Η απεικόνιση της καθημερινότητας την εποχή της πανδημίας στο εξώφυλλο του The New Yorker από τον Adrian Tomine

0

Στο τελευταίο του εξώφυλλο για του αμερικάνικου περιοδικού The New Yorker, σκίτσο με τίτλο Love Life, του Adrian Tomine,  αποτυπώνει τη «νέα πραγματικότητα» την οποία ζούμε εδώ και εδώ και 9 μήνες εξαιτίας της πανδημίας
Το σκίτσο απεικονίζει μια νέα γυναίκα, προφανώς κλεισμένη σπίτι της λόγω καραντίνας, η οποία ίνει ένα Martini μπροστά στον υπολογιστή της, κάνοντας λίγο πολύ ό,τι και οι περισσότεροι από εμάς: ένα διαδικτυακό ραντεβού, όπου είμαστε ντυμένοι καλά μόνο από τη μέση και πάνω.
Στο σκίτσο αποτυπώνεται απόλυτα η καθημερινότητα που βιώνουν πολλοί: χτίζουν μια τέλεια εικόνα για τις διαδικτυακές… συναντήσεις, εργασία κ.λπ., ενώ γύρω τους επικρατεί το χάος. Ενα χάος που πολλές φορές αντικατοπτρίζει και την πιεστική συναισθηματικά κατάσταση εξαιτίας του εγκλεισμού.
Βλέπουμε ότι στο σπίτι της κοπέλας επικρατεί κυριολεκτικά χάος. Στο πάτωμα δε είναι πεταμένα προϊόντα τα οποία εισέβαλαν στις ζωές μας τους τελευταίους μήνες λόγω της πανδημίας: γάντια, μάσκες, αντισηπτικά.
Στο εξώφυλλο του Tomine, η ζωή εν μέσω πανδημίας χωράει μόλις σε λίγα τετραγωνικά και περιλαμβάνει δύο παράλληλους κόσμους – αυτόν της ακαταστασίας (τόσο στο σπίτι όσο και στον εσωτερικό μας κόσμο) και της μικρής, φτιαγμένης εικόνας που δείχνει ο καθένας μας προς τα έξω. Τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι ο κόσμος αναζητεί όλο και περισσότερο την ψηφιακή αγάπη, ενώ ζει σε κοινωνική απομόνωση.

  • Δείτε και διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα του αμερικάνικου περιοδικού The New Yorker όπου περιλαμβάνεται το σκίτσο του Adrian Tomine με τίτλο “Love Life”, στα αγγλικά πατώντας ΕΔΩ
  • Και την ανάρτησή τους στο Facebook, όπου φαίνεται ολόκληρο το εκπληκτικό αυτό σκίτσο

This week’s cover, “Love Life,” by Adrian Tomine: http://nyer.cm/q07A3yX

Δημοσιεύτηκε από The New Yorker στις Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2020

Share.

Comments are closed.

WordPress Πρόσθετο Cookie από το Real Cookie Banner