Βουλή: Η Ζέττα Μακρή τα βλέπει όλα καλά σχετικά με το πολλαπλό βιβλίο – Τι είπε για την εμπλοκή μεγάλου φροντιστηριακού ομίλου

0

Ήταν αποδείχτηκε αποκαλυπτική η χθεσινή ημέρα σχετικά με τα πολλαπλά προβλήματα και τις καθυστερήσεις που έχουν παρουσιαστεί στη διαδικασία αξιολόγησης και συγγραφής των νέων διδακτικών πακέτων στο πλαίσιο του θεσμού του πολλαπλού βιβλίου.

Η υφυπουργός κα Μακρή, απαντώντας στην ολομέλεια της Βουλής σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του Στέφανου Παραστατίδη, υποστήριξε ότι η διαδικασία εξελίσσεται κανονικά και οι όποιες μικρές καθυστερήσεις οφείλονται στην ανάγκη διασφάλισης της ποιότητας βιβλίων. Την ίδια ώρα, σε διπλανή αίθουσα της Βουλής, ο υπουργός Παιδείας κατέθετε τροπολογία για να ψηφισθεί σήμερα εσπευσμένα, για την επιτάχυνση της διαδικασίας και την άρση των προβλημάτων τα οποία ακριβώς επεσήμανε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στην ερώτηση του.

Σε ότι αφορά το ζήτημα της εμπλοκής μεγάλου φροντιστηριακού και εκδοτικού ομίλου στη συγγραφή των διδακτικών πακέτων, ο Στέφανος Παραστατίδης  ανέφερε χαρακτηριστικά: «Δεν προδικάσαμε εμείς την εξέλιξη της διαδικασίας και τη δεσπόζουσα θέση φροντιστηριακού ομίλου στη συγγραφή και έκδοση των βιβλίων. Είναι ο ίδιος ο φροντιστηριακός όμιλος που ισχυρίζεται σε ανακοινώσεις του ότι καταλαμβάνει πλέον κεντρικό ρόλο στο χώρο της παιδείας, διαφημίζοντας με μεγάλα γράμματα τη συγγραφή των σχολικών βιβλίων παράλληλα με την ίδρυση ενός νέου ιδιωτικού σχολείου υπό την επωνυμία του. Το πρόβλημα είναι ότι η προκήρυξη, στη βάση της οποίας οργανώθηκε όλη η διαδικασία, δεν απέτρεψε τη δημιουργία ενός πλαισίου που οδηγεί σε νόθευση του ανταγωνισμού. Τα δε ασθενή επιχειρήματα «άλλο οι Εκδόσεις άλλο τα Φροντιστήρια», ενόσω αυτά αφορούν τον ίδιο όμιλο με την ίδια επωνυμία που θα αναγράφεται πάνω στα βιβλία, όχι μόνο δεν πείθουν κανένα αλλά συνιστούν απόπειρα εμπαιγμού.»

Η αρμόδια υφυπουργός στην απάντησή της αναφέρθηκε σε πάγια διαδικασία που ισχύει στην προκήρυξη για τη συγγραφή διδακτικών βιβλίων, αποφεύγοντας ωστόσο να απαντήσει στο εάν το υπουργείο σκοπεύει να αντιμετωπίσει το γεγονός ότι για πρώτη φορά, το ένα στα τέσσερα σχολικά βιβλία φέρεται να εκδίδεται από τον συγκεκριμένο κοινό φροντιστηριακό – εκδοτικό όμιλο

Συνοψίζοντας, η τήρηση της δέσμευσης της κυβέρνησης για την εισαγωγή του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία παραμένει ζητούμενο και όχι δεδομένο

Share.

Comments are closed.

WordPress Πρόσθετο Cookie από το Real Cookie Banner