Ντροπή: Οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης έγιναν κομματικό λάφυρο

0

Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει πολύς λόγος για το διορισμό του κ. Στέλιου Παππά, πατέρα του Υπουργού Παππά στον ΟΑΣΘ, Όμως το θέμα δεν εξαντλείται εκεί. Είναι αρκετα πιο σύνθετο.

Στον ΟΑΣΘ που είναι μια εταιρία με κύκλο εργασιών πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ, με περισσότερους από 2000 εργαζομένους και ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο και δύσκολο έργο που πρέπει να εκτελέσει, θα περίμενε κανείς μια καλύτερη αντιμετώπιση από την κυβέρνηση.

Σύμφωνα με τα παραπάνω θα περίμενε κανείς ότι η κυβέρνηση θα όριζε ένα Διοικητικό Συμβούλιο ικανό να αναλάβει αυτό το δύσκολο έργο. Ένα διοικητικό συμβούλιο που θα αποτελούταν από έμπειρους manager και συγκοινωνιολόγους έτσι ώστε επιτέλους η πόλη να αποκτήσει αστικές συγκοινωνίες ανάλογες των Ευρωπαϊκών πόλεων. Αλλά φευ. 

Όμως ας δούμε, πέρα από τον ορισμό του κ. Στέλιου Παππά ως προέδρου του ΟΑΣΘ, τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ. 

  • Στέλιος Παππάς (Πρόεδρος) : Συνδικαλιστής της ΔΕΗ, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, πατέρας του Νίκου Παππά
  • Σάββας Παναγιωτίδης (Διευθύνων Σύμβουλος) : Μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης χωρίς καμία άλλη επαγγελματική δραστηριότητα και εμπειρία που να δικαιολογεί την θέση του στο ΔΣ και μάλιστα στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου.
  • Ακρίτας Καϊδατζής (Μέλος) : Προϊσταμένος στο Νομικό Γραφείο της Κυβέρνησης και καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου του ΑΠΘ
  • Μανώλης Λαμτζίδης (Μέλος) : Δικηγόρος, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμαριάς στις προηγούμενες εκλογές
  • Φώτης Μπίμπασης (Μέλος) : Σχεδόν μόνιμος υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές της Θεσσαλονίκης όπου στις τελευταίες στήριξε τον Μηταφίδη. Απόφοιτος Τηλεφωνικής Σχολής του Ιδρύματος Σχολής Τυφλών Θεσσαλονίκης
  • Όλγα Γιάννη (Μέλος) : Δημοσιογράφος. Υποψήφια με τους ΑΝΕΛ στις τελευταίες εκλογές. 

Τα υπόλοιπα 3 μέλη ορίζονται ένα από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, ένα από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων

Δυστυχώς η κατάσταση δεν είναι διαφορετική ούτε και στον «Οργανισµό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης» που είναι η νέα εταιρία που θα αντικαταστήσει τον ΟΑΣΘ

  • Κωνσταντίνος Αμπατζάς (Πρόεδρος) : Δικηγόρος, μέλος της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης
  • Ιωάννης Τσιωνάς (Διευθύνων Σύμβουλος) : Τοπογράφος Μηχανικός και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Τριαντάφυλλο Μηταφίδη
  • Δρόσος Δρόσος (Μέλος) : Λογιστής μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και συγκεκριμένα της ΚΟΕ
  • Αντώνιος Ελευθεριάδης (Μέλος) : Τραπεζικός Υπάλληλος, επικεφαλής του Ρεύματος Νέων Σοσιαλιστών της νεολαίας ΠΑΣΟΚ που τώρα βρίσκεται στον ΣΥΡΙΖΑ
  • Αλέξανδρος Κιτικίδης (Μέλος) : Δικηγόρος και υποψήφιος βουλευτής των ΑΝΕΛ στην Α’ Θεσσαλονίκης

Τα υπόλοιπα μέλη ορίζονται από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Από τα παραπάνω, δυστυχώς διαπιστώνουμε ότι από τα 11 άτομα που διόρισε η κυβέρνηση κανένας δεν είναι  συγκοινωνιολόγος και κανένας δεν έχει καμιά εμπειρία στην Διοίκηση Επιχειρήσεων. Όμως περιλαμβάνονται: 7 αποτυχημένοι πολιτευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, 11 κομματικά στελέχη και ο πατέρας του κολλητού του Πρωθυπουργού. 

 

Share.

Comments are closed.