Σοφία Ζαχαράκη: Η ύλη στα δημοτικά θα καλυφθεί και τον Σεπτέμβριο – Το νέο σχολικό έτος ξεκινά στις αρχές του Σεπτέμβρη

0

H υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, αναφέρθηκε στους λόγους που υπαγορεύουν την επιστροφή των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα σχολεία
Μιλώντας στον «Θέμα 104,6» η κ. Ζαχαράκη αναφέρθηκε στους λόγους που οδήγησαν στο άνοιγμα των δημοτικών σχολείων από την 1η Ιουνίου. Η υφυπουργός επικαλέστηκε τις ψυχολογικές επιπτώσεις από τη διακοπή της μαθησιακής διαδικασίας, την ανάγκη επανασύνδεσης με τη σχολική πραγματικότητα, αλλά και την κάλυψη της διδακτικής ύλης στο μέτρο του δυνατού.
«Μιλώντας και με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού, δεν μπορείς να υποτιμήσεις ποτέ την επαφή με την μαθησιακή διαδικασία, έστω και τις λίγες ώρες που θα περάσει με τη δασκάλα και το δάσκαλο το παιδί», δήλωσε η κ. Ζαχαράκη, μολονότι η ίδια υπενθύμισε πως «το μαθησιακό κομμάτι προσπαθήσαμε να το συνεχίσουμε μέσω της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης».
Χαρακτήρισε δε αυτονόητη την υποχρέωση του κράτους να επανέλθουν τα παιδιά στο σχολείο, αν και επισήμανε πως «εγώ δεν σας λέω ότι μπορούν να καλύψουν το σύνολο της ύλης που χάθηκε, αλλά έχουμε στείλει ήδη οδηγίες στα σχολεία οι δάσκαλοι να ασχοληθούν με τις κυριότερες ενότητες της ύλης».
Η κ. Ζαχαράκη επανέλαβε ότι η κάλυψη της ύλης «θα γίνει και τον Σεπτέμβριο γι’ αυτό έχω πει στα παιδιά να κρατήσουν τα φετινά βιβλία».
Αναφορικά με τη μέχρι τώρα παρουσία των μαθητών σε Γυμνάσια & Λύκεια τα δεδομένα έχουν ως εξής: «στα Γυμνάσια πάνω από 65% σε όλη την Ελλάδα των μαθητών έχει επιστρέψει στα θρανία» ενώ «λίγο κάτω από 50% στις τάξεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου», σύμφωνα με την υφυπουργό Παιδείας.
«Έστω και λίγα παιδιά να πάνε στο σχολείο για να λύσουν απορία που δεν μπορούσαν λόγω τηλεκπαίδευσης είναι θέμα ισότητας ευκαιριών» τόνισε και προσδιόρισε την εκκίνηση του νέου σχολικού έτους στις αρχές του Σεπτέμβρη.
Τέλος, αναφορικά με την εφαρμογή των κανόνων προστασίας από τον κορονοϊό η υφυπουργός Παιδείας σημείωσε ότι «τα παιδιά θα επαναλάβουν και θα εμπεδώσουν κανόνες όπως πώς να καθαρίζουν τα χέρια τους. Προφανώς τα μικρότερα παιδιά έχουν μάθει να λειτουργούν ως ομάδα. Οι ειδικοί επιστήμονες μας επισήμαναν την έννοια της ομάδας που δεν συγχρωτίζεται με άλλες ομάδες. Γι’ αυτό είναι σημαντικός ο ρόλος του δασκάλου. Στα μεγαλύτερα παιδιά η τήρηση των κανόνων υγιεινής τηρείται μέσα στο σχολείο».

Share.

Comments are closed.