Με ανάρτησή του στο Facebook, ο επίκουρος καθηγητής του ΕΚΠΑ, Γκίκας Μαγιορκίνης αναλύει και εξηγεί όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τον κορονοϊό και τις αποστάσεις μεταξύ των μαθητών μέσα σε μια τάξη, με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων.
Ωστόσο με το μοντέλο Μαγιορκίνη διαφώνησε ο καθηγητής γενετικής του Πανεπιστημίου της Γενεύης, Μανώλης Δερμιτζάκης, επισημαίνοντας πως είναι πολύ σημαντικό να “σπάσουν” οι τάξεις στα δύο, ώστε να έχουν τα μισά παιδιά.
Αναλυτικά η ανάρτησή του κ. Μαγιορκίνη στο facebook
Μανώλης Δερμιτζάκης: Γκίγκα δεν συμφωνώ με το μοντέλο σου
Με σχόλιο του κάτω από την ανάρτηση του κ. Μαγιορκίνη, ο συνάδελφός του Μανώλης Δερμιτζάκης εξέφρασε την αντίθεσή του σχετικά με την ανάλυση για τις αποστάσεις στις τάξεις τονίζοντας πως «όταν έχεις 25 άτομα σε ένα συγκεκριμένο εμβαδόν αυξάνεις την πιθανότητα κάποιος να είναι θετικός και επομένως να μεταδώσει σε κάποιο αριθμό άλλων μαθητών και μάλιστα μεγαλύτερο από το αν η τάξη έχει 15 άτομα».
Αναλυτικά το σχόλιο του κ. Δερμιτζάκη και η απάντηση του κ. Μαγιορκίνη (κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει)
Γκίκας Μαγιορκίνης, Μανώλης Δερμιτζάκης, κορονοϊός, σχολεία, μαθητές, αποστάσεις, άνοιγμα των σχολείων,