χορήγηση εξοπλισμού και πόσες οι ελλείψεις;
- Γιατί δεν δημοσιοποιείται η σύμβαση με τη Cisco;
- Γιατί ενώ δήλωνε πλήρη ετοιμότητα το Υπουργείου τον περασμένο Σεπτέμβριο έχουμε φτάσει 27 Νοεμβρίου και δρομολογούνται οι διαδικασίες για κάλυψη των ελλείψεων στα σχολεία
Η σχετική συζήτηση θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί σε 5’ λεπτά. Αν υπήρχαν απαντήσεις.Αντί απαντήσεων η αρμόδια Υπουργός περιορίστηκε να αναρωτιέται με στόμφο και αίσθημα κατατρόπωσης της αντιπάλου με ποια στοιχεία τολμάμε να ισχυριζόμαστε ότι υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές!!! Μα με τα δικά της στοιχεία είναι η απάντηση! Πέρα από τα δεκάδες ρεπορτάζ από ολόκληρη τη χώρα στα ΜΜΕ, αν δεν υπήρχαν χιλιάδες ελλείψεις στις 27 Νοεμβρίου γιατί το Υπουργείο Παιδείας τρέχει και δεν φτάνει να μοιράσει 90.000 tablets; Για να έχει απόθεμα το Υπουργείο;Καλές οι ωραιοποιήσεις, καλές οι καθυστερημένες προσπάθειες του Υπουργείου αλλά δεν αρκούν και δεν πείθουν. Η ελληνική οικογένεια ζει κάθε μέρα, μέσα στο ίδιο της το σπίτι, τις σημαντικές ελλείψεις και τα προβλήματα που παραμένουν άλυτα από τον Μάρτιο, κατά το 1ο κύμα της πανδημίας, με ευθύνη του Υπουργείου που σπατάλησε εννέα μήνες τους οποίους είχε στη διάθεσή του να προετοιμαστεί για μια σχολική χρονιά δύσκολη με βέβαιη την ανάγκη αντικατάστασης της δια ζώσης εκπαίδευσης με την τηλεκπαίδευση.Ο κορονοϊός θα περάσει αλλά η επόμενη ημέρα θα βρει τους μαθητές του δημόσιου σχολείου με δυσαναπλήρωτα κενά και ένα χάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων να τους χωρίζει από συνομηλίκους τους που φοιτούν στα ιδιωτικά σχολεία με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας που ψάχνει ακόμη να δει πως και σε ποιους θα μοιράσει tablets.»a