Ìáñßíá ÂÞ÷ïõ: Ôï ó÷Ýäéï ôçò ×ñõóÞò ÁõãÞò åíáíôßïí ôçò áñéóôåñÜò |
|
---|---|
ôçò Ìáñßíáò ÂÞ÷ïõ áðü ôï tvxs.gr |
ÊõñéáêÞ 17 Öåâñïõáñßïõ 2013 |
Η ΧρυσÞ ΑυγÞ Ýγινε γνωστÞ πανελλαδικÜ πριν απü 4 χρüνια, καθþς την περßοδο που εßχαν φανεß στον ορßζοντα της ΕλλÜδας τα πρþτα μαýρα σýννεφα της οικονομικÞς κρßσης επÝλεξε βÜσει σχεδßου -δοκιμασμÝνου ιστορικÜ-να αποπροσανατολßσει τον κüσμο απü το κυρßαρχο ζÞτημα που Þταν η οικονομßα και η διαχεßριση της επερχüμενης κρßσης και να τον στρÝψει στο ζÞτημα της ανωτερüτητας της ελληνικÞς φυλÞς Ýναντι των «υπανθρþπων που Ýχουν κατακλýσει την χþρα μας». Ο ρατσισμüς κατÜ των μεταναστþν για την ΧΑ εßναι απüλυτα αντßστοιχος με τον αντισημιτισμü των Ναζß, κατÜ το üτι δεν αποτελεß παρÜ τη μÝθοδο για να παρουσιÜσει μια Üλλη εκδοχÞ της ιστορßας, υπηρετþντας απüλυτα το σýστημα, με το να θολþνει την πραγματικÞ ουσßα της οικονομικÞς κρßσης. Με αυτÞ την Ýννοια ο πραγματικüς αντßπαλος της ΧΑ εξ αρχÞς δεν Þταν οι μετανÜστες αλλÜ η ταξικÞ πÜλη και η ΑριστερÜ, γι αυτü και σε μεγÜλο βαθμü υποστηρßχθηκε και υποστηρßζεται απü το σýστημα. ΕνδιαφÝρον απü αυτÞ την Üποψη Ýχει να εξετÜσει κανεßς απü το ßδιο το βιβλßο του Χßτλερ «ο Αγþν μου» το πως ο Ναζισμüς χρησιμοποßησε την ρατσιστικÞ ιδεολογßα σαν Ýνα «Δοýρειο ºππο», προκειμÝνου να «αλþσει» τα λαúκÜ στρþματα υπÝρ του καπιταλιστικοý συστÞματος. ΓρÜφει λοιπüν ο Χßτλερ (τ. Β σελ. 274-275): «εßναι χρÝος του πολιτικοý ηγÝτη να δεßχνει, πως ακüμα και οι πιο διαφορετικοß εχθροß ανÞκουν σε μια μοναδικÞ κατηγορßα. Αν μιλÜμε στις μÜζες για πολλοýς εχθροýς, μπορεß να τους προκαλÝσουμε περßπλοκες συζητÞσεις και αμφιβολßες χωρßς δισταγμοýς. ΠρÝπει να βομβαρδßζουμε αδιÜκοπα τον εχθρü με ψÝματα και κατηγορßες, ωσüτου να δημιουργηθεß κατÜσταση ομαδικοý παροξυσμοý: σ' αυτü το σημεßο, ο λαüς για να ξαναβρεß την ηρεμßα του, εßναι διατεθειμÝνος να θυσιÜσει το θýμα που διαλÝξαμε». Στην Γερμανßα μετÜ τον Πρþτο Παγκüσμιο Πüλεμο, με την βαθιÜ πολιτικÞ, οικονομικÞ και ιδεολογικÞ κρßση, που την μÜστιζε, σκοπüς του ναζισμοý Þταν να δημιουργÞσει μια κατÜσταση φαντασιακÞς απειλÞς, απü τον Ýνα Εχθρü, τους Εβραßους, στο πρüσωπο των οποßων οι Ναζß εßχαν συνδÝσει τον φιλελεýθερο καπιταλισμü, τον κομμουνισμü και το κοινοβουλευτικü σýστημα, καθþς κÜποιοι εκπρüσωποι üλων αυτþν τýχαινε να Ýχουν εβραúκÞ καταγωγÞ. Κατ' αντιστοιχßα η ΧΑ επιτιθÝμενη στα λüγια και στην πρÜξη κατÜ των μεταναστþν και αναδεικνýοντας τους μετανÜστες την κýρια πηγÞ του κακοý στην ΕλλÜδα σÞμερα, επιτßθεται κατÜ του κεφαλαßου, «που τους Ýφερε» (φθηνÜ εργατικÜ χÝρια), της ΑριστερÜς «που τους προστατεýει» και κατÜ του Κοινοβουλßου «που νομοθετεß υπÝρ τους». Η λαúκßστικη λογικÞ του με Ýνα σμπÜρο πολλÜ τρυγüνια. Ας δοýμε üμως πως περιγρÜφει ο Χßτλερ τον λüγο ýπαρξης του ναζιστικοý κüμματος (τ.