ΕΛΣΤΑΤ: 7 στους 10 δεν έχουν πρόσβαση στο internet για διάβασμα on line ειδήσεων

0

Επτά στα δέκα νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο από την κατοικία τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ γα το 2017.

Μάλιστα, την τελευταία πενταετία καταγράφεται αύξηση 26,1% στο ποσοστό πρόσβασης στο Διαδίκτυο από την κατοικία. Ειδικότερα στο ποσοστό των νοικοκυριών της χώρας που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο από την κατοικία σε σχέση με το 2016 καταγράφεται αύξηση 2,7%.

Οι κυριότεροι λόγοι μη πρόσβασης στο Διαδίκτυο από την κατοικία παραμένουν διαχρονικά οι ίδιοι και είναι

  • η έλλειψη δεξιοτήτων (70,2%),
  • η μη χρησιμότητα των πληροφοριών που υπάρχουν στο Διαδίκτυο και η έλλειψη ενδιαφέροντος για τις πληροφορίες αυτές (23,1%) και
  • το πολύ υψηλό κόστος εξοπλισμού (18,0%).

Αναφορικά με τους λόγους χρήσης του διαδικτύου, παρατηρείται ότι κατά το 2017 η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες περιοδικά παραμένει στην κορυφή της λίστας των λόγων χρήσης.

Αναλυτικά τα ποσοστά που καταγράφηκαν για όσους χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο του Α΄τρίμηνο του 2017 για τους λόγους χρήσης διαδικτύου έχουν ως εξής:

  1. Διάβασμα on line ειδήσεων σε ιστοσελίδες, περιοδικά: 87,1%
  2. Αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες: 82,1%
  3. Αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών μηνυμάτων: 75,2%
  4. Συμμετοχή σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης: 71,5%
  5. Αναζήτηση πληροφοριών υγείας, σχετικά με ασθένειες, διατροφή, κακώσεις, τραύματα, παράγοντες που βελτιώνουν την υγεία κλπ: 67,6%
  6. Πραγματοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων με χρήση web κάμερας μέσω του διαδικτύου: 47,9% Ανέβασμα σε ιστοσελίδα κειμένου, φωτογραφιών, μουσικής, videos προκειμένου να τα μοιραστούμε με άλλους: 46,3%
  7. Χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύματα: 40,2%
  8. Πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών: 35,9%
  9. Αναζήτηση εργασίας ή αποστολή αιτήσεων για εύρεση εργασίας: 22%
  10. Αποστολή γνώμης σε blog, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α. για κοινωνικά ή πολιτικά θέματα: 12,6%
  11. Συμμετοχή σε ιστοσελίδες επαγγελματικής δικτύωσης: 7,6%
  12. Συμμετοχή σε online διαβουλεύσεις ή ψηφοφορίες για κοινωνικών ή πολιτικά θέματα: 5,2%
  13. Πώληση αγαθών ή υπηρεσιών μέσω δημοπρασιών πχ e-bay: 3,3%
Share.

Comments are closed.

WordPress Πρόσθετο Cookie από το Real Cookie Banner