Πραγματικά, δυσκολεύομαι να… ομογενοποιήσω και να ταυτίσω το σύνολο των αρνητών του εμβολιασμού με αυτό το απεχθές δείγμα «λαϊκής οργής», που κατεβαίνει σε διαμαρτυρίες στις μεγάλες πόλεις της χώρας αναδίδοντας μια οσμή σαπίλας κι ένα δυσάρεστο αίσθημα κατάπτωσης, κατάντιας, μιζέριας και χρυσαυγήτικης «ποιότητας».
Οι εικόνες μιλούν και περιγράφουν τα τεκταινόμενα με σαφήνεια. Γραφικές φιγούρες από καλάθι με ιδεολογικά ρετάλια, ιερωμένοι φονταμενταλιστές με σταυρούς και δοξασίες προς έναν Κύριο, που τον φαντασιώνονται τιμωρό, καντήλια και θυμιατά, τύποι με αρχαίες ενδυμασίες σχολικών παραστάσεων, για να δοξαστεί το… ελληνικό πνεύμα το Αθάνατο, σαλεμένοι παντός καιρού οι οποίοι ανεμίζουν ελληνικές σημαίες με ψευδεπίγραφη εθνική περηφάνια και, τέλος, φασιστάκια και φασίστες με τη βούλα τού άθλιου «ήρωα» Κασιδιάρη από τη φυλακή, αλλά και άλλων βαρεμένων, που βρίσκουν τέτοιες παρακμιακές «ευκαιρίες» για να παρεισφρήσουν στο πόπολο…
Όχι, αυτό το μικρό δείγμα λαϊκής ανοησίας και ακατανόητου θυμού, δεν μπορώ να το εντάξω στο μεγαλύτερο μέρος των σκεπτικιστών αντιεμβολιαστών και να τους εξομοιώσω με τα αλαλάζοντα κύμβαλα. Από την άλλη, οι τελευταίοι, δεν κάνουν καμία απολύτως διορθωτική κίνηση για να διαχωρίσουν, έστω την… αισθητική που εμφανίζεται σε τέτοιες οργανωμένες διαδηλώσεις, οι οποίες κατευθύνονται από υπόγεια κέντρα, με βάσιμες και σαφείς υπόνοιες πολιτικών σκοπιμοτήτων. Όλα συνδέονται και είναι αλυσίδα με πολλούς κρίκους. Η εκπροσώπηση (με εισαγωγικά ή άνευ) παίζει σπουδαίο ρόλο. Η Εκκλησία, για άλλη μια φορά δυσκολεύτηκε και εκτέθηκε πολύ, όπως παλαιότερα με τις αλλοπρόσαλλες συγκεντρώσεις για τις ταυτότητες, για την… ελληνικότητα της Βόρειας Μακεδονίας, για την… ακίνδυνη θεία μετάληψη που δεν μεταδίδει ιούς κι αρρώστιες , μετά για τις μάσκες και τους «καταραμένους» εμβολιασμούς, που προέρχονται από τον… σατανά (χα χα χα, χο χο χο, χι χι χι)!!!
Είναι ντροπή να παραχωρείς την… εκπροσώπησή σου σε ένα τόσο άθλιο πλήθος δίχως να προβαίνεις σε μια δημόσια δήλωση, για να πεις πως είσαι διαφορετικός και σοβαρός, ώστε να διαχωριστείς η θ ι κ ά.
Όλα αυτά που γίνονται αυτές τις μέρες διαμορφώνουν μια κατάσταση δυστοπική και παρακμιακή. Παραμένει όμως σε πλήρη εξέλιξη το τεράστιο θέμα της προστασίας μας από την πανδημία. Προς το παρόν, οι θάνατοι παγκοσμίως είναι 4.126.289 (στις 28/7) και στη χώρα μας, την ίδια μέρα 12.887! Μήπως λέει κάτι αυτό στους αρνητές;
Το μεγάλο μέρος της κοινωνίας ακολουθεί τις προτροπές των ειδικών, οι οποίοι δεν σταματούν να προτείνουν ακράδαντα και σταθερά τούς εμβολιασμούς ως την πιο σίγουρη προστασία του ανθρώπου, βασισμένοι σε επιστημονικές γνώσεις και εμπειρίες από κάθε πανδημία που έχει καταγραφεί στην ιστορία των επιδημιών.
