Αρχίζει η υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας για την επιλογή των 58 Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και των 58 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022 έως την Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022, στις 14:00.
Οι υποψήφιοι πρέπει να μπαίνουν στην πλατφόρμα με τους κωδικούς TAXIS.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων δεν γίνονται δεκτά συμπληρωματικά δικαιολογητικά.
Οι αιτήσεις και τα συνημμένα δικαιολογητικά διατηρούνται, σε ψηφιακή μορφή, στο Τμήμα Στελεχών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας των Διευθυντών Εκπαίδευσης.
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται
Με τις αιτήσεις – δηλώσεις υποψηφιότητας αναρτώνται όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την απόδειξη των τυπικών προσόντων των υποψηφίων, τα οποία είναι:
- Βιογραφικό σημείωμα.
- Πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών.
- Αντίγραφα τίτλων σπουδών, μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης.
- Αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών.
- Πιστοποιητικά επιμόρφωσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) ή αποδεικτικά γνώσης χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ).
- Βεβαιώσεις ή υπηρεσιακά έγγραφα που αφορούν στο διδακτικό – επιμορφωτικό – καθοδηγητικό έργο καθώς και στη διοικητική και διδακτική εμπειρία, τα οποία πρέπει να αναφέρουν χρόνο έναρξης και λήξης, κατά περίπτωση.
- Αποδεικτικά συγγραφικού και ερευνητικού έργου επιστημονικού περιεχομένου συναφούς με το αντικείμενο της προκηρυσσόμενης θέσης.
- Κάθε άλλο δικαιολογητικό που κατά την κρίση του υποψηφίου μπορεί να συμβάλλει στη διαμόρφωση της κρίσης του Συμβουλίου περί της προσωπικότητας και της γενικής συγκρότησης του.
Η γνώση ξένης γλώσσας καθώς και χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) αποδεικνύεται με βάση τίτλους που ορίζονται από τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες επιλογής του Α.Σ.Ε.Π.
Όλοι οι τίτλοι σπουδών που προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) / Διαπανεπιστημιακό Κέντρο Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών της Αλλοδαπής (ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α.) ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.).
Ξενόγλωσσες βεβαιώσεις ή έγγραφα πρέπει να έχουν επίσημα μεταφραστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών ή άλλο αρμόδιο κατά νόμο όργανο.
Η ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας:
«Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας για την επιλογή 58 Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και 58 Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022 έως την Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 14:00 μέσω της διαδικτυακής πύλης https://teachersapp.it.minedu.gov.gr/, κατ’ εφαρμογή του Νόμου 4823/2021.
Η πιστοποίηση των υποψηφίων για την εισαγωγή στην πλατφόρμα της αίτησης γίνεται με την χρήση των κωδικών TAXIS. Με την αίτηση, οι υποψήφιοι δηλώνουν την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ενδιαφέροντός τους και αναρτούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την απόδειξη των τυπικών προσόντων τους, όπως βιογραφικό σημείωμα, πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών, αντίγραφα τίτλων σπουδών, μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης, αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών και γνώσης χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ), βεβαιώσεις για το διδακτικό – επιμορφωτικό – καθοδηγητικό – διοικητικό έργο, αποδεικτικά συγγραφικού και ερευνητικού έργου επιστημονικού περιεχομένου.
Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι εκπαιδευτικοί της δημόσιας πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με δεκαπενταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με διδακτική υπηρεσία οκτώ τουλάχιστον ετών εκ των οποίων τα τέσσερα πρέπει να έχουν διανυθεί στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης, με πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α΄ επιπέδου και να έχουν ασκήσει καθήκοντα για δύο τουλάχιστον έτη σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης.
Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγονται και τοποθετούνται για τετραετή θητεία, μέχρι την ανάληψη υπηρεσίας των νέων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στόχος της διαδικασίας επιλογής, η πλήρωση των θέσεων με αξιοκρατικά επιλεγμένα στελέχη εκπαίδευσης, υψηλών τυπικών και ουσιαστικών προσόντων, που θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν όλα τα νέα εργαλεία για την αναβάθμιση των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου εν συνόλω.»