Categories: Οικονομία

Intrakat και ΤΕΡΝΑ αναλαμβάνουν τη λειτουργία και συντήρηση της Εγνατίας Οδού

Δύο συμβάσεις λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού υπεγράφησαν για τον ανατολικό και δυτικό τομέα, με την ομώνυμη δημόσια εταιρεία διαχείρισης του μεγαλύτερου αυτοκινητόδρομου της Ελλάδας, προϋπολογισμού 161 εκατ.

Υπεγράφησαν την Παρασκευή οι συμβάσεις λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού προϋπολογισμού 161 εκατ. ευρώ. Από την πλευρά της Intrakat τις συμβάσεις υπέγραψε ο Γεν. Δ/ντης Τασος Αρανίτης .

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, οι κοινοπραξίες «ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ – 6060» και «ΙΝΤΡΑΚΑΤ – ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – 6061», στις οποίες η Intrakat συμμετέχει με ποσοστό 50%, υπέγραψαν δύο συμβάσεις λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού για τον ανατολικό και δυτικό τομέα, αντίστοιχα, με την ομώνυμη δημόσια εταιρεία διαχείρισης του μεγαλύτερου αυτοκινητόδρομου της Ελλάδας, αθροιστικού προϋπολογισμού 161 εκατ. ευρώ και διάρκειας 24 μηνών.

Πρόκειται για μία εργολαβία – «κλειδί» που θα διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου έως την έναρξη της παραχώρησής του σε ιδιώτη επενδυτή από το ελληνικό κράτος.
Το αντικείμενο των συμβάσεων Λειτουργίας και Συντήρησης περιλαμβάνει:

  • τη λειτουργία (έλεγχος κυκλοφορίας, περιπολίες ασφαλείας, αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, αποχιονισμός, ασφάλεια σηράγγων κτλ.) και την επιθεώρηση του αυτοκινητόδρομου για την επισήμανση φθορών και τον εντοπισμό κινδύνων για τους οδηγούς,
  • την τακτική και βαριά συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, καθώς και τις εργασίες καθαριότητας και περιβαλλοντικής διαχείρισης,
  • τις εργασίες αναβάθμισης του αυτοκινητόδρομου για τη βελτίωση της εμπειρίας, της άνεσης και της ασφάλειας των οδηγών.

Οι δύο συμβάσεις χωρίζουν τη συντήρηση και λειτουργία της Εγνατίας σε Δυτικό και Ανατολικό Τομέα, αντίστοιχα.
Η εργολαβία του Δυτικού Τομέα έχει προϋπολογισμό δημοπράτησης 88 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) και αφορά το τμήμα της Εγνατίας Οδού από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Κλειδίου, μήκους 289 χλμ., καθώς και τον κάθετο άξονα Σιάτιστας – Κρυσταλλοπηγής.
Η εργολαβία του Ανατολικού Τομέα, με προϋπολογισμό δημοπράτησης 73 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) αφορά το τμήμα της Εγνατίας Οδού από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κλειδίου μέχρι το Τελωνείο Κήπων, μήκους περίπου 368,7 χλμ., καθώς και τους κάθετους άξονες Αξιού – Σταθμού Ευζώνων, Αξιού – Ειδομένης, Λαγκαδά – Προμαχώνα, Κομοτηνή – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα.

Βασίλης Φουρτούνης

Recent Posts

Νίκος Ανδρουλάκης:  Με δικές μου ενέργειες από το 2017 νομοθετήθηκε το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νήσων – Γιατί η κυβέρνηση δεν το χρησιμοποίησε μέχρι σήμερα

Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης,…

1 ώρα ago

BBC: Μετά από μέρες κλιμάκωσης, τι θα κάνει ο Πούτιν στη συνέχεια;

H διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αγωνία την κλιμάκωση στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας μετά και τη…

4 ώρες ago

Ο Δήμαρχος  Αγίας Παρασκευής, Γιάννη Μυλωνάκη συναντήθηκε με τον Καθηγητή ΕΚΠΑ και Πρόεδρο του ΟΑΣΠ κ. Ευθύμιο Λέκκα

Η δρομολόγηση κοινών δράσεων και πρωτοβουλιών που θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση των πολιτικών πρόληψης στον…

5 ώρες ago

Μ. Χριστοδουλάκης: Στη Βαρσοβία με ευρωπαίους σοσιαλιστές βουλευτές για το Forum του FES: “Στρατηγικές ενάντια στην Ακροδεξιά»

Τις προηγούμενες ημέρες, με αφορμή το “4th Parliamentarian Forum: Strategies Against the Far Right” του…

7 ώρες ago

Αυτή είναι η αλήθεια για το σιντριβάνι του Συντάγματος, λέει ο Δήμος Αθηναίων – Τι υποστηρίζει το Υπουργείου Πολιτισμού

Ανακοίνωση εξέδωσε ο δήμος Αθηναίων, σχετικά με το σιντριβάνι της πλατείας Συντάγματος και τις εργασίες καθαρισμού και συντήρησής…

17 ώρες ago

Real FM: Ανοιχτός σε συνεργασίες υπό όρους ο Νίκος Ανδρουλάκης – Στόχος η νίκη επί της ΝΔ (ολόκληρη η συνέντευξη)

Τη δημιουργία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής έναντι της Νέας Δημοκρατίας έθεσε ως προτεραιότητα του ΠΑΣΟΚ ο…

1 ημέρα ago