Γιάννης Μαγκριώτης*: Η μείωση των αφίξεων τουριστών και οι αιτίες της

Το χθεσινοβραδινό μπουρίνι ταλαιπώρησε την Θεσσαλονίκη, η είδηση όμως που μας στεναχώρησε κυκλοφόρησε την Παρασκευή, η βδομάδα που ξεκίνησε γεννάει ελπίδες.
Σήμερα ο πρωθυπουργός πηγαίνει στον πρόεδρο της Δημοκρατίας να ζητήσει επιτέλους βουλευτικές εκλογές, μη μπορώντας να αντέξει την επερχόμενη κατάρρευση του κόμματός του.
Πίστεψε, πως χαρακτηρίζοντας “Αυταπάτες” τις προεκλογικές του εξαγγελίες, θα κέρδιζε την εμπιστοσύνη του κόσμου και πάλι.
Όμως, από προχθές, άρχισαν να καταρρέουν και οι θριαμβολογίες για τα επιτεύγματά του.
Για πρώτη φορά μετά το 2010 έχουμε μείωση των αφίξεων τουριστών.
Την Παρασκευή, ανακοινώθηκε επισήμως, ότι είχαμε μείωση των αφίξεων τουριστών κατά 20% τον μήνα Μάιο.
Όλοι θυμόμαστε τις θριαμβολογίες της κυβέρνησης τον ίδιο μήνα για την τουριστική επιτυχία, ενώ την ίδια ώρα γνώριζε την βουτιά πού είχε ήδη γίνει.
Δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι η συνεχής τουριστική αύξηση πού υπάρχει από το 2010 και μετά οφείλεται στην μείωση, λόγω κρίσης, του εργατικού κόστους στην χώρα μας και στις συγκρούσεις στην ανταγωνιστική ζώνη της χώρας μας, από την Τουρκία μέχρι το Μαρόκο.
Μόλις άρχισε να υποχωρεί η κρίση στις γειτονικές χώρες, αμέσως άρχισε να ανεβαίνει η τουριστική κίνηση σε αυτές, αφαιρώντας επισκέπτες από την χώρα μας.
Δυστυχώς, το τουριστικό μοντέλο στην χώρα μας, όπως και το ευρύτερο παραγωγικό μοντέλο, δεν άλλαξε και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε.
Αυτή η μείωση θα επιδεινώσει ακόμη περισσότερο την δημοσιονομική ισορροπία που ήδη φαίνεται να εκτρέπεται και πάλι, με αποτέλεσμα μετά τις εκλογές να φανούν οι μαύρες τρύπες της οικονομίας.
Ακόμη δεν είδα τον θριαμβευτή των εκλογών Περιφερειάρχη, πού τον ίδιο προεκλογικό μήνα κόμπαζε για την πρωτιά σε αφίξεις της Κεντρικής Μακεδονίας, να εξηγεί την αρνητική αυτή εξέλιξη.
Αφίξεις πού είναι πλασματικές σε μεγάλο βαθμό, αφού είναι οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις επισκεπτών από τις γειτονικές χώρες με τα αυτοκίνητά τους, πού μετρώνται πολλαπλάσια.
Το τι ωφελείται η Κεντρική Μακεδονία από αυτούς τους επισκέπτες δεν ξέρουμε, αφού όλοι ξέρουν, ότι και τα νερά ακόμη τα φέρνουν από τις χώρες τους, το πόσο επιβαρύνουν όμως τις δημόσιες υποδομές τις χώρας μας το ξέρουμε.
Ένα μέρος είδαμε όλοι χθες το βράδυ στην Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, όπου η διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, εδώ και χρόνια δεν ασχολείται καθόλου.
Καλημέρα και καλή βδομάδα.

* Ο Γιάννης Μαγκριώτης είναι πρώην υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Κίνησης «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»

Πατήστε και δείτε όλα τα 87 προηγούμενα άρθρα του Γιάννη Μαγκριώτη

Βασίλης Φουρτούνης

Recent Posts

Επίσημη ανακοίνωση της Euroleague: Δικαιώνει Ολυμπιακό και Μπαρτζώκα για την “αλλοίωση” στο ΣΕΦ

Η Euroleague πήρε επίσημη θέση για τις επίμαχες φάσεις στα παιχνίδια του Ολυμπιακού με την…

18 ώρες ago

Δήμος Βριλησσίων: Μετά από πολλά χρόνια φωτίστηκε και αναβαθμίστηκε το πάρκο της Ρεματιάς

Συντονισμένη επιχείρηση των υπηρεσίων του Δήμου Βριλησσίων για την  λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του πάρκου…

20 ώρες ago

«Δημιουργική Ανατροπή» – Κώστας Λύρος: Εορτές Εξόδου 2024 – Χαμηλότερες του κύρους του Δήμου και του θεσμού

Ανακοίνωση με την όποια ασκεί δριμεία κριτική στη Δημοτική Αρχή για τον τρόπο που οργανώθηκαν…

20 ώρες ago

Δημήτρης Βερβεσός πρόεδρος ΔΔΑ: Στην πρωτόδικη απόφαση για το Μάτι, δεν ίσχυε ο «νόμος Φλωρίδη»

Στη διευκρίνιση ότι δεν ισχύει ο νόμος Φλωρίδη στην πρωτόδικη απόφαση για το Μάτι προχώρησε…

1 ημέρα ago

Ασημακοπούλου Leaks: Κομματικό στέλεχος υπέδειξε για τη διαρροή ο Θεοδωρόπουλος

Κομματικό στέλεχος, το οποίο δεν κατονόμασε, υπέδειξε ως πηγή των email που μεταβίβασε στην Άννα…

1 ημέρα ago

Πασχαλινό Γλέντι στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης!

Γιορτάζουμε το Πάσχα στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης, με πλούσιο φαγητό, μουσική, χορό και πολλές…

1 ημέρα ago