Γιάννης Μαγκριώτης*: Τι άλλο θα ακούσουμε για το μετρό Θεσσαλονίκης;

0

Για τις αλήθειες και τα ψέματα του μετρό Θεσσαλονίκης έχω γράψει πολλές φορές και αναλυτικά.
Βέβαια η εποχή Κούβελα δεν συγκρίνεται με καμία άλλη.
Αυτό όμως που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, όσον αφορά την προπαγάνδα, δεν έχει ξαναγίνει, αδικώντας οι αρμόδιοι και τον εαυτό τους, γιατί είναι βέβαιο ότι και αυτοί προσπαθούν.
Πέραν του ότι εμφανίζουν την ολοκλήρωση τμημάτων των έργων -με μεγάλες αποκλίσεις από τα χρονοδιαγράμματα- ως επιτεύγματα, κάνουν και «εγκαίνια» των επιμέρους τμημάτων του έργου με κίνδυνο να κάνουν στο τέλος πάνω από 20 «εγκαίνια» και το μετρό να μη λειτουργεί.
Έφεραν επιτέλους μισό συρμό της κεντρικής γραμμής και πανηγυρίζουν, ενώ:

  1. Οι συρμοί της κεντρικής γραμμής είχαν δημοπρατηθεί από το 2006, υπήρχε ανάδοχος και διασφαλισμένη χρηματοδότηση από κοινοτικούς πόρους, συνεπώς δεν έκαναν τίποτα.
  2. Δεν έχουν ακόμη κάνει τον διαγωνισμό και ούτε έχουν εξασφαλίσει τους πόρους για το σύνολο των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων, τα συστήματα ασφάλειας και τους συρμούς της Καλαμαριάς, πού έπρεπε να είχαν δημοπρατηθεί το 2014, και δηλώνουν ότι το 2021 θα λειτουργεί η γραμμή Καλαμαριάς.
  3. Δεν έχουν χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του σταθμού Βενιζέλου και δηλώνουν ότι θα λειτουργήσει η κεντρική γραμμή πλήρης το 2022.
  4. Δεν έχει γίνει τίποτα μετά το 2012 για τις επεκτάσεις του μετρό δυτικά και προς το Αεροδρόμιο και ανακοινώνουν χρονοδιαγράμματα λειτουργίας των γραμμών, χωρίς μελέτες και χωρίς διασφαλισμένους πόρους, όπως και οι ίδιοι ομολογούν.

Αν παραμονές εκλογών για την αυτοδιοίκηση και τις ευρωεκλογές λέγονται αυτά, τι θα ακούσουμε παραμονές των εθνικών εκλογών;

* Ο Γιάννης Μαγκριώτης είναι πρώην υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Κίνησης «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ»

Πατήστε και δείτε όλα τα 82 προηγούμενα άρθρα του Γιάννη Μαγκριώτη

Share.

Comments are closed.