Μιλώντας στη διαδικτυακή εκδήλωση του Economist, o υπουργός Κώστας Καραμανλής αναφέρθηκε αρχικά στην επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό προς τα δυτικά, προς το Ίλιον και το Καματερό, σημειώνοντας ότι η κατάσταση του υπεδάφους θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη πρόκληση.
Η Αττικό Μετρό φιλοδοξεί, σύμφωνα με τον υπουργό, να ξεκινήσει τη διαδικασία δημοπράτησης του έργου, με εκτιμώμενο προϋπολογισμό ύψους 350 εκατομμυρίων ευρώ, τους τελευταίους μήνες του 2021.
Τα σχέδια της εταιρείας προβλέπουν την επέκταση της γραμμής 2 του μετρό βορειοδυτικά, κατά περίπου 4 χιλιόμετρα από τον τωρινό τερματικό σταθμό της Ανθούπολης με την κατασκευή τριών νέων σταθμών.
Πρόκειται για τους σταθμούς Παλατιανή, στη συμβολή των λεωφόρων Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου, Ίλιον και τον σταθμό του Αγίου Νικολάου ο οποίος θα κατασκευαστεί επί της ομώνυμης λεωφόρου στο Καματερό.
Ωστόσο, η κατασκευή σηράγγων και σταθμών μετρό στην περιοχή δεν αποτελεί εύκολη υπόθεση με τους μηχανικούς της Αττικό Μετρό να προβληματίζονται έντονα για την κατάσταση του υπεδάφους στην Ανθούπολη.
Στην περιοχή υπάρχει ένα δαιδαλώδες δίκτυο με στοές οι οποίες εξαπλώνονται σε απόσταση αρκετών χιλιομέτρων, καθώς από τις αρχές της δεκαετίας του 1930 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1950 λειτουργούσαν στο Περιστέρι λιγνιτωρυχεία.
Οι μηχανικοί της Αττικό Μετρό επεξεργάζονται εναλλακτικές χαράξεις προκειμένου να παρακάμψουν τα επικίνδυνα σημεία και να μην προκύψουν ζητήματα στατικότητας για τους νέους σταθμούς και τα υπερκείμενα κτήρια στην περιοχή.
Μετρό: Ποιοι είναι οι τρεις νέοι σταθμοί της επέκτασης της Γραμμής 4 που μπαίνουν στα «σκαριά»
0
Share.