Ο Max Verstappen σημείωσε, με άνεση, άλλη μια επιβλητική νίκη στο το GP Ιταλίας στη Μόντσα, σε αυτό που αποδείχθηκε ο ταχύτερος αγώνας στην ιστορία της Formula 1, με τον Lando Norris να τερματίζει δεύτερος, μετά από εσωτερική αναδιάταξη στη McLaren.
MAX VERSTAPPEN WINS THE ITALIAN GRAND PRIX!! #F1 #ItalianGP pic.twitter.com/CDqeIUT1zv
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Η στρατηγική της Red Bull αποδείχθηκε αποτελεσματική, με μία στάση στον 37ο γύρο, όπου ο Verstappen πέρασε από μεσαία σε σκληρή γόμα. Η McLaren έδωσε προτεραιότητα στον Oscar Piastri για αλλαγή ελαστικών στον 45ο γύρο, αλλά το πιτ στοπ του Norris αποδείχθηκε αργό, με αποτέλεσμα να βρεθεί πίσω από τον Αυστραλό.
Η McLaren επανέφερε τις θέσεις, αναφέροντας στον Piastri μέσω ραδιοεπικοινωνίας τον περσινό αγώνα στη Βουδαπέστη ως παράδειγμα, και εκείνος συμμορφώθηκε μετά από μικρή αντίσταση. Η καθυστέρηση αυτή ωστόσο έδωσε στον Verstappen τη δυνατότητα να αυξήσει κι άλλο τη διαφορά του, την οποία έφτασε στα 19,2 δευτερόλεπτα μέχρι την καρό σημαία.
Career win #66 #F1 #ItalianGP pic.twitter.com/mf80gk9f3z
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Έστι ο Norris και ο Piastri συμπλήρωσαν το βάθρο, αφήνοντας τέταρτο τον Charles Leclerc, ο οποίος είχε διατηρήσει την τέταρτη θέση στην εκκίνηση. Αν και πέρασε προσωρινά τον Piastri, ο οδηγός της Ferrari βρέθηκε ξανά πίσω από τον Αυστραλό στον έκτο γύρο.
Πέμπτος τερμάτισε ο George Russell μπροστά από τον Lewis Hamilton, ο οποίος ανέκαμψε από ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση, λόγω παράβασης υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας στο Ζάντβορτ.
Verstappen round the outside 💪
Unbelievable battling at the front as the Dutchman retakes the lead! 🍿#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/hREmJQcsy0
— Formula 1 (@F1) September 7, 2025
Ο Alex Albon διαχειρίστηκε καλά τη στρατηγική του και πήρε την έβδομη θέση, ενώ ο Gabriel Bortoleto ανέβηκε όγδοος, καθώς ο Andrea Kimi Antonelli τιμωρήθηκε με πέντε δευτερόλεπτα για ασταθή οδήγηση.
Ο Isack Hadjar έκλεισε τη δεκάδα, μπροστά από τον Carlos Sainz, ο οποίος είχε επαφή με τον Ollie Bearman στη στροφή 4, χωρίς όμως να εγκαταλείψουν κανένας από τους δύο
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών μετά το GP της Μόντσα
| α/α | Οδηγός | Ομάδα | Βαθμοί |
| 1 | Piastri Oscar | McLaren | 324 |
| 2 | Norris Lando | McLaren | 293 |
| 3 | Verstappen Max | Red Bull | 230 |
| 4 | Russell George | Mercedes | 194 |
| 5 | Leclerc Charles | Ferrari | 163 |
| 6 | Hamilton Lewis | Ferrari | 117 |
| 7 | Albon Alexander | Williams | 70 |
| 8 | Antonelli Andrea Kimi | Mercedes | 66 |
| 9 | Hadjar Isack | Racing Bulls | 38 |
| 10 | Hulkenberg Nico | Kick Sauber | 37 |
| 11 | Stroll Lance | Aston Martin | 32 |
| 12 | Alonso Fernando | Aston Martin | 30 |
| 13 | Ocon Esteban | Haas | 28 |
| 14 | Gasly Pierre | Alpine | 20 |
| 15 | Lawson Liam | Racing Bulls | 20 |
| 16 | Bortoleto Gabriel | Kick Sauber | 18 |
| 17 | Bearman Oliver | Haas | 16 |
| 18 | Sainz Carlos Jr. | Williams | 16 |
| 19 | Tsunoda Yuki | Red Bull | 12 |
| 20 | Colapinto Franco | Alpine | 0 |
| 21 | Doohan Jack | Alpine | 0 |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών μετά το GP της Μόντσα
| α/α | Ομάδα | Βαθμοί |
| 1 | McLaren | 617 |
| 2 | Ferrari | 280 |
| 3 | Mercedes | 260 |
| 4 | Red Bull | 239 |
| 5 | Williams | 86 |
| 6 | Aston Martin | 62 |
| 7 | Racing Bulls | 61 |
| 8 | Kick Sauber | 55 |
| 9 | Haas | 44 |
| 10 | Alpine | 20 |