Β σελ. 55) «πρÝπει να εξασφαλßσουμε στην ρατσιστικÞ θεωρßα Ýνα αγωνιστικü üργανο, σαν αυτü που εßναι ο μαρξισμüς για την διεθνιστικÞ θεωρßα. Αυτüς εßναι ο σκοπüς που ακολουθεß και επιδιþκει το εργατικü εθνικοσοσιαλιστικü κüμμα της Γερμανßας: να καθοριστεß για το κüμμα η ρατσιστικÞ θεωρßα, καθþς και οι προηγηθεßσες συνθÞκες επιτυχßας των ρατσιστικþν αντιλÞψεων». Και παρακÜτω αναλýοντας τον σκοπü του ρατσιστικοý κρÜτους δηλþνει «ο ανþτατος σκοπüς του ρατσιστικοý κρÜτους πρÝπει να εßναι η φροντßδα της προστασßας üλων αυτþν που εκπροσωποýν την πρωταρχικÞ ρÜτσα και που αυτοß διαδßδουν τον πολιτισμü και αποσκοποýν στην ομορφιÜ και την ηθικÞ αξιοποßηση της ανþτερης κοινωνßας». ΑντιγρÜφοντας ακριβþς τα λüγια του πνευματικοý της καθοδηγητÞ η ΧΑ ξεκßνησÝ πριν απü 4 χρüνια και συνεχßζει μÝχρι σÞμερα την καμπÜνια για την «ΕλλÜδα στους ¸λληνες», για τις ελληνικÝς γειτονιÝς, τα συσσßτια μüνο για ¸λληνες, το αßμα μüνο για ¸λληνες, τους παιδικοýς σταθμοýς μüνο για τα ελληνüπουλα κ.ο.κ, θÝτοντας ουσιαστικÜ τα θεμÝλια για Ýνα ρατσιστικü κρÜτος, κÜτι που Ýνα πολλοßς δεßχνει μÝχρι στιγμÞς να πετυχαßνει, καθþς η ατζÝντα της Ýχει απüλυτα υιοθετηθεß απü την ΝΔ, με ναι μεν αλλÜ απü το ΠΑΣΟΚ, βρßσκει ποικßλες μεν αλλÜ μουδιασμÝνες αντιδρÜσεις απü την ΑριστερÜ και Ýχει απüλυτη απÞχηση για την μεγÜλη πλειονüτητα των ΜΜΕ. Απü την αστυνομßα Ýχει απüλυτη κÜλυψη και συμμετοχÞ, στην δε Δικαιοσýνη, üπως απÝδειξε η υποχþρηση στο θÝμα της απüκτησης της ελληνικÞς ιθαγÝνειας των παιδιþν μεταναστþν βρßσκει ευÞκοα þτα. Και πÜλι γυρνþντας στον Χßτλερ αξßζει να δοýμε το μßσος που τρÝφει προς τα εργατικÜ συνδικÜτα και την ταξικÞ πÜλη (τ. Β σελ. 235-237) καθþς αναφÝρει üτι τα εργατικÜ σωματεßα και συνδικÜτα ενüς εθνικü σοσιαλιστικοý ρατσιστικοý κρÜτους «δεν Ýχουν καμιÜ σχÝση με τον ταξικü αγþνα, καθþς ο μεν ναζιστÞς εργÜτης πρÝπει να ξÝρει üτι αýξηση της εθνικÞς οικονομßας σημαßνει πÜντα και την δικÞ του επÜρκεια αγαθþν και την υλικÞ ευτυχßα, ο δε ναζιστÞς εργοδüτης οφεßλει να γνωρßζει üτι η ευτυχßα κι η χρηματικÞ επÜρκεια του εργÜτη εßναι οι απαρÜβατοι και πρþτοι üροι για την ýπαρξη και την ανÜπτυξη της