Categories: Εκπαίδευση

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (Π. Ε. Κ.): Με αφορμή την πολυτροπολογία του Υπουργείου Παιδείας

Η συνδικαλιστική παράταξη της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (Π.Ε.Κ.) με ανακοίνωσή καταγγέλλει την «κατάθεση μιας τροπολογίας με την οποία επιχειρείται η παράταιρη συνύπαρξη συντονιστών εκπαιδευτικού έργου και συμβούλων εκπαίδευσης» και τονίζει χαρακτηριστικά ότι «Στην εποχή της κρίσης της παιδείας είναι επικίνδυνο η διοίκηση να ασκείται με άσχετους και κενούς περιεχομένου τίτλους».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΕΚ
«Με χθεσινή  τροπολογία που κατέθεσε σε άσχετο με την παιδεία νομοσχέδιο, η Υπουργός παιδείας  επιχειρεί να αντιμετωπίσει τα αδιέξοδα στα οποία οδήγησε η ανικανότητα της πολιτικής  ηγεσίας  και των στελεχών του Υπουργείου Παιδείας.
Η τροπολογία αποτελεί  ομολογία της αποτυχίας τους να οργανώσουν στοιχειωδώς σωστά και έγκαιρα μια απλή διαδικασία επιλογής στελεχών, στην προκείμενη περίπτωση των συμβούλων εκπαίδευσης και των διευθυντών σχολικών μονάδων.
Οι παρατάσεις, η ψήφιση νόμων και τροπολογιών ερήμην της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της πραγματικότητας, έκαναν αναγκαία την κατάθεση μιας τροπολογίας με την οποία επιχειρείται η παράταιρη συνύπαρξη συντονιστών εκπαιδευτικού έργου και συμβούλων εκπαίδευσης, η ανάληψη καθηκόντων σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα για διαφορετικά συμβούλια επιλογής  αλλά και η διατήρηση των “παλαιών” συντονιστών εκπαιδευτικού έργου στα συμβούλια επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων.
Η όλη επιχείρηση φέρει τον ψευδεπίγραφο τίτλο :”Έναρξη ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών”.
Για μία ακόμη φορά ή Υπουργός παιδείας, – βαφτίζοντας το κρέας, ψάρι-, παρουσιάζει την αποτυχία στο σχεδιασμό και τη διαχείριση ως επίτευγμα!
Εξέλιπε η ντροπή και καθώς φαίνεται θα συνεχίσει να εκλείπει όσο πλησιάζουμε στις εθνικές εκλογές αφού  μοναδικός στόχος της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου είναι η ψηφοθηρία και η επικοινωνιακή διαχείριση
Στην εποχή της κρίσης της παιδείας είναι επικίνδυνο η διοίκηση να ασκείται με άσχετους και κενούς περιεχομένου τίτλους.
Συλλογικά θα αγωνιστούμε ενάντια στην εγκατάλειψη των σχολείων, στην εργαλειοποίηση των εκπαιδευτικών θεσμών, στη απομείωση και τον ευτελισμό του παιδαγωγικού μας  ρόλου στα οποία οδηγεί η κυβερνητική πολιτική

Βασίλης Φουρτούνης

Recent Posts

Xάρης Δούκας*: Καλύτερη Συνεργασία, Καλύτερο Μέλλον

Ως δήμαρχος της Αθήνας, τους τελευταίους μήνες είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με δημάρχους πολλών…

6 ώρες ago

Μανώλης Χριστοδουλάκης: Εκδήλωση για τον απολογισμό 1 έτους κοινοβουλευτικού έργου για την Ανατολική Αττική

Ο Βουλευτής Ανατολική Αττικής, Μανώλης Χριστοδουλάκης, «επιμένοντας σταθερά στην πεποίθηση ότι η λογοδοσία, η συνεργασία…

6 ώρες ago

Στέφανος Παραστατίδης*: Μια βαλκανική χώρα στην Ευρώπη ή μια ευρωπαϊκή χώρα στα Βαλκάνια;

Γράφω από τα Τίρανα, όπου βρίσκομαι συμμετέχοντας σε αποστολή του ελληνικού Κοινοβουλίου (ΚΣ ΟΣΕΠ). Διαβάζω…

7 ώρες ago

Χαλάνδρι: Εκδήλωση για τα 160 χρόνια από την Ένωση των Επτανήσων με την Ελλάδα

Ο Σύλλογος Κεφαλλήνων Χαλανδρίου και ο Σύλλογος Επτανησίων Αγίας Παρασκευής «Τα Ιόνια» σας προσκαλούν την…

8 ώρες ago

Τομέας Παιδείας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ: Να στηριχτεί η εκπαίδευση στο Καστελλόριζο και στις «ανάλογες»  περιοχές

Το Καστελλόριζο και όλες οι περιοχές, που βρίσκονται σε δύσκολη «διασύνδεση» με τα αστικά κέντρα…

22 ώρες ago

Politico: Tο κλίμα πόλωσης στη Σλοβακία οδήγησε στην απόπειρα δολοφονίας κατά του πρωθυπουργού Φίτσο

Το αμερικανικό περιοδικό Politico με ανάλυσή του επιχειρεί να αναδείξει τα αίτια που οδήγησαν στην…

23 ώρες ago