Δεν έχω σχέση με οποιαδήποτε ειδίκευση πάνω στο θέμα. Είμαι ένας πολίτης που θέλει να βρίσκεται με το μέρος των ανθρώπων οι οποίοι επιθυμούν την προσωπική τους υ γ ε ί α, αλλά και όλων των άλλων συμπολιτών τους. Εάν αυτή η α π α ί τ η σ η είναι παράλογη, τότε εξαντλείται κάθε διάλογος με τους αρνητές. Γνωρίζουμε πως ο ιατρικός επιστημονικός κόσμος εργάστηκε σκληρά για να αντιμετωπίσει την απειλή μιας σαρωτικής και πρωτόγνωρης (για την εποχή μας) πανδημίας, ενός ιού με πολλές παραλλαγές· τη μελέτησε και σε σύντομο διάστημα βρήκε την εμβολιαστική προστασία, την οποία όλες οι κυβερνήσεις διανέμουν δωρεάν για να σωθεί η ανθρωπότητα. Τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με τον καθένα από εμάς, σε ό,τι αφορά δηλαδή την αποδοχή του εμβολιασμού, ώστε να μην γίνεσαι μεταδότης και πρόξενος της ιικής διάδοσης και εξάπλωσης.
Όλα τα άλλα, δήθεν «επιστημονικές» αντιρρήσεις και συνωμοτικές θεωρίες, είναι «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε»…
Οι διαδηλώσεις τών αντιεμβολιαστών, υποκρύπτουν και κομματικούς φορείς, ιδιαίτερα από χώρους πολιτικών κινήσεων και κομμάτων οι οποίες ψαρεύουν στο χώρο της «ελεύθερης αγοράς» ψήφων και κατασκευής ατμόσφαιρας «διαμαρτυριών», από αλιείς τυχάρπαστων και γραφικών νταήδων, ελληναράδων, μεμονωμένων σαλεμένων, καθώς και τον μαϊντανό των λιμναζόντων πάσης φύσεως εθνικοφρόνων, οι οποίοι αμαυρώνουν με την παρουσία τους κι αυτή την περίπτωση «κοινωνικής» αγκιτάτσιας…
Όσο για τα περί «στέρησης της Ελευθερίας», «καταπάτησης των προσωπικών δικαιωμάτων» και άλλα πολλά τέτοια, τα προσπερνώ για να μη χάσω τη στοιχειώδη σοβαρότητα μιας τέτοιας συζήτησης και συγχρόνως να ξεχωρίσω τους διστακτικούς, τους φοβισμένους και τους πάσχοντες από διάφορες παθήσεις κλπ.
Το θέμα έχει καταλήξει να είναι απρόσμενα σ ο β α ρ ό. Η άρνηση εμβολιασμού δημιούργησε ένα παγκόσμιο κοινό, το οποίο τείνει να μεταμορφωθεί σε… κοινωνικό κίνημα· ανάμεσα στα τόσα άλλα που η κάθε κοινωνία γεννάει, σημαντικά ή ασήμαντα, χρήσιμα ή άχρηστα, επωφελή ή ανωφελή, βρισκόμαστε στην εποχή κατά την οποία οι αρνητές α δ ι α φ ο ρ ο ύ ν για τα αποτελέσματα της μεταδοτικότητας και τις αλυσιδωτές συνέπειες που προκύπτουν για τους συνανθρώπους μας!
Η άρνηση εμβολιασμού είναι α ρ ρ ώ σ τ ι α που προσβάλει το κοινωνικό μας σώμα και η οποία έχει συνδεθεί με την παραμορφωτική αντίληψη περί ατομικών δικαιωμάτων και ελευθεριών μέσα στο πλαίσιο του δημοκρατικού πολιτεύματος στο οποίο ζούμε. Ο εμβολιασμός οφείλει να είναι συνειδητή υ π ο χ ρ έ ω σ η όλων των πολιτών (με τις αυτονόητες εξαιρέσεις λόγω υγείας).
Οι απαράδεκτες εικόνες των «μπροστάρηδων» εντιεμβολιαστών, είναι από τις απεχθέστερες και εκθέτουν όλο το… συνάφι. Διότι, πέρα απ’ όλα τ’ άλλα, η α ι σ θ η τ ι κ ή παίζει σταθερά σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση σκέψης και καθημερινότητας, ενώ παράλληλα κινεί τα νήματα κάθε κοινωνικής έκφρασης.
Αυτό το τείχος α ν ο η σ ί α ς που έχει διαμορφωθεί, πώς θα το προσπεράσουμε;
* Ο Νότης Μαυρουδής είναι κιθαριστής – συνθέτης