Categories: Εκπαίδευση

ΔΑΚΕ Καθηγητών: Οι λανθασμένες επιλογές του υπουργείου Παιδείας που επιβάρυναν τους εκπαιδευτικούς

Πυρά κατά της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας εξαπολύει η ΔΑΚΕ Καθηγητών και συγκεκριμένα εστιάζεται στις εξής λανθασμένες επιλογές του υπουργείου Παιδείας

  1. Επέβαλε ένα γραφειοκρατικό μοντέλο αυτοαξιολόγησης, που προσθέτει μεγάλο όγκο εργασίας στους εκπαιδευτικούς, στη χειρότερη δυνατή χρονική συγκυρία.
  2. Επέβαλε ένα απαράδεκτο υγειονομικό πρωτόκολλο (νόσηση του 50% +1 των μαθητών,  προκειμένου να κλείσει το τμήμα).
  3. Άλλαξε στα μέσα του σχολικού έτους τους συντελεστές μαθημάτων για την είσοδο στα ΑΕΙ, προκαλώντας απαράδεκτη σύγχυση σε μαθητές, καθηγητές και γονείς.
  4. Επέδειξε προχειρότητα στην τοποθέτηση των αναπληρωτών καθηγητών, γεγονός που οδήγησε σε μία αχρείαστη σύγκρουση μεταξύ μονίμων  και αναπληρωτών καθηγητών.

Παράλληλα δε εξαπολύει επίθεση στις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και το ΠΑΜΕ, που εμμένουν στη «μητέρα όλων των μαχών», όπως αναφέρουν τον αγώνα κατά της αυτοαξιολόγησης.
«Και ενώ ο κλάδος υποφέρει από την συσσώρευση των ανωτέρω προβλημάτων, οι δυνάμεις της εξτρεμιστικής Αριστεράς (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και ΠΑΜΕ) εμμένουν στη “μητέρα όλων των μαχών”, στον αγώνα κατά της αυτοαξιολόγηση» υπογραμμίζει η ΔΑΚΕ και σημειώνει «Φυσικά, αποκρύπτουν από τους συναδέλφους, ότι εκτός από το δυσβάσταχτο γραφειοκρατικό έργο, καμία άλλη αρνητική επίπτωση δεν υπάρχει για τους συναδέλφους».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Καθηγητών:
«Με την έναρξη του σχολικού έτους κατέστη φανερό ότι ο εκπαιδευτικός κόσμος της χώρας θα είχε να αντιμετωπίσει μία εξίσου δύσκολη σχολική χρονιά με την περσινή. Η πανδημία, παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις του καλοκαιριού, εξακολουθεί να καλπάζει.
Η σχολική καθημερινότητα παραμένει εξαιρετικά προβληματική. Το εργασιακό στρες των συναδέλφων βρίσκεται στο ανώτερο  σημείο, αφού εκτός από τις συνηθισμένες δυσκολίες του επαγγέλματος, καλούμαστε, σχεδόν αβοήθητοι, να ανταπεξέλθουμε στις αυξημένες απαιτήσεις του υγειονομικού πρωτόκολλου.
Από την άλλη πλευρά το Υπουργείο Παιδείας, με σωρεία λανθασμένων επιλογών, επιβαρύνει περαιτέρω τους εκπαιδευτικούς.

Συγκεκριμένα:

  • Επέβαλε ένα γραφειοκρατικό μοντέλο αυτοαξιολόγησης, που προσθέτει μεγάλο όγκο εργασίας στους εκπαιδευτικούς, στη χειρότερη δυνατή χρονική συγκυρία.
  • Επέβαλε ένα απαράδεκτο υγειονομικό πρωτόκολλο (νόσηση του 50% +1 των μαθητών,  προκειμένου να κλείσει το τμήμα).
  • Άλλαξε στα μέσα του σχολικού έτους τους συντελεστές μαθημάτων για την είσοδο στα ΑΕΙ, προκαλώντας απαράδεκτη σύγχυση σε μαθητές, καθηγητές και γονείς.
  • Επέδειξε προχειρότητα στην τοποθέτηση των αναπληρωτών καθηγητών, γεγονός που οδήγησε σε μία αχρείαστη σύγκρουση μεταξύ μονίμων  και αναπληρωτών καθηγητών.

