Σε συνέντευξη που έδωσε ο Γραμματέας του Κινήματος Αλλαγής Μανώλης Χριστοδουλάκης στον τηλεοπτικό σταθμό “ΚΡΗΤΗ TV” και στην εκπομπή “Κρήτη σήμερα” με τον δημοσιογράφο Λευτέρη Κουμαντάκη, μεταξύ των αναφέρθηκε και στην περίφημη τροπολογία Κεραμέως για το “livestreaming” των μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας.
«Φαίνεται ότι η Υπουργός δεν αντιλαμβάνεται ότι δεν μιλάμε για μία παράδοση διδασκαλίας του τύπου “ακαδημαϊκού αμφιθεάτρου”. Μιλάμε για μία αίθουσα στην οποία υπάρχει μία αλληλεπίδραση καθηγητή ή δασκάλου με τους μαθητές του και η όποια προφανώς εγείρει σοβαρά ζητήματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών. Ειδικά όταν δεν μπορεί να διασφαλιστεί απόλυτα το που φτάνει τελικά η εικόνα μέσα από την αίθουσα, και αυτό επιδεινώνεται μάλιστα και ακόμα περισσότερο, όταν μιλάμε, για παράδειγμα, για παιδιά της ειδικής αγωγής για τα οποία μάλιστα δεν έχει προβλεφθεί και ιδιαίτερη μέριμνα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Χριστοδουλάκης.
Η δήλωση Χριστοδουλάκη για την τροπολογία σχετικά με τις κάμερες στις τάξεις
«Την Παρασκευή, σε ένα τελείως άσχετο νομοσχέδιο με τα θέματα της παιδείας, κατατέθηκε τροπολογία από την κα Κεραμέως που αφορά ουσιαστικά ένα “livestreaming” των μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας.
Πέραν του ότι δεν υπήρξε καμία διαβούλευση, καμία συζήτηση και κανένα περιθώριο να κατατεθούν προτάσεις, αντιπροτάσεις ή να ρωτήσουμε και τη γνώμη των εκπαιδευτικών μας, οι οποίοι θα μπουν στις αίθουσες να κάνουν το μάθημα, γίνεται σαφές από την τροπολογία, ότι η αρμόδια Υπουργός αγνοεί τα τεράστια προβλήματα που υπάρχουν σε επίπεδο υποδομής. Ελάχιστες αίθουσες, δυστυχώς, έχουν τα τεχνικά μέσα να μπορέσουν να υποστηρίξουν μια τέτοια λειτουργία.
Και κάτι ακόμα πιο σημαντικό, φαίνεται ότι η Υπουργός δεν αντιλαμβάνεται ότι δεν μιλάμε για μία παράδοση διδασκαλίας του τύπου “ακαδημαϊκού αμφιθεάτρου”. Μιλάμε για μία αίθουσα στην οποία υπάρχει μία αλληλεπίδραση καθηγητή ή δασκάλου με τους μαθητές του και η όποια προφανώς εγείρει σοβαρά ζητήματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών. Ειδικά όταν δεν μπορεί να διασφαλιστεί απόλυτα το που φτάνει τελικά η εικόνα μέσα από την αίθουσα, και αυτό επιδεινώνεται μάλιστα και ακόμα περισσότερο, όταν μιλάμε, για παράδειγμα, για παιδιά της ειδικής αγωγής για τα οποία μάλιστα δεν έχει προβλεφθεί και ιδιαίτερη μέριμνα.
Αυτοί είναι οι λόγοι που ταχθήκαμε κατά της συγκεκριμένης τροπολογίας. Αυτό, φυσικά, δεν αφορά συνολικά το ψηφιακό σχολείο, που εμείς δεν το θυμηθήκαμε το 2020. Το ΠΑΣΟΚ και ειδικά στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, δηλαδή το 2009-2011, ήταν εκείνο που πρώτο έκανε τα καθοριστικά βήματα για να μπορούν να υπάρχουν προϋποθέσεις για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων όλων, ώστε να μπορέσουμε να έχουμε τα πρώτα βήματα για ένα σοβαρό και αξιόπιστο ψηφιακό σχολείο στη χώρα μας. Αν αυτά τα ακολουθήσει η κυβέρνηση νομίζω θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική στο έργο της, ειδικά στα θέματα παιδείας.»
Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής Νίκος Μαγκανάρης υπέβαλε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024 επερώτηση στο Περιφερειακό…
Η δέσμευση του δημάρχου Μάριου Ψυχάλη και της διοίκησης του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης για…
Το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, απέστειλε επιστολή στον Υπουργό Εσωτερικών,…
Μπορεί στο κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού στην παιδεία οι κυβερνητικές επιδόσεις να μην είναι καλές,…
Σύμβολο αντίστασης των γυναικών στο Ιράν κατά των αυστηρών κανόνων του Ιράν έγινε η φοιτήτρια…
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του Δήμου Χαλανδρίου «1940-1950, η μεγάλη δεκαετία», στο πλαίσιο…