Η πρωτόγνωρη για όλον τον κόσμο κατάσταση που διαμορφώνει η πανδημία του κορονοϊού έχει σοβαρές συνέπειες στον κοινωνικό και οικονομικό τομέα αλλά και στην εκπαίδευση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Unesco, πάνω από 600.000.000 μαθητές και φοιτητές σε 56 χώρες στερούνται σε εθνικό επίπεδο οποιωνδήποτε εκπαιδευτικών υπηρεσιών, ενώ άλλες 17 χώρες έχουν κλείσει σχολεία σε τοπικό επίπεδο.
Οι επιπτώσεις της διακοπής των εκπαιδευτικών λειτουργιών είναι η όξυνση των ανισοτήτων σε βάρος των μη προνομιούχων μαθητών, η κοινωνική απομόνωση, η οικονομική και ψυχολογική πίεση για τους μαθητές και τις οικογένειές τους.
Σε αυτό το περιβάλλον πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των μαθητών, ειδικά της Γ Λυκείου, είναι αναγκαίες.
Η ανακοίνωση της Υπουργού Παιδείας για την έναρξη σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας, ειδικά για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου σε πρώτη φάση και των υπόλοιπων μαθητών σε δεύτερο χρόνο, στο βαθμό που επιδιώκει να περιορίσει τις συνέπειες της διακοπής της επαφής με το σχολείο και τη διδασκαλία, είναι ευπρόσδεκτη.
Ο τρόπος όμως με τον οποίο αποφασίστηκε και υλοποιείται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δημιουργεί ενστάσεις και προβληματισμούς και δημιουργεί την εντύπωση ότι εστιάζει περισσότερο στους επικοινωνιακούς παρά στους διδακτικούς στόχους.
Ειδικότερα:
Για να προχωρήσει η διαδικασία, πρέπει:
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης,…
H διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αγωνία την κλιμάκωση στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας μετά και τη…
Η δρομολόγηση κοινών δράσεων και πρωτοβουλιών που θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση των πολιτικών πρόληψης στον…
Τις προηγούμενες ημέρες, με αφορμή το “4th Parliamentarian Forum: Strategies Against the Far Right” του…
Ανακοίνωση εξέδωσε ο δήμος Αθηναίων, σχετικά με το σιντριβάνι της πλατείας Συντάγματος και τις εργασίες καθαρισμού και συντήρησής…
Τη δημιουργία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής έναντι της Νέας Δημοκρατίας έθεσε ως προτεραιότητα του ΠΑΣΟΚ ο…