Έρχονται βαριές καμπάνες για ανασφάλιστα, χωρίς ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας ΙΧ

0

Αρχίζει η πολιτεία από το φθινόπωρο τις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, προκειμένου να εντοπίσει τους οδηγούς που κυκλοφορούν στους δρόμους με ΙΧ που είναι ανασφάλιστα, ή που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή που έχουν δηλωθεί ως «ακινητοποιημένα» αλλά κυκλοφορούν προκειμένου να γλυτώνουν τέλη κυκλοφορίας και λοιπές επιβαρύνσεις
Μετά την ψήφιση του νέου νόμου οι οδηγοί έχουν περιθώριο μερικών εβδομάδων να συμμορφωθούν με την νομοθεσία καθώς το φθινόπωρο (πιθανότατα τον Οκτώβριο) θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος κύκλος των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων προκειμένου να γίνει μαζικός εντοπισμός παραβατών ειδικά στην κατηγορία των ανασφάλιστων που εξελίσσεται και σε «μάστιγα» τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.
To χρονοδιάγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

  1. Τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο θα διενεργηθεί το πρώτο μαζικό κύμα διασταυρώσεων με στόχο τον εντοπισμό τεσσάρων παραβάσεων που συνδέονται με την κατοχή ΙΧ: Αυτοκίνητο χωρίς ασφάλεια, όχημα δηλωμένο σε οριστική αδράνεια το οποίο κυκλοφορεί, όχημα δηλωμένο σε “ακινησία” (σ.σ. γίνεται πλέον ηλεκτρονικά) το οποίο κυκλοφορεί αλλά και όχημα που δεν έχει περάσει από ΚΤΕΟ ή που δεν έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας. Αν επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις ότι μιλάμε για 000 ανασφάλιστα οχήματα τότε το φθινόπωρο θα υπάρξει μαζικό κύμα επιβολής προστίμων, καθώς σε αυτή την περίπτωση η ποινή ορίστηκε στα 500 ευρώ.
  2. Για τους παραβάτες θα οριστεί ένα ακόμη τρίμηνο προσαρμογής. Το πρόστιμο θα επιβληθεί κανονικά αλλά μετά το τρίμηνο θα υπάρξει νέος κύκλος διασταυρώσεων και όποιος εντοπιστεί να κυκλοφορεί και πάλι ανασφάλιστος θα του αφαιρούνται και οι πινακίδες και το δίπλωμα.
  3. Την άνοιξη -και μετά ανά έξι μήνες– θα τρέχει και πάλι ο κύκλος των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων καθώς το ζητούμενο είναι όχι μόνο να εντοπιστούν οι παραβάτες αλλά και να κρατηθούν χαμηλά τα ποσοστά παραβατικότητας.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί μέσα στο καλοκαίρι πρέπει να «τακτοποιήσουν» τα οχήματά τους για να αποφύγουν τα πρόστιμα. Η πρώτη προτεραιότητα είναι η ασφάλιση και μετά ο έλεγχος από το ΚΤΕΟ καθώς και αυτό αποτελεί «στόχο» των ελεγκτικών αρχών. Από εκεί και πέρα, φτάνοντας στο τέλος του χρόνου, θα έρθουμε αντιμέτωποι για μια ακόμη φορά με τα τέλη κυκλοφορίας. Φέτος δεν θα υπάρξει παράταση καθώς θα ενεργοποιηθεί το νέο κλιμακωτό σύστημα υπολογισμού της προσαύξησης για την εκπρόθεσμη πληρωμή. Ξεκινάμε από το +25% για καταβολή μέσα στον Ιανουάριο, +50% για τον Φεβρουάριο και μετά το γνωστό +100%.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να επιδείξουν οι οδηγοί καθώς σε περιπτώσεις κυκλοφορίας οχημάτων που έχουν δηλωθεί σε ακινησία ή οριστική διαγραφήτο πρόστιμο έχει οριστεί στα 10.000 ευρώ ενώ σε περίπτωση υποτροπής στα 30.000 ευρώ.

Share.

Comments are closed.

WordPress Πρόσθετο Cookie από το Real Cookie Banner