Γιάννης Μαγκριώτης*: Οι ευχές και οι πράξεις αξιωματούχων της ΝΔ, για την Θεσσαλονίκη.

Στην συλλογική διαμαρτυρία των δημάρχων της βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης για την εγκατάλειψη του σχεδιασμού, μετεγκατάστασης της ΔΕΘ στην δυτική Θεσσαλονίκη, και την δημιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου, με ενσωματωμένες ήπιες αθλητικές, πολιτισμικές και εκθεσιακές δραστηριότητες στον χώρο της ΔΕΘ, που ξεκίνησε το 1999 και ίσχυε για όλες τις κυβερνήσεις μέχρι το 2012, υπάρχουν αντιδράσεις από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης και εκπροσώπους των παραγωγικών Επιμελητηρίων, όπως και από κομματικούς παράγοντες της ΝΔ.
Στις αντιδράσεις τους κυριαρχούν δύο επιχειρήματα:
1. Το έργο της «Ανάπλασης της ΔΕΘ, στον σημερινό χώρο, έχει σχεδιαστεί από το 2012, και έχει προχωρήσει πολύ, συνεπώς αφήστε να γίνει κάτι».
2. «Εσείς διεκδικήστε κάτι άλλο για εσάς», και τους αραδιάζουν, μια σειρά από έργα.
Φυσικά, δεν λένε, ότι η «Ανάπλαση της ΔΕΘ», αφορά την ανάπτυξη ενός real estate 96.000 τετραγωνικών μέτρων, όπου το μεγαλύτερο μέρος είναι ξενοδοχείο, parking, εμπορικό και χρηματοοικονομικό κέντρο, αχρείαστα έως καταστροφικά για την πόλη και την αγορά, πολύτιμα όμως για τους ιδιώτες, που θα τα κατασκευάσουν σε ένα από τα καλύτερα κρατικά «οικόπεδα» και με κρατικά χρήματα.
Δεν λένε όμως, γιατί το κόμμα τους και οι ίδιοι άλλαξαν θέση μετά το 2012.
Δεν λένε γιατί, από το 2004 μέχρι σήμερα οι κυβερνήσεις του κόμματός τους και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, δεν ξεκίνησαν ούτε ένα έργο στα δυτικά της Θεσσαλονίκης.
Δεν λένε ότι, οι τελευταίες δημοπρατήσεις έργων δυτικά, όπως ο ανισόπεδος κόμβος στην Λαχαναγορά, οι ανισόπεδοι κόμβοι στην δυτική περιφερειακή, ο δεύτερος κλάδος του κεντρικού αποχετευτικού αγωγού, και ο εκσυγχρονισμός και η επέκταση του διυλιστηρίου νερού, έγιναν την περίοδο 2010-2012.
Δεν λένε ότι έπρεπε να ολοκληρωθούν το 2015-2016, και ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί σχεδόν όλα, ενώ το διυλιστήριο νερού, ούτε καν το άρχισαν το 2012, και όλοι θυμόμαστε τι πρόβλημα είχε η πόλη, όταν έσπασε ο αγωγός που φέρνει νερό από την Αραβυσσό, το 2018.
Δεν θυμούνται ότι, την προετοιμασία για την δημοπράτηση των μελετών για την επέκταση του μετρό δυτικά την σταμάτησαν το 2012.
Αλήθεια, γιατί δεν διεκδικούν έστω και τώρα, ένα έργο, για την Θεσσαλονίκη, από τα δισεκατομμύρια του Ταμείου Ανάκαμψης και του επόμενου ΕΣΠΑ;

* Ο Γιάννης Μαγκριώτης είναι πρώην υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Κίνησης «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»

Πατήστε και δείτε όλα τα 210 προηγούμενα άρθρα του Γιάννη Μαγκριώτη

Βασίλης Φουρτούνης

Recent Posts

Η Ρωσία στηρίζει επίσημα στο β’ γύρο των γαλλικών εκλογών τη Λεπέν – «Ο λαός της Γαλλίας επιδιώκει κυρίαρχη εξωτερική πολιτική»

Η Ρωσία στηρίζει πλέον και επίσημα την ακροδεξιά Μαρίν Λεπέν (Marine Le Pen) στις γαλλικές…

7 ώρες ago

H Δημοτική Παράταξη «Αγαπάμε το Χαλάνδρι» ζητά να δημιουργηθεί στο Χαλάνδρι Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ)

Χιλιοειπωμένη έκφραση που βρίσκεται στα χείλη όλων μας: «Το μέλλον είναι τα παιδιά μας». Δεν…

8 ώρες ago

Φίλιππος Σαχινίδης* στο ΙΝΕ-ΓΣΕΕ : Οι πολίτες είδαν το βιοτικό τους επίπεδο να υποβαθμίζεται

Ομιλία Φίλιππου Σαχινίδη στην εκδήλωση του Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ (ΙΝΕ-ΓΣΕΕ) με θέμα: «Ελληνική Οικονομία…

11 ώρες ago

Μανώλης Χριστοδουλάκης*: Έχουμε μπροστά μας μια συλλογική, εξωστρεφή, δημοκρατική διαδικασία – Η παράταξη χρειάζεται την αυτοπεποίθηση της νίκης [Βίντεο]

«Έχουμε μπροστά μας μια πολύ όμορφη, συλλογική, εξωστρεφή και δημοκρατική διαδικασία και όχι μια εσωκομματική…

15 ώρες ago

Ένωση Αρκάδων Χαλανδρίου: Μουσικο-χορευτική παράσταση – «Χρυσοπράσινο φύλλο δεν σε ξεχνώ»

Η Ένωση Αρκάδων Χαλανδρίου και ο Δήμος Χαλανδρίου, με τη στήριξη του συλλόγου Ελληνοκυπρίων Βορείων…

17 ώρες ago

ΠΑΣΟΚ: Οι έξι (μέχρι στιγμής) υποψήφιοι για την ηγεσία του κόμματος και οι πολιτικές τους διαφορές

Σε θέση μάχης βρίσκονται οι έξι , μέχρι αυτή τη στιγμή, υποψήφιοι για την ηγεσία…

18 ώρες ago