Η εκκίνηση του αγώνα πραγματοποιήθηκε χωρίς κάποιο ιδιαίτερο συμβάν. Μόνο ο Αλεξάντερ Άλμπον της Williams είχε μία μικρή επαφή με τον πίσω αριστερό τροχό του Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, όμως και οι δύο συνέχισαν κανονικά τον αγώνα τους.
Οι δύο Red Bull δε δυσκολεύτηκαν να πάρουν το προβάδισμα, καθώς ο Μαξ Βερστάπεν κατάφερε να προσπεράσει τον Σαρλ Λεκλέρκ της Ferrari, παίρνοντας την πρώτη θέση. Ο teammate του Ολλανδού, Σέρχιο Πέρεζ, κατάφερε κι εκείνος να περάσει τον Μονεγάσκο, στον έκτο γύρο. Η λειτουργία του DRS ήταν καθοριστική και στις δύο περιπτώσεις.
Στη συνέχεια ο Βερστάπεν κλήθηκε στα pits στον 10ο γύρο, αλλά έναν γύρο αργότερα βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω σύγκρουσης του Νικ Ντε Βρις. Αμέσως, οι υπόλοιποι προπορευόμενοι μπήκαν στα pits για να εκτελέσουν τις αλλαγές τους, προκαλώντας αναστάτωση.
Δύο γύρους αργότερα, δόθηκε το «πράσινο φως» για τη συνέχιση του αγώνα, με τον Βερστάπεν να επιτίθεται αμέσως στον Λεκλέρκ, κατορθώνοντας να τον προσπεράσει. Την ίδια ώρα, ο Φερνάντο Αλόνσο πέρασε τον Κάρλος Σάινθ, για την τέταρτη θέση.
Με πρώτο τον Σέρχιο Πέρεζ και καθώς ο Λεκλέρκ παρέμενε στην τρίτη θέση και η διαφορά του από τη δεύτερη Red Bull, του Βερστάπεν, είχε αυξηθεί στα επτά δευτερόλεπτα, ήδη από τον 22ο γύρο η μάχη φαινόταν να έχει κριθεί και το μόνο ενδιαφέρον παρουσιαζόταν στις μεσαίες θέσεις, κυρίως από την 9η έως τη 12η.
Τελικά ο Πέρεζ πέρασε «ανενόχλητος» τη γραμμή του τερματισμού, με τον Βερστάπεν να βρίσκεται σχεδόν δυόμισι δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Λεκλέρκ τερμάτισε τρίτος, με 19 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο.
Συνολικά, η κορυφαία δεκάδα διαμορφώθηκε ως εξής: Perez, Verstappen, Leclerc, Alonso, Sainz, Hamilton, Stroll, Russell Norris και Tsunoda.
Τελική κατάταξη του Γκραν Πρι Αζερμπαϊζάν | |||
α/α | Οδηγός | Ομάδα | χρόνος |
1. | Perez S. | Red Bull | 1:32:42.436 |
2. | Verstappen M. | Red Bull | +2.137 |
3. | Leclerc C. | Ferrari | +21.217 |
4. | Alonso F. | Aston Martin | +22.024 |
5. | Sainz C. Jr. | Ferrari | +45.491 |
6. | Hamilton L. | Mercedes | +46.145 |
7. | Stroll L. | Aston Martin | +51.617 |
8. | Russell G. | Mercedes | +1:14.240 |
9. | Norris L. | McLaren | +1:20.376 |
10. | Tsunoda Y. | AlphaTauri | +1:23.862 |
11. | Piastri O. | McLaren | +1:26.501 |
12. | Albon A. | Williams | +1:28.623 |
13. | Magnussen K. | Haas | +1:29.729 |
14. | Gasly P. | Alpine | +1:31.332 |
15. | Ocon E. | Alpine | +1:37.794 |
16. | Sargeant L. | Williams | +1:40.943 |
17. | Hulkenberg N. | Haas | +1 γ. |
18. | Bottas V. | Alfa Romeo | +1 γ. |
19. | Zhou G. | Alfa Romeo | Αποσύρθηκε |
20. | de Vries N. | AlphaTauri | Ατύχημα |
Βαθμολογία οδηγών | ||
1 | Max Verstappen | 87 |
2 | Sergio Perez | 79 |
3 | Fernando Alonso | 57 |
4 | Lewis Hamilton | 46 |
5 | Carlos Sainz | 30 |
6 | Lance Stroll | 26 |
7 | George Russell | 23 |
8 | Charles Leclerc | 21 |
9 | Lando Norris | 10 |
10 | Nico Hulkenberg | 6 |
11 | Esteban Ocon | 4 |
12 | Oscar Piastri | 4 |
13 | Pierre Gasly | 4 |
14 | Valtteri Bottas | 4 |
15 | Yuki Tsunoda | 2 |
16 | Zhou Guanyu | 2 |
17 | Alexander Albon | 1 |
18 | Kevin Magnussen | 1 |
19 | Logan Sargeant | 0 |
20 | Nyck De Vries | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών | ||
1 | Red Bull | 166 |
2 | Aston Martin | 83 |
3 | Mercedes | 69 |
4 | Ferrari | 51 |
5 | McLaren | 14 |
6 | Alpine | 8 |
7 | Haas | 7 |
8 | Alfa Romeo | 6 |
9 | AlphaTauri | 2 |
10 | Williams | 1 |
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης,…
H διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αγωνία την κλιμάκωση στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας μετά και τη…
Η δρομολόγηση κοινών δράσεων και πρωτοβουλιών που θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση των πολιτικών πρόληψης στον…
Τις προηγούμενες ημέρες, με αφορμή το “4th Parliamentarian Forum: Strategies Against the Far Right” του…
Ανακοίνωση εξέδωσε ο δήμος Αθηναίων, σχετικά με το σιντριβάνι της πλατείας Συντάγματος και τις εργασίες καθαρισμού και συντήρησής…
Τη δημιουργία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής έναντι της Νέας Δημοκρατίας έθεσε ως προτεραιότητα του ΠΑΣΟΚ ο…