Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε.: Παραιτήσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. –  Μονόδρομος η πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμών!

0

Πανελλαδικός πίνακας Παραιτήσεων εκπαιδευτικών Π.Ε.

(ΠΕ 70 Δάσκαλοι, ΠΕ 60 Νηπιαγωγοί, ΠΕ11Φυσ. Αγωγής, ΠΕ06 Αγγλικών, ΠΕ05 Γαλλικών, ΠΕ07 Γερμανικών, ΠΕ08 Εικαστικών, ΠΕ79  Μουσικής, ΠΕ86 Πληροφορικής, ΠΕ91 Θεατρ. Αγωγής)

ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2021
ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ 70 ΠΕ 60  ΠΕ11 ΠΕ06 ΠΕ05 ΠΕ07  ΠΕ08  ΠΕ79 ΠΕ86 ΠΕ91 ΣΥΝΟΛΟ
Α΄ ΑΘΗΝΑΣ 154 28 11 16       3     212
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 50 7   1             58
ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ 85 12 4 4 1       1   107
ΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 240 43 29 24 3 2     1   342
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 26 4   1             31
ΑΡΚΑΔΙΑΣ 15                   15
ΑΡΤΑΣ 35 5 3 1       1     45
ΑΧΑΪΑΣ 76 16 2 1       2     97
Β΄ ΑΘΗΝΑΣ 110 18 7 19 4           158
ΒΟΙΩΤΙΑΣ 21 4 1               26
Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ 110 12 3 9 4           138
ΓΡΕΒΕΝΩΝ 16 1                 17
Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ 150 11 4 11 1     2     179
ΔΡΑΜΑΣ 33 11 4 4             52
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ 17 2   1             20
ΔΥΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 152 33 22 18 2           227
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ 47 6   1             54
ΕΒΡΟΥ 50 4 1 1             56
ΕΥΒΟΙΑΣ 41 9 4 1 1           56
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 3 1                 4
ΖΑΚΥΝΘΟΥ 8 5   1             14
ΗΛΕΙΑΣ 33 8                 41
ΗΜΑΘΙΑΣ 47 8 7 6             68
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 72 14 2 2             90
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 16 2 2               20
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 58 3 5 3 5           74
ΚΑΒΑΛΑΣ 48 6 5 2             61
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 42 12 4 2             60
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 16 10 2 2         1   31
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 18 2           1     21
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 4                   4
ΚΙΛΚΙΣ 5 3   1             9
ΚΟΖΑΝΗΣ 42 7 2 1             52
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 47 7   1 1           56
ΚΥΚΛΑΔΩΝ 16 3 1               20
ΛΑΚΩΝΙΑΣ 21 3 1 1             26
ΛΑΡΙΣΑΣ 149 54 11 8 1     1     224
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 4 2                 6
ΛΕΣΒΟΥ 37 4 4 2             47
ΛΕΥΚΑΔΑΣ 12 1                 13
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 51 10 8 11 3           83
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 40 10 4 2             56
ΞΑΝΘΗΣ 27 3 2 5             37
ΠΕΙΡΑΙΑ 81 10 3 15 1           110
ΠΕΛΛΑΣ 45 14 1 1             61
ΠΙΕΡΙΑΣ 36 10 3 4             53
ΠΡΕΒΕΖΑΣ 25 3 3 1             32
ΡΕΘΥΜΝΟΥ 20 3 3               26
ΡΟΔΟΠΗΣ 14 1 1 3             19
ΣΑΜΟΥ 7                   7
ΣΕΡΡΩΝ 43 5 2 7       2     59
ΤΡΙΚΑΛΩΝ 90 25     2     3     120
ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 52 8 2 2       1     65
ΦΛΩΡΙΝΑΣ 23 8 1 1             33
ΦΩΚΙΔΑΣ 6   2               8
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 27 8 2 1             38
ΧΑΝΙΩΝ 37 15 2               54
ΧΙΟΥ 10 3   3             16
ΣΥΝΟΛΟ 2.610 506 176 190 28 2 0 14 3 0 3.708

***υπάρχει δυνατότητα ανάκλησης της παραίτησης μέχρι τις 9 Απριλίου 2021
Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει πολύ σημαντική αύξηση των παραιτήσεων σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Ενδεικτικά:

ΕΤΟΣ

ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ

2016

419

2017

227

2018

387

2019

705

2020

1.231

2021

3.708

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς των πινάκων κίνησης διδακτικού προσωπικού που απεστάλησαν στο Υπουργείο Παιδείας για τη διαδικασία των μεταθέσεων, από τα κατά τόπους ΠΥΣΠΕ, έχουν αφαιρεθεί οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αιτήσεις παραίτησης από την υπηρεσία μέχρι και τις 10-03-2021. Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη διαδικασία και τα κενά που θα προκύψουν -μετά την οριστικοποίηση των παραιτήσεων- αναμένεται να υπολογιστούν για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων 2021 και όχι για τις μεταθέσεις/βελτιώσεις 2022, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα, κενά που, προφανώς, θα ληφθούν υπόψη και για τους επικείμενους διορισμούς των 5.250 εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση το 2021.
Η ύπαρξη όλων αυτών των οργανικών κενών καταδεικνύει την αδήριτη ανάγκη για την ικανοποίηση, όσο το δυνατόν, περισσότερων αιτήσεων μετάθεσης και στη συνέχεια μαζικών μόνιμων διορισμών για την κάλυψη όχι μόνο αυτών των κενών, αλλά και όλων των κενών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση, όπως αποδεικνύεται περίτρανα και από τον φετινό αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και θα πρέπει να ληφθεί υπόψη από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. στην κατανομή των κενών θέσεων που πρόκειται να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς.
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι η σύσταση νέων οργανικών θέσεων λόγω της εφαρμογής της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, αλλά και, κυρίως, ειδικοτήτων είναι επιτακτική ανάγκη. Δεν είναι δυνατόν σε μεγάλες  διευθύνσεις εκπαίδευσης της Χώρας να υπάρχουν ελάχιστες έως καθόλου οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Σε κάθε περίπτωση η κατανομή ανάμεσα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να γίνει με βάση τις πραγματικές ανάγκες και όχι τις ισορροπίες ανάμεσα στις δύο βαθμίδες.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ζητά την πραγματοποίηση του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού μεταθέσεων τόσο στην Ειδική όσο και στη Γενική Αγωγή, τη δημιουργία των απαραίτητων οργανικών θέσεων που έχει ανάγκη η εκπαίδευση, καθώς και την κάλυψη όλων των κενών θέσεων με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.

Share.

Comments are closed.