Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων της Περιφέρειας Αττικής [Φωτο + Βίντεο]

0

Εγκαινιάστηκε σήμερα από τον Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη το Κέντρο Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων για θέματα μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής, με στόχο έχει να βάλει τέλος  στη γραφειοκρατία και την πολύωρη αναμονή σε ουρές σε θέματα μεταφορών.
Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια των εγκαινίων από το Περιφερειάρχη Γ. Πατούλη «με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων γίνεται πράξη η δέσμευση που δόθηκε απέναντι στους πολίτες της Αττικής ότι σε σύντομο χρόνο θα υπάρξει θεαματική βελτίωση στον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών της Περιφέρειας.  Με τη νέα υπηρεσία θα εξυπηρετούμε καλύτερα και γρηγορότερα τους πολίτες. Δε θα κάνει τρεις μήνες να πάρει το δίπλωμά του ένας πολίτης που απευθύνεται στο ΚΕΠ για να το ανανεώσει, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά δύο εβδομάδες».
Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία του υφυπουργού Απλούστευσης Διαδικασιών Γ. Γεωργαντά, του Γ.Γ. Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Ν. Σταθόπουλου, του εμπνευστή των ΚΕΠ  και πρώην υπουργού Σ. Μπένου, του συνεχιστή του Πρώην Υφυπουργού Α. Ανδρεουλάκου, Δημάρχων, του Αρμόδιου Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών και Επικοινωνιών Β. Γιαννακόπουλου,  Αντιπεριφερειαρχών, Περιφερειακών Συμβούλων, Αντιδημάρχων και εκπροσώπων φορέων.

Πώς θα λειτουργεί το νέο ΚΕΠ
Οι πολίτες θα μπορούν πλέον να απευθύνονται στα ΚΕΠ της περιοχής τους. Αυτά με τη σειρά τους θα ζητούν τα σχετικά έγγραφα από το ΚΕΠ της Περιφέρειας και οι πολίτες σε διάστημα 15 ημερών θα λαμβάνουν απάντηση στο αίτημά τους. Αξίζει να επισημανθεί ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών σήμερα προσέρχονται στις υπηρεσίες της καθημερινά 4.000 περίπου πολίτες. Ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς δε θα χρειάζεται πλέον να ταλαιπωρείται. Σε πρώτη φάση στο σύστημα έχουν ενταχθεί 77 ΚΕΠ, ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ενταχθούν και τα υπόλοιπα 74 που λειτουργούν στους δήμους που βρίσκονται στην  επικράτεια της Περιφέρειας Αττικής.  Αποστολή του ΚΕΠ θα είναι να εξυπηρετεί τους πολίτες για θέματα που αφορούν στην Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και  Επικοινωνιών.

Ο Υφυπουργός Απλούστευσης Διαδικασιών Γ. Γεωργαντάς και ο Γ.Γ. Μεταφορών υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Ν. Σταθόπουλος
Τόσο ο υφυπουργός Απλούστευσης Διαδικασιών Γ. Γεωργαντάς, όσο και  Γ.Γ. Μεταφορών υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Ν. Σταθόπουλος, στο χαιρετισμό τους εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής για την λειτουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών και παράλληλα επισήμαναν την ανάγκη η κεντρική διοίκηση και η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να συνεργαστούν δημιουργικά για την μετάβαση της δημόσιας διοίκησης στην νέα ψηφιακή εποχή