δικÞς του οικονομικÞς ευρωστßας». Η κατÜργηση της πÜλης των τÜξεων απü τους Ναζß Þταν που τους Üνοιξε διÜπλατα τις πüρτες συνεργασßας και εξυπηρÝτησης του μεγÜλου κεφαλαßου, κÜτι που επßσης μιμοýμενη επιχειρεß η ΧΑ, üταν αρνεßται την φορολüγηση του εφοπλιστικοý κεφαλαßου αλλÜ και üταν επιδιþκει να προσληφθοýν Ýλληνες στη θÝση μεταναστþν σε επιχειρÞσεις, με πακιστανικÜ üμως μεροκÜματα. ΟυσιαστικÜ η ΧΑ επιδιþκει την πακιστανοποßηση των ελλÞνων εργατþν κι αυτü εßναι κÜτι που δεν Ýχει καταδειχθεß επαρκþς απü τα συνδικÜτα. Για να γßνει πÜντως αντιληπτü πüσο επικßνδυνο εßναι να διαποτßζεται καθημερινÜ μια κοινωνßα με το ρατσιστικü δηλητÞριο σαν αντßδοτο στην Üνοδο της ταξικÞς πÜλης, üπως αναλýεται και απü τον Θ. Λßποβατς (Το φαινüμενο του ρατσισμοý και του Αντισημιτισμοý ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, 9 Ιοýνιος 1989), üπως ο Εβραßος για τους Ναζß Ýτσι και ο ΜετανÜστης για την ΧΑ δεν θεωρεßται Ýνα ανθρþπινο υποκεßμενο, αλλÜ αντιμετωπßζεται ως Ýνας δαßμονες, Ýνα ζþο (εξ ου και η προσφιλÞς στους χρυσαυγßτες Ýκφραση «υπÜνθρωποι» Þ «κατσαρßδες»), που φταßει πÜντα για üλα. «ΕπειδÞ παραμÝνει ανþνυμος (στη σýλληψη του ρατσιστÞ: βλÝπε τους αριθμοýς που Ýγραφαν πÜνω στα δÝρμα τα των καταδßκων στα χιτλερικÜ στρατüπεδα συγκÝντρωσης) αποτελεß Ýνα εßδος αρνητικοý φετßχ, που ο ρατσιστÞς αντισημßτης πρÝπει να κακομεταχειριστεß για να εξ υψþσει τον εαυτü του». ¼λη αυτÞ η διαδικασßα- üπως περιγρÜφεται απü τον Ι. ΛουκÜ στο βιβλßο του «Εθνικοσοσιαλισμüς και Ελληνισμüς»- στηρßζεται σε Ýνα συνδυασμü του αρχαúκοý μαγικοý τρüπου σκÝψης και της εκμετÜλλευσης τους Üγχους που παρÜγεται στα υποκεßμενα που βιþνουν μια απειλÞ: ο Εθνικοσοσιαλισμüς, δßνοντας στην κοινωνικÞ αβεβαιüτητα και κρßση που βßωναν οι Γερμανοß του ΜεσοπολÝμου διαστÜσεις υπαρξιακÞς απειλÞς, μετερχüμενος καθαρÜ λαúκßστικες μεθüδους, πÝτυχε τον παραπÜνω συνδυασμü παρουσιÜζοντας το εβραúκü στοιχεßο ως τον δημιουργü üλων των ανþμαλων κοινωνικþν συνθηκþν, τις οποßες ταξινüμησε σε δýο κατηγορßες: το κÜθε μορφÞς διεθνιστικü πνεýμα και την κÜθε εßδους επανÜσταση που αποσκοποýσε στην κοινωνικοπολιτικÞ χειραφÝτηση των μαζþν. Απü αυτÞ την Üποψη η ΧΑ δεν εßναι τυχαßο που üλο και πιο συχνÜ στην ιστοσελßδα της συνδÝει την ΑριστερÜ με τον Σιωνισμü, υιοθετþντας Ýναν κλιμακοýμενο αντισημιτικü λüγο, καθþς επßσης και το γεγονüς üτι πßσω απü τα επικριτικÜ απÝναντι της δημοσιεýματα στα διεθνÞ ΜΜΕ βλÝπει να κρýβονται οι «σιωνιστÝς». |