Οι Γάλλοι έχουν στα χέρια τους το σχετικό «Letter of Intent» της Ελληνικής κυβέρνησης που, αν και δεν αποτελεί δέσμευση, επιτρέπει στους Γάλλους να οργανώσουν την χρηματοδότηση του εγχειρήματος.
Η παραγγελία στην εταιρία κατασκευής θα γίνει μέσω του Γαλλικού Ναυτικού και η Ελλάδα θα πάρει στη συνέχεια τα πολύτιμα για το Πολεμικό Ναυτικό καράβια. Η διαδικασία αυτή θυμίζει βέβαια τα διακρατικού τύπου FMS. Οι διαπραγματεύσεις τώρα ξεκινούν επί Γαλλικού εδάφους με εγγυητές το Γαλλικό δημόσιο. Ο πελάτης της Γαλλικής τράπεζας θα είναι η χώρα μας που θ’ αποπληρώνει σε βάθος χρόνου τις δόσεις για τις φρεγάτες, αν δεν βρεθεί η χρυσή τομή των κερδών από τα Ελληνικά ομόλογα.
Πάντως οι Γάλλοι έχουν τώρα και ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους: Το να έχουν ένα τέτοιο χαρτί στα χέρια τους για τη διεθνή αγορά από το Πολεμικό Ναυτικό μιας παραδοσιακής ναυτικής δύναμης με μεγάλη αναγνωσιμότητα και υψηλό status, για τους Γάλλους μόνο κέρδος είναι.
* O Νικήτας Κάλφας είναι Περιφερειακός Συντονιστής Βορείου Αιγαίου για Το Ποτάμι
Από την αγορά της Καλλιθέας, την οποία επισκέφθηκε το μεσημέρι της Μεγάλης Πέμπτης, ο πρόεδρος…
Ο Ολυμπιακός πήρε θρυλικό «διπλό» στην έδρα της Άστον Βίλα με σκορ 4-2, για τον…
Οι τελευταίες «πινελιές» μένει να ολοκληρωθούν για να δοθεί στην κυκλοφορία η νέα γέφυρα Ευήνου, στο Ευηνοχώρι…
Στη Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στο Κ.Υ.Τ. Μαλακάσας βρέθηκαν τη Μ. Τέταρτη αιρετές του Δήμου…
«Μεγάλο πλήγμα στο ηθικό ανάστημα, στο κύρος και στην δυναμική του», η απώλεια του Κεντρικού…
Την αποφυλάκιση με όρους του Νίκου Μιχαλολιάκου διέταξε το Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Λαμίας παρά την αντίθετη πρόταση…