Επιπροσθέτως, οι εκπαιδευτικοί, επί σειρά ετών και λόγω των μνημονιακών πολιτικών της τελευταίας δεκαετίας,  παραμένουν μισθολογικά καθηλωμένοι σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα.
Και ενώ ο κλάδος υποφέρει από την συσσώρευση των ανωτέρω προβλημάτων, οι δυνάμεις της εξτρεμιστικής Αριστεράς (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και ΠΑΜΕ) εμμένουν στη «μητέρα όλων των μαχών»,
 στον αγώνα κατά της αυτοαξιολόγησης. Φυσικά, αποκρύπτουν από τους συναδέλφους, ότι εκτός από το δυσβάσταχτο γραφειοκρατικό έργο, καμία άλλη αρνητική επίπτωση δεν υπάρχει για τους συναδέλφους.
Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε, με αίσθημα συνέπειας, αγωνιζόταν και αγωνίζεται για τα πραγματικά προβλήματα των καθηγητών. 
Το επόμενο χρονικό διάστημα, και ύστερα από την απόφαση της τελευταίας  Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ, που έθεσε οριστικά τέλος στη σκιαμαχία, που πρότεινε η εξτρεμιστική Αριστερά, θα απαιτήσει από το Δ.Σ της ΟΛΜΕ να ασχοληθεί επιτέλους με τα προβλήματα που ταλανίζουν τον κλάδο.
Απαιτούμε:

  • Μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών
  • Επαναφορά των δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα
  • Επαναφορά του επιδόματος αδείας
  • Να σταματήσει η δυσμενής αντιμετώπιση των Δημοσίων Υπαλλήλων σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα, όσον αφορά τα επιδόματα και τα δώρα.
  • Θεσμοθέτηση ενός λειτουργικού συστήματος αυτοαξιολόγησης με αποκλειστικό σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
  • Να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να μειωθεί το εργασιακό στρες των εκπαιδευτικών.
  • Να καθιερωθεί ένα αξιόπιστο υγειονομικό πρωτόκολλο για τη λειτουργία των σχολείων.

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε, όπως έπραττε και στο παρελθόν, έτσι και στη σημερινή συγκυρία θα στηλιτεύει τις αποτυχημένες επιλογές της πολιτικής ηγεσίας αλλά και θα επιδοκιμάζει κάθε θετική ενέργεια. Αυτό κάναμε πάντοτε, ανεξάρτητα από την κυβέρνηση που ασκούσε την εξουσία. Αυτό θα εξακολουθήσουμε να κάνουμε και σήμερα και στο μέλλον. Γιατί η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε είναι η μοναδική παράταξη, που πάνω από όλα θέτει τα συμφέροντα του κλάδου.
Ε.Ε ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε»

Βασίλης Φουρτούνης

Recent Posts

Νίκος Τσούλιας*: «δια να μεταδώση και αυτού το σύστημα της αλληλοδιδακτικής»

Η εκπαίδευση κατά την Ελληνική Επανάσταση 1821-1827 Έρευνα – Παρουσίαση: Δαυίδ Αντωνίου Βουλή των Ελλήνων,…

8 ώρες ago

Δημήτρη Οικονόμου*: Προοδευτικές λύσεις για το μέλλον της εργασίας στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

(Εισήγηση του Δημήτρη Οικονόμου στην ad-hoc επιτροπή της Σοσιαλιστικής Διεθνούς στα Τίρανα με τίτλο "Progressive…

17 ώρες ago

Δήμος Ιερής Πόλης Μεσολογγίου: Υποχρέωση καθαρισμού οικοπέδων από ξερά χόρτα και εύφλεκτα υλικά

Το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου καλεί τους ιδιοκτήτες, νομείς και…

19 ώρες ago

Νίκος Τσούλιας*: Η Χάρτα του Ρήγα, ένα εμβληματικό έργο

«Ετελείωσεν ήδη και η ελληνική της Ελλάδος δωδεκάφυλλος Χάρτα του Κυρ - Ρήγα και πωλείται…

21 ώρες ago

Γιάννης Μαγκριώτης*: Προφυλάκιση Ιμάμογλου – Τον σκοπό του Ερντογάν τον ξέρουμε, που μπορεί να οδηγήσει όχι.

Ο Ερντογάν χρησιμοποιεί θεμιτά και αθέμιτα μέσα για να διατηρεί την εξουσία του, το έχει…

1 ημέρα ago

Σε νοσοκομείο της Αθήνας μεταφέρθηκε 38χρονος από το Αγρίνιο που κατανάλωσε χταπόδι με αγκίστρι

Στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς» διακομίστηκε ένας 38χρονος άνδρας από το Αγρίνιο. Σύμφωνα με…

1 ημέρα ago