Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει πολύς λόγος για το διορισμό του κ. Στέλιου Παππά, πατέρα του Υπουργού Παππά στον ΟΑΣΘ, Όμως το θέμα δεν εξαντλείται εκεί. Είναι αρκετα πιο σύνθετο.
Στον ΟΑΣΘ που είναι μια εταιρία με κύκλο εργασιών πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ, με περισσότερους από 2000 εργαζομένους και ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο και δύσκολο έργο που πρέπει να εκτελέσει, θα περίμενε κανείς μια καλύτερη αντιμετώπιση από την κυβέρνηση.
Σύμφωνα με τα παραπάνω θα περίμενε κανείς ότι η κυβέρνηση θα όριζε ένα Διοικητικό Συμβούλιο ικανό να αναλάβει αυτό το δύσκολο έργο. Ένα διοικητικό συμβούλιο που θα αποτελούταν από έμπειρους manager και συγκοινωνιολόγους έτσι ώστε επιτέλους η πόλη να αποκτήσει αστικές συγκοινωνίες ανάλογες των Ευρωπαϊκών πόλεων. Αλλά φευ.
Όμως ας δούμε, πέρα από τον ορισμό του κ. Στέλιου Παππά ως προέδρου του ΟΑΣΘ, τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ.
Τα υπόλοιπα 3 μέλη ορίζονται ένα από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, ένα από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων.
Δυστυχώς η κατάσταση δεν είναι διαφορετική ούτε και στον «Οργανισµό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης» που είναι η νέα εταιρία που θα αντικαταστήσει τον ΟΑΣΘ
Τα υπόλοιπα μέλη ορίζονται από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Από τα παραπάνω, δυστυχώς διαπιστώνουμε ότι από τα 11 άτομα που διόρισε η κυβέρνηση κανένας δεν είναι συγκοινωνιολόγος και κανένας δεν έχει καμιά εμπειρία στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Όμως περιλαμβάνονται: 7 αποτυχημένοι πολιτευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, 11 κομματικά στελέχη και ο πατέρας του κολλητού του Πρωθυπουργού.
Μετά τον κύκλο διαφωνιών που άνοιξε για τον Δήμο Αθηναίων και την αύξηση των τελών στις μικρομεσαίες…
Η 25η Νοεμβρίου καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ ως Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας…
Η «Εταιρία Διάσωσης, Αξιοποίησης και Ανάπτυξης Ιστορικών Ακινήτων και Φυσικών Μνημείων Οινιαδών – ΑΜΚΕ» με…
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης,…
H διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αγωνία την κλιμάκωση στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας μετά και τη…