Με ανάρτησή του στο Facebook, ο επίκουρος καθηγητής του ΕΚΠΑ, Γκίκας Μαγιορκίνης αναλύει και εξηγεί όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τον κορονοϊό και τις αποστάσεις μεταξύ των μαθητών μέσα σε μια τάξη, με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων.
Ωστόσο με το μοντέλο Μαγιορκίνη διαφώνησε ο καθηγητής γενετικής του Πανεπιστημίου της Γενεύης, Μανώλης Δερμιτζάκης, επισημαίνοντας πως είναι πολύ σημαντικό να “σπάσουν” οι τάξεις στα δύο, ώστε να έχουν τα μισά παιδιά.
Μανώλης Δερμιτζάκης: Γκίγκα δεν συμφωνώ με το μοντέλο σου
Με σχόλιο του κάτω από την ανάρτηση του κ. Μαγιορκίνη, ο συνάδελφός του Μανώλης Δερμιτζάκης εξέφρασε την αντίθεσή του σχετικά με την ανάλυση για τις αποστάσεις στις τάξεις τονίζοντας πως «όταν έχεις 25 άτομα σε ένα συγκεκριμένο εμβαδόν αυξάνεις την πιθανότητα κάποιος να είναι θετικός και επομένως να μεταδώσει σε κάποιο αριθμό άλλων μαθητών και μάλιστα μεγαλύτερο από το αν η τάξη έχει 15 άτομα».
Αναλυτικά το σχόλιο του κ. Δερμιτζάκη και η απάντηση του κ. Μαγιορκίνη (κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει)
Γκίκας Μαγιορκίνης, Μανώλης Δερμιτζάκης, κορονοϊός, σχολεία, μαθητές, αποστάσεις, άνοιγμα των σχολείων,
Για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ και τις επερχόμενες προκλήσεις,…
Την επίθεση σε χριστουγεννιάτικη αγορά στο Μαγδεμβούργο της Γερμανίας καταδίκασε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, τονίζοντας…
Το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων επισκέφθηκε το πρωί του Σαββάτου 21 Δεκεμβρίου αντιπροσωπεία της περιφερειακής παράταξης…
Στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2025, ο Πρωθυπουργός παρουσίασε το μεγάλο αφήγημα της ΝΔ…
Χθες, την ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου, την πιο μικρή μέρα του χρόνου με το μεγαλύτερο…
Ο Δήμος Αθηναίων, θέλοντας να δώσει την ευκαιρία στις μαθήτριες και τους μαθητές να απολαύσουν…