Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) στο πλαίσιο του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση και εμπορευματοποίηση που προωθείται από τους αντιδραστικούς νόμους της αξιολόγησης, 4692/20 και 4823/21, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συνεχίζει την υλοποίηση του δεύτερου κύκλου των δράσεων που έχουν διατυπωθεί στα ενιαία κείμενα και έχουν αναρτηθεί από τις σχολικές μονάδες. Οι δράσεις αυτές περιλαμβάνουν επιστημονικές ημερίδες/συνέδρια, ερευνητικές καταγραφές και ερωτηματολόγια αποτύπωσης των απόψεων των εκπαιδευτικών, ηλεκτρονικές εκδόσεις των πρακτικών των ημερίδων, κοινές εκδηλώσεις με εκπαιδευτικούς φορείς (εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, γονεϊκούς φορείς, Παιδαγωγικά Τμήματα), στη βάση των αιτημάτων του εκπαιδευτικού κινήματος και του Κλάδου, έτσι ώστε να ακυρώσουμε στην πράξη την πολιτική κατηγοριοποίησης, διαφοροποίησης, αυτονομίας και αξιολόγησης της σχολικής μονάδας που αποτελεί το πρώτο καθοριστικό βήμα για την ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίησή της.
Το σύνολο των δράσεων που υλοποιούνται, αποτελούν μια προσπάθεια εκπαιδευτικής, παιδαγωγικής και κοινωνικής παρέμβασης, που τεκμηριώνει θέσεις και αιτήματα του κλάδου, εξοπλίζει το εκπαιδευτικό κίνημα και αναδεικνύει την εφαρμοζόμενη αντιεκπαιδευτική πολιτική.
Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιείται η 6η διαδικτυακή εκδήλωση για το 2023, την Παρασκευή 5 Μαΐου 2023 και ώρα 19:00, με τίτλο «Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Ερευνητικά δεδομένα και επιστημονικές προσεγγίσεις».
Ομιλητές θα είναι οι:
- Ανδρούσου Αλεξάνδρα, Καθηγήτρια του ΤΕΑΠΗ, του Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Καρακατσάνη Δέσποινα, Καθηγήτρια του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπ/κής πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
- Χαραβιτσίδης Πέτρος, Επίκουρος Καθηγητής του ΤΕΑΠΗ, του Πανεπιστημίου Αθηνών.
- Νικολοπούλου Παυλίνα, ΕΔΙΠ του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπ/κής πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Η εκδήλωση θα προβάλλεται ζωντανά στο YouTube στον σύνδεσμο: https://youtube.com/live/kbWQyS4Refc
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα τίθενται ερωτήματα ή σχόλια σε ειδική φόρμα, τα οποία θα ομαδοποιηθούν, θα τεθούν στους εισηγητές και θα απαντηθούν.