Σε μία περίοδο κατά την οποία ένα τέταρτο κύμα πανδημίας δοκιμάζει για μία ακόμη φορά τις αντοχές της κοινωνίας, οι εκπαιδευτικοί δίνουν ξανά τη μάχη της στήριξης των μαθητών, του σχολείου, της εκπαιδευτικής λειτουργίας, με υψηλό αίσθημα ευθύνης.
Πρόκειται για την ίδια στάση υπευθυνότητας, ατομικής πρωτοβουλίας και προσωπικών θυσιών που έδειξαν οι εκπαιδευτικοί από το ξεκίνημα της πρωτόγνωρης αυτής κρίσης.
Χάρη σε αυτά και κόντρα στο κυβερνητικό έλλειμμα σχεδιασμού και στοιχειώδους υποστήριξης, έγινε δυνατή η συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας είτε δια ζώσης είτε με την εξ αποστάσεως διδασκαλία.
Ζήσαμε τις συνέπειες της ρήξης της παιδαγωγικής σχέσης δασκάλου μαθητή με την παρατεταμένη διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών.
Με κάθε τρόπο θα αγωνιστούμε για να αποτρέψουμε τη διεύρυνση του μαθησιακού χάσματος που δημιουργεί το κλείσιμο των σχολείων, χάσματος που διευρύνεται σε βάρος κυρίως των προερχόμενων από χαμηλότερα κοινωνικά και οικονομικά στρώματα μαθητών.
Τασσόμαστε χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις ξεκάθαρα υπέρ του εμβολιασμού όλων των εκπαιδευτικών.
Το υψηλό ποσοστό εμβολιασμού των εκπαιδευτικών δείχνει ότι οι εκπαιδευτικοί δεν χρειάζονται υποχρεωτικότητα για να ανταποκριθούν στην ανάγκη διασφάλισης των όρων ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων.
Η ασφαλής όμως λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών κάτω από τις σημερινές συνθήκες, εξαρτάται κυρίως από τα μέτρα που η Κυβέρνηση παίρνει στην κατεύθυνση αυτή.
Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, βρίσκονται στον αντίποδα της στάσης ευθύνης που δείχνουν οι εκπαιδευτικοί.
Δεν έχουν κάνει τίποτε για τη μείωση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις, την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού καθαριότητας, τον περιοδικό και τακτικό έλεγχο εκπαιδευτικών και μαθητών μέσα από δημόσιες δομές υγείας.
Αντίθετα με αντιφατικές κάθε φορά δηλώσεις, με βομβαρδισμό οδηγιών και εγκυκλίων διοικητικού χαρακτήρα και με ψήφιση σειράς νόμων εν μέσω πανδημίας αντί να στηρίξουν, δυσχέραναν τον αγώνα εκπαιδευτικών μαθητών και γονέων.
Οι εκπαιδευτικοί -στο μέτρο που μας αφορά -, απέναντι σε πολιτικές που αποδομούν την υγεία ως συλλογικό αγαθό απαντάμε με υψηλό αίσθημα ατομικής ευθύνης και κοινωνικής συνείδησης.
Προτάσσουμε την πειθώ, επειδή είναι παιδαγωγικό μας καθήκον να προετοιμάζουμε πολίτες για μια κοινωνία που αποφασίζει δια του διαλόγου, όχι δια της επιβολής.
Η ενίσχυση του συστήματος υγείας, η σωστή ενημέρωση, η εμπιστοσύνη στους θεσμούς, η αξιοπιστία της Πολιτείας μπορούν να οδηγήσουν στην υπεράσπιση του αγαθού της υγείας χωρίς όρους υποχρεωτικότητας.
Στο επίπεδο αυτό η κυβερνητική πολιτική έχει αποτύχει.
Το Γραφείο του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη ανακοίνωσε ότι προχωρά σε δίωρη παράταση ψηφοφορίας (μέχρι…
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ), λόγω της δυσλειτουργία της πλατφόρμα των ηλεκτρονικών εκλογών για τα…
Από το ξεκίνημα της διαδικασίας σήμερα για τις ηλεκτρονικές εκλογές στα υπηρεσιακά συμβούλια γινόμαστε δέκτες…
Με έντονες αναφορές στην αντιπολίτευση και στην κατάσταση στην οποία παρέλαβε τον Δήμο ο Δήμαρχος Παλλήνης, Χρήστος Αηδόνης τοποθετήθηκε…
Το νέο βιβλίο του Αλέξανδρου Τσαγκαρέλλη «Το χάδι της Κίρκης» θα παρουσιαστεί την Κυριακή 3/11…
Στις συναντήσεις στην Αθήνα με την Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και τον Έλληνα…