Ενοποιούνται τελικά τα Public και τα Media Markt με τα δεύτερα ως brand να «αποχαιρετούν» τους καταναλωτές και την Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία η νέα στρατηγική αποδίδει καρπούς καθώς υπήρξε άνοδος 30% των μεγεθών.
Έτσι έρχονται οι τίτλοι τέλους για την παρουσία της MediaMarkt στην εγχώρια αγορά, μετά το 2005 από όταν και πάτησε για πρώτη φορά πόδι στην Ελλάδα η γερμανική αλυσίδα, καθώς προχωρά με γοργούς ρυθμούς η ενοποίηση με την Public που θέλει να αναπτύξει το δικό της brand στην κατηγορία των οικιακών συσκευών και να διευρύνει τα περιθώρια κέρδους μέσω των υπηρεσιών.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα businessdaily.gr, δεν υπάρχει deadline για το πότε θα οριστικοποιηθεί αυτό, ωστόσο το γερμανικό όνομα θα αποτελέσει παρελθόν από την Ελλάδα.
Τις προηγούμενες ημέρες, με αφορμή το “4th Parliamentarian Forum: Strategies Against the Far Right” του…
Ανακοίνωση εξέδωσε ο δήμος Αθηναίων, σχετικά με το σιντριβάνι της πλατείας Συντάγματος και τις εργασίες καθαρισμού και συντήρησής…
Τη δημιουργία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής έναντι της Νέας Δημοκρατίας έθεσε ως προτεραιότητα του ΠΑΣΟΚ ο…
Την αποχώρησή τους από τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως είχαν προαναγγείλει,έκαναν γνωστή η Θεοδώρα Τζάκρη και η…
Τα εντυπωσιακά και πρωτοποριακά αποτελέσματα της σύμπραξης του Δήμου Χαλανδρίου με τοπικές επιχειρήσεις και το…
Στο χωριό του όταν ήταν μικρός, δεν ήξερε ότι υπήρχαν βιβλιοθήκες. Στο σχολείο ήταν μια…