Ασταμάτητος και στον Καναδά ο Φερστάπεν. Στη δεύτερη θέση ο Αλόνσο και τρίτος ο Χάμιλτον

0

Κυρίαρχος και στον Καναδά ο Μαξ Φερστάπεν!
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής ξεκίνησε από την pole position και δεν έχασε την πρωτοπορία σε κανένα σημείο του αγώνα, πανηγυρίζοντας την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του και έκτη συνολικά στα 8 Grand Prix που έχουμε δει έως τώρα στη φετινή σεζόν. Παράλληλα χάρισε στη Red Bull την 100ή νίκη της στη Formula 1!
Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν αυτός που επικράτησε στη μάχη με τον Λουίς Χάμιλτον για τη δεύτερη θέση, με τους δυο τους να ανεβαίνουν τελικά στο βάθρο, ενώ οι δύο Ferrari παρουσιάστηκαν ανταγωνιστικές και με σωστή στρατηγική μετά από καιρό, τερματίζοντας στην 4η -5η θέση (4ος ο Τσαρλ Λεκλέρ, 5ος ο Κάρλος Σάινθ), παρότι ξεκίνησαν τον αγώνα όντας εκτός πρώτης δεκάδας.
Ο Ράσελ έστειλε την Mercedes του στον τοίχο στον 12ο γύρο και τελικά εγκατέλειψε με πρόβλημα υπερθέρμανσης στα φρένα, στον 55ο, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι ΠέρεζΆλμπονΟκόνΣτρολ και Μπότας.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Χάμιλτον να περνάει τον Αλόνσο στην πρώτη στροφή, παίρνοντάς του τη 2η θέση, ενώ ο Φερστάπεν πραγματοποίησε πολύ καλή εκκίνηση, παραμένοντας πρωτοπόρος. Ο Ράσελ πίεσε και εκείνος τον Αλόνσο, αλλά ο Ισπανός κατάφερε να αμυνθεί, προσπαθώντας να πάρει πίσω τη δεύτερη θέση από τον Χάμιλτον.
Στον 9ο γύρο ο Σάρτζεντ εγκατέλειψε με την Williams του να έχει μηχανικό πρόβλημα, ενώ στον 12ο γύρο ο Ράσελ τράκαρε τη Mercedes του στον τοίχο της στροφής 9, καταφέρνοντας τελικά να συνεχίσει στον αγώνα, αλλά πέφτοντας στην τελευταία θέση.


Στον 13ο γύρο, Χάμιλτον και Αλόνσο παραλίγο να συγκρουστούν στα pits μετά την έξοδο του Βρετανού, με τους αγωνοδίκες να εξετάζουν το συμβάν και να μην δίνουν κάποια ποινή.
Στη συνέχεια το αυτοκίνητο ασφαλείας κάνει την εμφάνισή του, με τους Λεκλέρ, Σάινθ, Πέρεζ, Μάγκνουσεν και Μπότας να είναι οι μόνοι που δεν μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών. Ο Αλόνσο ανέβασε την πίεση του προς τον Χάμιλτον και στον 22ο γύρο πέρασε τον Χάμιλτον με τη βοήθεια του DRS, παίρνοντας πίσω τη θέση που έχασε στην εκκίνηση.


Οι Ferrari συνέχιζαν με τη μέση γόμα που ξεκίνησαν τον αγώνα, με αυτή την στρατηγική να ανεβάζει τους πιλότους της στο 4-5, ενώ ο Φερστάπεν διατηρούσε σταθερή διαφορά σχεδόν 5’’ από τον 2ο Αλόνσο.
Οι Ferrari μπήκαν στα pits μετά τον 40ό γύρο, παραμένοντας πίσω μόνο από τους Φερστάπεν, Αλόνσο και Χάμιλτον, ενώ ο παγκόσμιος πρωταθλητής διατηρούσε την υπέρ του διαφορά από την Aston Martin σε επίπεδα ανώτερα των 5’’. Παράλληλα, ο Χάμιλτον μείωνε ολοένα και περισσότερα τη διαφορά του από τον Αλόνσο στη μάχη για τη 2η θέση.
Τελικά, τίποτα δεν άλλαξε στους τελευταίους γύρους, με τον Φερστάπεν να αντικρίζει άνετα ως πρώτος την καρό σημαία, ενώ ο Αλόνσο άντεξε στην πίεση του Χάμιλτον και τερμάτισε δεύτερος. Οι Ferrari των Λεκλέρ και Σάινθ ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα, με τους πιλότους να ανανεώνουν το ραντεβού τους για το τριήμερο 30/6-2/7, όταν θα συναντηθούν για το Grand Prix της Αυστρίας!

Η βαθμολογία των οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Max Verstappen Red Bull Racing 195
2 Sergio Perez Red Bull Racing 126
3 Fernando Alonso Aston Martin 117
4 Lewis Hamilton Mercedes-AMG 102
5 Carlos Sainz Ferrari 68
6 George Russell Mercedes-AMG 65
7 Charles Leclerc Ferrari 54
8 Lance Stroll Aston Martin 37
9 Esteban Ocon Alpine 29
10 Pierre Gasly Alpine 15
11 Lando Norris McLaren 12
12 Alexander Albon Williams 7
13 Nico Hulkenberg Haas 6
14 Oscar Piastri McLaren 5
15 Valtteri Bottas Alfa Romeo 5
16 Guanyu Zhou Alfa Romeo 4
17 Yuki Tsunoda Alpha Tauri 2
18 Kevin Magnussen Haas 2
19 Nyck De Vries Alpha Tauri 0
20 Logan Sargeant Williams 0

 

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

Θέση Κατασκευαστής Βαθμοί
1 Oracle Red Bull Racing 321
2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team 167
3 Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team 154
4 Scuderia Ferrari 122
5 BWT Alpine F1 Team 44
6 McLaren F1 Team 17
7 Alfa Romeo F1 Team Stake 9
8 Moneygram Haas F1 Team 8
9 Williams Racing 7
10 Scuderia Alpha Tauri 2

 

Share.

Comments are closed.

WordPress Πρόσθετο Cookie από το Real Cookie Banner