Α. Γενικό εκπαιδευτικό πλαίσιο
Στόχος μα η διαμόρφωση ενός «ανοιχτού, σύγχρονου, δημοκρατικού Σχολείου». Γενική μεταρρύθμιση του σχολείου, του περιεχόμενού του και της στοχοθεσίας του!
Τέσσερα γενικά πεδία «απαιτούν» οργανική συμμετοχή ως απόρροια γενικής εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Αυτή η συνολική μεταρρύθμιση οδηγεί σε αλλαγή «εκπαιδευτικού παραδείγματος».
α) Ισχυροποίηση του Πολιτισμού και της Τέχνης,
β) Ανάδειξη της Παιδαγωγικής,
γ) Συμπερίληψη αντί για Ειδική Αγωγή και
δ) Πολιτική για το Διαδίκτυο και την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ).
Προτείνεται η διαμόρφωση ενός παράλληλου πεδίου σε εκείνο των παραδοσιακών μαθημάτων ως δεύτερο μέρος της λειτουργίας του Σχολείου, με την ανάπτυξη πεδίου α) Πολιτισμού και β) Νέων Τεχνολογιών, στο οποίο δεν θα υπάρχει η μορφή της παραδοσιακής διδασκαλίας αλλά η συνέργεια, η διαδραστικότητα, η πρωτοβουλία και η αυτενέργεια μαθητών / μαθητριών.
Β. Ειδική Θεώρηση
Σημεία συζήτησης για την εισαγωγή της ΤΝ στο Σχολείο
(Για κάθε ενότητα θα υπάρξει συνέχεια με επιμέρους προτάσεις).
Πυρκαγιά ξέσπασε από άγνωστη αιτία, σε οικία στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου. Στην μάχη με τις φλόγες…
Ο Δήμος Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, σε συνεργασία με την εταιρεία whynot, ανακοινώνει με χαρά τη…
Με αφορμή το βιβλίο της Χριστίνας Φραγκεσκάκη «Πιάνεις Χώμα» το Eλεύθερο Πανεπιστήμιο του Δήμου Βριλησσίων…
Ο Δήμος Αθηναίων, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αναβάθμιση Α.Ε., πρωτοπορεί στην εφαρμογή των…
«Όταν διαμορφώνεται ένας δημοσιονομικός χώρος 11,4 δις και το μεγαλύτερο μέρος αυτού – κατά την…
Οι τρόποι αναβάθμισης του συγκοινωνιακού δικτύου της πόλης με στόχο να γίνει λειτουργικότερο και να…