«Οι διακηρύξεις για ψηφιακό μετασχηματισμό είναι σημαντικό να συνοδεύονται από αντιστοιχία λόγων και έργων» υποστηρίζει σε ανακοίνωσή της η συνδικαλιστική παράταξη της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ)για το ζήτημα που αντιμετώπισαν αναπληρώτριες και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί εχθές Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου με την πλατφόρμα για την υπηρεσία σύναψης και αποδοχής της ψηφιακής σύμβασης.
Στη συνέχεια, προσθέτει ότι «για ακόμη μια φορά ζούμε την αναντιστοιχία των θριαμβευτικών εξαγγελιών του Υπουργείου Παιδείας σε σχέση με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση με την ίδια την πραγματικότητα»
«Οι διακηρύξεις για ψηφιακό μετασχηματισμό είναι σημαντικό να συνοδεύονται από αντιστοιχία λόγων και έργων» καταλήγει.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΕΚ
«Για ακόμη μια φορά ζούμε την αναντιστοιχία των θριαμβευτικών εξαγγελιών του Υπουργείου Παιδείας σε σχέση με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση με την ίδια την πραγματικότητα.
Χιλιάδες αναπληρώτριες και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί βρέθηκαν αντιμέτωπες και αντιμέτωποι με μια οθόνη η οποία ενημέρωνε μεγάλο μέρος τους πως η υπηρεσία σύναψης και αποδοχής της ψηφιακής σύμβασης δεν είναι διαθέσιμη. Η επιλογή του Υπουργείου διαπιστώνοντας από το ξεκίνημα της ημέρας τα σοβαρά αυτά προβλήματα ήταν να δοθεί παράταση και την επόμενη ημέρα.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό η Πολιτεία να διασφαλίζει πως η ηλεκτρονική διακυβέρνηση θα αποτελεί παράγοντα διευκόλυνσης και όχι ταλαιπωρίας. Ο μεγάλος αριθμός ενδιαφερομένων για τη διαδικασία ήταν γνωστός και δεν αποτελούσε έκπληξη. Ήταν υποχρέωση της Πολιτείας να διασφαλίσει πως οι άνθρωποι αυτοί δεν θα βίωναν αυτή την ταλαιπωρία σε πρακτικό αλλά και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Οι διακηρύξεις για ψηφιακό μετασχηματισμός είναι σημαντικό να συνοδεύονται από αντιστοιχία λόγων και έργων
Διαφορετικά τραυματίζουν και δεν υπηρετούν αυτή τη τόσο σοβαρή υπόθεση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.»