Στο πλαίσιο του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση και εμπορευματοποίηση που προωθείται από τους αντιδραστικούς νόμους της αξιολόγησης, 4692/20 και 4823/21, το Δ.Σ. της Διδασκαλική Ομοσπονδίας Ελλάδος (Δ.Ο.Ε.) συνεχίζει την υλοποίηση των προγραμματισμένων κεντρικών δράσεων που έχει αναγγείλει και έχουν ήδη αναρτηθεί μέσω των ενιαίων κειμένων.
Χιλιάδες Σύλλογοι Διδασκόντων και δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί συνεχίζουν τον αγώνα ενιαία και συντεταγμένα με τα κείμενα της Δ.Ο.Ε.
Το σύνολο των δράσεων, που υλοποιούνται στο πλαίσιο ενός ευρύτατου δημόσιου διαλόγου που εμπλέκει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και κάθε σχολική μονάδα χωριστά, αποτελούν μια προσπάθεια εκπαιδευτικής, παιδαγωγικής και κοινωνικής παρέμβασης της Ομοσπονδίας, με στόχο να εξοπλίσει το εκπαιδευτικό κίνημα, να καταγγείλει την αντιεκπαιδευτική πολιτική, να τεκμηριώσει τις θέσεις και τα αιτήματα του κλάδου.
Η όγδοη κεντρική δράση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 30 Απριλίου, στις 7:00 μ.μ. και αφορά στον άξονα 4 (Σχέση μεταξύ μαθητών/τριών εκπαιδευτικών), με το περιεχόμενο που έχει ήδη αναρτηθεί στα σχέδια δράσης.
Η Εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και θα προβληθεί στον παρακάτω σύνδεσμο: https://youtu.be/czD4m-x1cUE
Εισηγητές θα είναι οι:
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα τίθενται ερωτήματα ή σχόλια σε ειδική φόρμα, τα οποία θα ομαδοποιηθούν, θα τεθούν στους εισηγητές και θα απαντηθούν.
Την κοινή δράση όλων των δημοκρατικών δυνάμεων για την Ειρήνη στην Παλαιστίνη ζητά με δήλωσή…
Η αναστάσιμη προσευχή είναι αυτή που ακούγεται καθημερινά στα σχολεία, από τη Δευτέρα του Θωμά,…
Η Χαμάς δήλωσε σήμερα ότι αποδέχθηκε μια πρόταση από την Αίγυπτο και το Κατάρ για κατάπαυση…
Ο ισραηλινός στρατός ενέτεινε σήμερα τους βομβαρδισμούς του εναντίον δύο συνοικιών στη Ράφα, στους κατοίκους της οποίας…
Το νέο "ποινολόγιο" των μαθητών για την κατοχή κινητών τηλεφώνων και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική…
Σφοδρές αντιδράσεις από την αξιωματική αντιπολίτευση της Τουρκίας προκαλεί το σχέδιο νόμου, το οποίο προωθεί ο Ταγίπ Ερντογάν και…