Η συνδικαλιστική παράταξη της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (Π.Ε.Κ.) με ανακοίνωσή καταγγέλλει την «κατάθεση μιας τροπολογίας με την οποία επιχειρείται η παράταιρη συνύπαρξη συντονιστών εκπαιδευτικού έργου και συμβούλων εκπαίδευσης» και τονίζει χαρακτηριστικά ότι «Στην εποχή της κρίσης της παιδείας είναι επικίνδυνο η διοίκηση να ασκείται με άσχετους και κενούς περιεχομένου τίτλους».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΕΚ
«Με χθεσινή τροπολογία που κατέθεσε σε άσχετο με την παιδεία νομοσχέδιο, η Υπουργός παιδείας επιχειρεί να αντιμετωπίσει τα αδιέξοδα στα οποία οδήγησε η ανικανότητα της πολιτικής ηγεσίας και των στελεχών του Υπουργείου Παιδείας.
Η τροπολογία αποτελεί ομολογία της αποτυχίας τους να οργανώσουν στοιχειωδώς σωστά και έγκαιρα μια απλή διαδικασία επιλογής στελεχών, στην προκείμενη περίπτωση των συμβούλων εκπαίδευσης και των διευθυντών σχολικών μονάδων.
Οι παρατάσεις, η ψήφιση νόμων και τροπολογιών ερήμην της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της πραγματικότητας, έκαναν αναγκαία την κατάθεση μιας τροπολογίας με την οποία επιχειρείται η παράταιρη συνύπαρξη συντονιστών εκπαιδευτικού έργου και συμβούλων εκπαίδευσης, η ανάληψη καθηκόντων σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα για διαφορετικά συμβούλια επιλογής αλλά και η διατήρηση των “παλαιών” συντονιστών εκπαιδευτικού έργου στα συμβούλια επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων.
Η όλη επιχείρηση φέρει τον ψευδεπίγραφο τίτλο :”Έναρξη ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών”.
Για μία ακόμη φορά ή Υπουργός παιδείας, – βαφτίζοντας το κρέας, ψάρι-, παρουσιάζει την αποτυχία στο σχεδιασμό και τη διαχείριση ως επίτευγμα!
Εξέλιπε η ντροπή και καθώς φαίνεται θα συνεχίσει να εκλείπει όσο πλησιάζουμε στις εθνικές εκλογές αφού μοναδικός στόχος της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου είναι η ψηφοθηρία και η επικοινωνιακή διαχείριση.
Στην εποχή της κρίσης της παιδείας είναι επικίνδυνο η διοίκηση να ασκείται με άσχετους και κενούς περιεχομένου τίτλους.
Συλλογικά θα αγωνιστούμε ενάντια στην εγκατάλειψη των σχολείων, στην εργαλειοποίηση των εκπαιδευτικών θεσμών, στη απομείωση και τον ευτελισμό του παιδαγωγικού μας ρόλου στα οποία οδηγεί η κυβερνητική πολιτική.»