Χαίρομαι ιδιαίτερα που ο νέος δήμαρχος έχει στόχο να αντιμετωπίσει τα μεγάλα προβλήματα στα πλαίσια ενός κοινού σχεδιασμού και της κοινής διεκδίκησης με όλους τους φορείς και τους πολίτες της δυτικής Θεσσαλονίκης, μέσα από ένα Κίνημα της Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Ο Δήμος Δέλτα, έχει όλες της στρατηγικές υποδομές της Θεσσαλονίκης, εκτός από το αεροδρόμιο.
Δυστυχώς, έχει αθροιστικά και όλα τα προβλήματα, και ορισμένα στο πολλαπλάσιο.
Συνεπώς και οι καλύτερες επιλογές και επιδόσεις της διοίκησης του Δήμου, δεν θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις, σε όλα τα προβλήματα, γιατί:
α ) Δεν έχει τις αρμοδιότητες από το Σύνταγμα και τους νόμους
β ) Δεν έχει τους αναγκαίους πόρους
γ ) Δεν έχει τις αναγκαίες υπηρεσίες.
Για τους λόγους αυτούς Κυβέρνηση και Περιφέρεια, δεν πρέπει να τον αντιμετωπίζουν, με τυπικά πληθυσμιακά κριτήρια, στον σχεδιασμό και την χρηματοδότηση, των αναγκαίων υποδομών και προγραμμάτων.
Οι υποδομές του Δήμου Δέλτα, είναι όλης της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ τα προβλήματα, που δημιουργούνται από τις δραστηριότητες και τις χρήσεις τους, είναι πρωτίστως των κατοίκων του.
Οι εστίες της περιβαντολλογικής ρύπανσης, παλιές και νέες, επιβαρύνουν και τον Θερμαϊκό και ήταν, από τους βασικούς λόγους της φετινής έντονης εμφάνισης του φυτοπλαγκτόν.
Τα πλημμυρικά φαινόμενα, είναι ακόμη πιο συχνά, από τις υπερχειλίσεις, κυρίως του Γαλλικού ποταμού και η ευθύνη της Περιφέρειας, είναι μεγάλη γιατί, ως αρμόδια εδώ και χρόνια, δεν έχει προχωρήσει, ούτε στον στοιχειώδη καθαρισμό της κοίτης του.
Από τον Δήμο Δέλτα, διέρχονται, όλα τα εθνικά και διευρωπαϊκά οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα, τα οποία επιβαρύνουν με υψηλή ρύπανση κάθε μορφής και ταυτόχρονα δυσκολεύουν και κάνουν επικίνδυνες τις τοπικές μετακινήσεις.
Το Παράκτιο μέτωπο, μαζί με την ευρύτερη περιοχή, που είναι το μεγαλύτερο περιβαντολλογικό και αισθητικό απόθεμα της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, αντί να είναι ο μεγάλος πνεύμονας πρασίνου και αναψυχής, κινδυνεύει με κατάρρευση, από την έλλειψη, τόσο αναγκαίων έργων κατά της διάβρωσης, όσο και από την μη έκδοση, χρόνια τώρα, του Προεδρικού Διατάγματος, για τις επιτρεπόμενες χρήσεις, στην Προστατευόμενη ζώνη.
Στην περιοχή του Δήμου Δέλτα, θα κριθεί ένα μεγάλο μέρος από το μέλλον της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας.
* Ο Γιάννης Μαγκριώτης είναι πρώην υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Κίνησης «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»
Μετά τον κύκλο διαφωνιών που άνοιξε για τον Δήμο Αθηναίων και την αύξηση των τελών στις μικρομεσαίες…
Η 25η Νοεμβρίου καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ ως Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας…
Η «Εταιρία Διάσωσης, Αξιοποίησης και Ανάπτυξης Ιστορικών Ακινήτων και Φυσικών Μνημείων Οινιαδών – ΑΜΚΕ» με…
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης,…
H διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αγωνία την κλιμάκωση στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας μετά και τη…