Όταν, ο αρμόδιος υπουργός υποδομών μέσα σε 48 ώρες αδειάζει την ηγεσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, για τις μεγάλες επιτυχίες της, τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε;
Διάβασα προχθές σε τοπικό έγκυρο ενημερωτικό site αποκλειστική είδηση από την ηγεσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ότι, μετά την συνάντησή της με τον υπουργό υποδομών Κώστα Καραμανλή εξασφάλισαν 400 εκ ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης για να δημοπρατησουν άμεσα το σημαντικό οδικό έργο Θεσσαλονίκη-Έδεσσα.
Σήμερα σε συνέντευξη που έδωσε ο Κώστας Καραμανλής στην ΕΡΤ 3, είπε ότι: «Δεν θα εξαγγέλλει έργα, όπως γινόταν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, εάν δεν έχει ώριμες μελέτες και διασφαλισμένους πόρους». Μάλιστα αναφέρθηκε μόνο στο τμήμα Μαυροβούνι-Έδεσσα, λέγοντας ότι θα προχωρήσει στην μελέτη του, για να το δημοπρατήσει, όταν ολοκληρωθεί, δηλαδή τουλάχιστον μετά 3 χρόνια.
Για την χρηματοδότηση των 70 περίπου εκ. ευρώ, τόνισε ότι «Θα προσπαθήσει να το εντάξει στο Ταμείο Ανάκαμψης», μόνο που στο Ταμείο Ανάκαμψης μπορούν να ενταχθούν έργα μέχρι το 2023.
Για το σημαντικό τμήμα του οδικού άξονα, που περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις Χαλκηδόνας και Γιαννιτσών, δεν είπε κουβέντα.
Θυμίζω ότι την μελέτη του έργου αυτού την δημοπρατήσαμε το 2010, και ήταν έτοιμη από το 2014, όμως από τότε μέχρι σήμερα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και οι κυβερνήσεις ζητούν η μια πλευρά από την άλλη, να δημοπρατήσει το έργο, το ίδιο κάνουν και τώρα.
Μόνο αν οι αξιωματούχοι της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας σταματήσουν τα ευχάριστα λόγια και ασχοληθούν σοβαρά, διεκδικώντας αυτό που δικαιούμαστε, τότε θα υπάρξουν αποτελέσματα.
* Ο Γιάννης Μαγκριώτης είναι πρώην υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Κίνησης «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»
Πατήστε και δείτε όλα τα 212 προηγούμενα άρθρα του Γιάννη Μαγκριώτη