Στο τελευταίο του εξώφυλλο για του αμερικάνικου περιοδικού The New Yorker, σκίτσο με τίτλο Love Life, του Adrian Tomine, αποτυπώνει τη «νέα πραγματικότητα» την οποία ζούμε εδώ και εδώ και 9 μήνες εξαιτίας της πανδημίας
Το σκίτσο απεικονίζει μια νέα γυναίκα, προφανώς κλεισμένη σπίτι της λόγω καραντίνας, η οποία ίνει ένα Martini μπροστά στον υπολογιστή της, κάνοντας λίγο πολύ ό,τι και οι περισσότεροι από εμάς: ένα διαδικτυακό ραντεβού, όπου είμαστε ντυμένοι καλά μόνο από τη μέση και πάνω.
Στο σκίτσο αποτυπώνεται απόλυτα η καθημερινότητα που βιώνουν πολλοί: χτίζουν μια τέλεια εικόνα για τις διαδικτυακές… συναντήσεις, εργασία κ.λπ., ενώ γύρω τους επικρατεί το χάος. Ενα χάος που πολλές φορές αντικατοπτρίζει και την πιεστική συναισθηματικά κατάσταση εξαιτίας του εγκλεισμού.
Βλέπουμε ότι στο σπίτι της κοπέλας επικρατεί κυριολεκτικά χάος. Στο πάτωμα δε είναι πεταμένα προϊόντα τα οποία εισέβαλαν στις ζωές μας τους τελευταίους μήνες λόγω της πανδημίας: γάντια, μάσκες, αντισηπτικά.
Στο εξώφυλλο του Tomine, η ζωή εν μέσω πανδημίας χωράει μόλις σε λίγα τετραγωνικά και περιλαμβάνει δύο παράλληλους κόσμους – αυτόν της ακαταστασίας (τόσο στο σπίτι όσο και στον εσωτερικό μας κόσμο) και της μικρής, φτιαγμένης εικόνας που δείχνει ο καθένας μας προς τα έξω. Τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι ο κόσμος αναζητεί όλο και περισσότερο την ψηφιακή αγάπη, ενώ ζει σε κοινωνική απομόνωση.
This week’s cover, “Love Life,” by Adrian Tomine: http://nyer.cm/q07A3yX
Δημοσιεύτηκε από The New Yorker στις Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2020
Μετά τον κύκλο διαφωνιών που άνοιξε για τον Δήμο Αθηναίων και την αύξηση των τελών στις μικρομεσαίες…
Η 25η Νοεμβρίου καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ ως Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας…
Η «Εταιρία Διάσωσης, Αξιοποίησης και Ανάπτυξης Ιστορικών Ακινήτων και Φυσικών Μνημείων Οινιαδών – ΑΜΚΕ» με…
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης,…
H διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αγωνία την κλιμάκωση στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας μετά και τη…