Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.: Όχι στα «παιχνίδια» των σχολαρχών! – Σε όλες τις Χώρες του κόσμου, στα Δημοτικά σχολεία εργάζονται δάσκαλοι!

0

Η συνδικαλιστική παράταξη της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΗΣΥ), με ανακοίνωσή αναφέρεται στην σχετική  αρθρογραφία για εισαγωγή φιλολόγων και θεολόγων στα δημοτικά σχολεία και ουσιαστική κατάργηση του δασκάλου, δεκαέξι χρόνια μετά την πρώτη αποτυχημένη απόπειρα και καλεί «τον «εξαφανισμένο» υπουργό παιδείας κύριο Πιερρακάκη να πάρει ξεκάθαρη θέση, δεσμευόμενος ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο. Οι δηλώσεις της υφυπουργού παιδείας, η οποία μάλιστα δεν έχει αρμοδιότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δεν καλύπτουν κανέναν».

Αναλυτικά για ανακοίνωση της ΔΗ.ΣΥ.

«Η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει το «ράβε – ξήλωνε» στον χώρο της εκπαίδευσης. Έχοντας καταφανή αδυναμία να συντάξει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, καθώς ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν τι ακριβώς θέλουν να κάνουν, βαδίζουν στη γνωστή τους τακτική του «πάμε και όπου βγει». Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα από το γεγονός ότι για δεύτερη φορά ο ίδιος υπουργός παιδείας, φέρνει προς τροποποίηση άρθρα του νόμου Κεραμέως του 2022, έχοντας συνολικά τροποποιήσει πάνω από 100, δεν μπορεί να υπάρξει! Δεν απαιτείται πια αλλαγή κυβέρνησης για να «ξηλωθεί» ότι έκανε η προηγούμενη, αρκεί μία αλλαγή υπουργού, της ίδιας κυβέρνησης, για να έλθουν τα πάνω, κάτω!
Μέσα σε αυτό το ρευστό σκηνικό, όπου κανείς δεν ξέρει «τι του ξημερώνει», δημοσιεύματα και αρθρογραφία για εισαγωγή φιλολόγων και θεολόγων στα δημοτικά σχολεία και ουσιαστική κατάργηση του δασκάλου, όσο αντιεπιστημονικά και απαράδεκτα και αν φαίνονται από την πρώτη ματιά, δεν μπορεί να υποτιμώνται από κανέναν.
Δεκαέξι χρόνια μετά την πρώτη αποτυχημένη απόπειρα με επικεφαλής τον καθηγητή κύριο Μπαμπινιώτη (2008) για την εισαγωγή φιλολόγων και θεολόγων (2009) στα Δημοτικά σχολεία, το θέμα επανέρχεται με άρθρο της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ, ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών ιδιωτικών σχολείων, προτείνει, ουσιαστικά την κατάργηση των δασκάλων από τα Δημοτικά Σχολεία και τη διδασκαλία όλων των μαθημάτων από ειδικότητες!
Το παρουσιάζει μάλιστα αυτό, ως καινοτομία, αγνοώντας σκόπιμα την παιδαγωγική επιστήμη και την ψυχολογία, αναφορικά με τις δυνατότητες των παιδιών αυτής της ηλικίας να διδαχθούν το μάθημα από εναλλασσόμενους εκπαιδευτικούς, τους οποίους ούτε καν θα προλαβαίνουν  να γνωρίσουν. Προτείνει δηλαδή τη μετατροπή του Δημοτικού σχολείου σε Γυμνάσιο, κάτι που φυσικά, δεν συμβαίνει σε καμιά χώρα του κόσμου. Σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου, στα δημοτικά σχολεία εργάζονται δάσκαλοι!
Οι σχολάρχες βέβαια, καμιά «καινοτομία» δεν έχουν στο μυαλό τους. Φτηνό και ευάλωτο εργατικό δυναμικό για τα σχολεία τους ψάχνουν, για να πολλαπλασιάζουν τα κέρδη τους. Επικαλούνται την δήθεν έλλειψη δασκάλων, τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι, οι οποίοι όμως δεν πηγαίνουν στα ιδιωτικά σχολεία ούτε καν για να καταθέσουν βιογραφικό ζητώντας εργασία!
Το πρόβλημα συνεπώς δεν είναι η έλλειψη εκπαιδευτικών, όπως ψευδώς ισχυρίζονται, αλλά οι συνθήκες εργασίας, καθώς οι εκπαιδευτικοί σε πάρα πολλά ιδιωτικά νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία είναι αυτοί που υφίστανται το μεγαλύτερο βαθμό εργασιακής εκμετάλλευσης, υποχρεωμένοι υπό την απειλή της απόλυσης, να εργάζονται δωρεάν απογεύματα στη μελέτη, τα καλοκαίρια στα summer camps, τα Σαββατοκύριακα σε ατελείωτες εκδηλώσεις, συν την καθημερινή τρομακτική πίεση.
Επειδή όμως, όταν ανοίγουν ένα θέμα οι σχολάρχες, δεν το κάνουν τυχαία, καλούμε τον «εξαφανισμένο» υπουργό παιδείας κύριο Πιερρακάκη να πάρει ξεκάθαρη θέση, δεσμευόμενος ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο. Οι δηλώσεις της υφυπουργού παιδείας, η οποία μάλιστα δεν έχει αρμοδιότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δεν καλύπτουν κανέναν

Share.

Comments are closed.

WordPress Πρόσθετο Cookie από το Real Cookie Banner