Categories: Εκπαίδευση

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (Π.Ε.Κ.): Των εκπαιδευτικών οι κοινότητες

Η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις διαδικασίες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, δείχνει όχι μόνον την θέληση αλλά και την ανάγκη των εκπαιδευτικών να προσφέρουν στους μαθητές τους.
Ψηφιακές κοινότητες εκπαιδευτικών  μέσα σε λίγες ημέρες από τη δημιουργία τους  αποκτούν χιλιάδες  μέλη – εκπαιδευτικούς.
Πρόκειται για συλλογικές προσπάθειες στις  οποίες όλοι προσφέρουν ό,τι και όσα  μπορούν. Εκπαιδευτικό υλικό, τεχνική υποστήριξη, εμπειρία, γνώσεις και  συμβουλές.
Το έλλειμμα προετοιμασίας και υποδομών από την πλευρά του Υπουργείου έχει πλέον γίνει φανερό στην αδυναμία του συστήματος να εξυπηρετήσει τις ανάγκες.
Καθημερινά λίγο μετά τα μεσάνυχτα,  τις πρώτες πρωινές ώρες, χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται  συνδεδεμένοι στο eclass και στο e-me , επειδή την ημέρα το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο «σέρνεται» αδυνατώντας να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις.
Οι εκπαιδευτικοί εμπλουτίζουν τα αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού, καταθέτουν εναλλακτικές προτάσεις  και αξιοποιούν όλα τα  μέσα για να αντιμετωπίσουν τα τεράστια προβλήματα.
Είναι οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που σήμερα –για μία ακόμη φορά – λοιδορούνται από συγκεκριμένα μέσα και δημοσιογράφους, που επικρίνουν και διαβάλλουν γιατί εκτιμούν ότι ο στόχος είναι εύκολος. 
Πρόκειται για εκείνους τους δημοσιογράφους που είναι ταγμένοι να απαξιώνουν να συκοφαντούν. Διαστρεβλώνουν την αλήθεια γιατί πιστεύουν ότι έτσι θα εξασφαλίσουν της επιδοκιμασία της κοινής γνώμης που  παραπλανούν.
 Οι εκπαιδευτικοί  όμως κάνουν και θα συνεχίσουν να κάνουν ό,τι πρέπει και μπορούν για να κρατήσουν ζωντανές τις εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές λειτουργίες εντός και εκτός του σχολείου.
Γιατί το βασικό τους κίνητρο δεν είναι η επιδοκιμασία, αλλά η δική τους ανάγκη να ανταποκριθούν στις ανάγκες και τις προσδοκίες των μαθητών τους.
Μία ανάγκη που έχει να κάνει με το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης αλλά και την ουσία της  σχέσης δασκάλου μαθητή,  που επεκτείνεται πέρα από τα διδακτικά  -μαθησιακά πλαίσια.
Αυτή είναι η πραγματικότητα που δείχνει ότι πολλά   θα γινόντουσαν  με ή χωρίς τις κανονιστικές αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας και ανεξάρτητα από τη σπίλωση που συγκεκριμένοι  δημοσιογράφοι επιχειρούν.
Το Υπουργείο οφείλει να αναγνωρίσει και να τιμήσει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών με έναν σοβαρό και υπεύθυνο, αυτή τη φορά,  σχεδιασμό για το μέλλον. 

Βασίλης Φουρτούνης

Recent Posts

Πατριάρχης Βαρθολομαίος για Μαγδεμβούργο: Το Οικουμενικό Πατριαρχείο καταδικάζει κάθε μορφή βίας

Την επίθεση σε χριστουγεννιάτικη αγορά στο Μαγδεμβούργο της Γερμανίας καταδίκασε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, τονίζοντας…

9 λεπτά ago

«Νέα Δυτική Ελλάδα» – Σπύρος Σκιαδαρέσης: Επίσκεψη στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων στην Πάτρα

Το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων επισκέφθηκε το πρωί του Σαββάτου 21 Δεκεμβρίου αντιπροσωπεία της περιφερειακής παράταξης…

9 ώρες ago

Φίλιππος Σαχινίδης*: Το μεγάλο αφήγημα της ΝΔ και οι ρηγματώσεις του.

Στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2025, ο Πρωθυπουργός παρουσίασε το μεγάλο αφήγημα της ΝΔ…

9 ώρες ago

«Οινιαδών Ανάπτυξις»: Το Χειμερινό Ηλιοστάσιο στις Οινιάδες!

Χθες, την ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου, την πιο μικρή μέρα του χρόνου με το μεγαλύτερο…

10 ώρες ago

Δήμος Αθηναίων: Ανοιχτά θα παραμείνουν σχολικά προαύλια στις επτά Δημοτικές Κοινότητες της πόλης

Ο Δήμος Αθηναίων, θέλοντας να δώσει την ευκαιρία στις μαθήτριες και τους μαθητές να απολαύσουν…

23 ώρες ago

Politico: Η ακροδεξιά της Ευρώπης εκμεταλλεύεται την επίθεση στο Μαγδεμβούργο για να χτυπήσει τη μετανάστευση και το Ισλάμ

Μια καταιγίδα οργής της ακροδεξιάς άναψε σε όλη την Ευρώπη το βράδυ της Παρασκευής, αφού…

23 ώρες ago