Ενοποιούνται τελικά τα Public και τα Media Markt με τα δεύτερα ως brand να «αποχαιρετούν» τους καταναλωτές και την Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία η νέα στρατηγική αποδίδει καρπούς καθώς υπήρξε άνοδος 30% των μεγεθών.
Έτσι έρχονται οι τίτλοι τέλους για την παρουσία της MediaMarkt στην εγχώρια αγορά, μετά το 2005 από όταν και πάτησε για πρώτη φορά πόδι στην Ελλάδα η γερμανική αλυσίδα, καθώς προχωρά με γοργούς ρυθμούς η ενοποίηση με την Public που θέλει να αναπτύξει το δικό της brand στην κατηγορία των οικιακών συσκευών και να διευρύνει τα περιθώρια κέρδους μέσω των υπηρεσιών.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα businessdaily.gr, δεν υπάρχει deadline για το πότε θα οριστικοποιηθεί αυτό, ωστόσο το γερμανικό όνομα θα αποτελέσει παρελθόν από την Ελλάδα.
Η αντιπροσωπεία των διαπραγματευτών της Χαμάς αναχώρησε για την Ντόχα, αφού ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση με…
Ένα πιστόλι βρέθηκε κρυμμένο μέσα στον τοίχο κελιού στις φυλακές Κορυδαλλού. Σύμφωνα με πληροφορίες οι…
Το υπουργικό συμβούλιο του Ισραήλ, υπό τον πρωθυπουργό Μπενιαμίν Νετανιάχου, ψήφισε ομόφωνα να κλείσει τις δραστηριότητες…
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 88 ετών ο Φοίβος Ιωαννίδης, δικηγόρος και πολιτικός με…
Τραγωδία εκτυλίχθηκε στην Αγία Παρασκευή, καθώς μια ηλικιωμένη έχασε τη ζωή της μετά από φωτιά…
Καλό Πάσχα και Χρόνια Πολλά σε όλους. Μακάρι η Ανάσταση του Κυρίου να μαλακώσει τις…