Γιώργος Πατούλης: Στόχος είναι να προσφέρονται όλες οι υπηρεσίες στους πολίτες ψηφιακά και από απόσταση»
Στρατηγική απόφαση που «υπηρετεί» απόλυτα τη βούληση της νέας διοίκησης της Περιφέρειας να μειωθεί δραστικά ο χρόνος εξυπηρέτησης των πολιτών σε κρίσιμες υπηρεσίες και να μειωθεί η γραφειοκρατία, χαρακτήρισε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης τη δημιουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων για θέματα Μεταφορών.
«Δεν πρέπει να ζήσουμε ξανά καταστάσεις ντροπής, σαν αυτές που βίωσαν πάνω από 90.000 συμπολίτες μας, που περίμεναν επί πολλούς μήνες για να πάρουν ή να ανανεώσουν το δίπλωμά τους. Και επειδή διαχειριστήκαμε με επιτυχία την δυσάρεστη αυτή κατάσταση, με τη βοήθεια και την αμέριστη αρωγή των εργαζομένων μας, τους οποίους θέλω με την ευκαιρία αυτή να τους ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά δημόσια, αποφασίσαμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα», τόνισε.
Ολοκληρώνοντας τον χαιρετισμό του ο κ. Πατούλης υπογράμμισε ότι μέσα από τη νέα υπηρεσία αφενός θα βελτιωθεί η σχέση συνεργασίας των υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής, με τα ΚΕΠ των Δήμων και αφετέρου θα διασφαλιστεί καλύτερος έλεγχος της λειτουργίας των υπηρεσιών μεταφορών της Περιφέρειας.
«Μεγάλος μας στόχος είναι να καταφέρουμε φυσικά όλες μας τις υπηρεσίες να τις προσφέρουμε στους πολίτες ψηφιακά και από απόσταση. Χωρίς να είναι απαραίτητη η προσωπική επαφή του πολίτη με τον υπάλληλο που θα τον εξυπηρετεί. Όπως γίνεται σε όλες τις προηγμένες χώρες του κόσμου», σημείωσε κλείνοντας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και επικοινωνιών Β. Γιαννακόπουλος
Ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και Επικοινωνιών, Βασίλης Γιαννακόπουλος, κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του  επισήμανε ότι στόχος τους είναι η καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη στον ευαίσθητο τομέα των μεταφορών.
«Οι κοινές μας αρχές συνίστανται σε τρεις βασικούς πυλώνες: Στην Οδική Ασφάλεια όπου σύντομα θα υπάρξουν πρωτοβουλίες σε συνεργασία με τους 66 Δήμους της Αττικής και των φορέων Εκπαίδευσης. Στη Διαφάνεια παντού με ιδιαίτερη έμφαση στις εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης. Στη ψηφιακή αναβάθμιση και ενίσχυση με ανθρώπινο δυναμικό των Υπηρεσιών Μεταφορών ώστε να περιοριστούν δραστικά γραφειοκρατικά εμπόδια και φαινόμενα διαφθοράς» επισήμανε

Ο Γενικός Διευθυντής Μεταφορών και επικοινωνιών  Η. Δόλγυρας
Ο Γενικός Διευθυντής Μεταφορών και επικοινωνιών Η. Δόλγυρας κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του επισήμανε ότι: «Φιλοδοξούμε σύντομα ηλεκτρονικά να διεκπεραιώνεται το μεγαλύτερο μέρος των υποθέσεων των πολιτών για θέματα μεταφορών.  Στόχος μας να μειώσουμε στο ελάχιστο και στο απολύτως αναγκαίο τη φυσική παρουσία των πολιτών στις υπηρεσίες».

Παρόντες Σταύρος Μπένος και Απόστολος Ανδρεουλάκος
Τέλος το  λόγο έλαβαν για σύντομο χαιρετισμό ο εμπνευστής των ΚΕΠ  και πρώην υπουργός Σ. Μπένος και ο συνεχιστής του, Πρώην Υφυπουργός  Α. Ανδρεουλάκος. Όπως επισήμαναν η επιμονή του να υλοποιηθεί το όραμα λειτουργίας των ΚΕΠ επιβεβαιώνεται καθημερινά καθώς χιλιάδες πολίτες απαλλάχθηκαν από την γραφειοκρατία και την αναμονή σε ουρές. Επίσης υπογράμμισαν ότι είναι σημαντικό το γεγονός ότι σταδιακά μειώνονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και επιτυγχάνεται η απευθείας ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους: ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Κ. Ζαχαριάδης, οι Αντιπεριφερειάρχες, ΓΔημόπουλος, Λ. Κεφαλογιάννη Δ. ΝάνουΒ. Θεοδωρακοπούλου – ΜπόγρηΜ. ΚουρήΘ. Βαθιώτης,  ο Χ. Πετράκης, ο πρώην υπουργός και Δήμαρχος Λαυρεωτικής Δ. Λουκάς, ο Δήμαρχος Ιλίου Ν. Ζενέτος , ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής Ν. Μπάμπαλος, , ο Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης,. Γ. Κωνσταντέλλος  ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής Β. Ζορμπάς , ο αντιδήμαρχος Παπάγου- Χολαργού Χ. Πετράκης , ο αντιδήμαρχος Πεύκης Π. Ιωάννου , ο γενικός γραμματέας Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας Α. Παπαϊωάννου , ο αντιδήμαρχος Φιλοθέης – Ψυχικού Χ. Μπονάτσος , ο πρώην Δήμαρχος Αθηναίων και δημοτικός σύμβουλος Γ. Μπρούλιας, ο πρώην Δήμαρχος Μεταμόρφωσης Μ. Kαρπέτας, οι εντεταλμένοι σύμβουλοι, Σ. Μελάς, Γ. Αγγελόπουλος, Ε. Μπαρμπαγιάννη, Χ. Αλεξανδράτος, Φ. Καλογήρου, η οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χ. ΓαλανοπούλουΚ. Λογοθέτης και Ε. Ματσούκης, ο πρώην δήμαρχος Χαλανδρίου Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος και εκπρόσωποι φορέων.

Δείτε φωτογραφικό υλίκό του www.fourtounis.gr από τα εγκαίνια του Κέντρου Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων της Περιφέρειας Αττικής

Δείτε βίντεο της Περιφέρειας από τα εγκαίνια

Share.

Comments are closed.