Το Χαλάνδρι αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Είναι ο μοναδικός Δήμος, με τέσσερις σταθμούς Μετρό και κανέναν στο εμπορικό του κέντρο.
Και αυτό έγινε γιατί η παράταξη του νυν δημάρχου κ. Ρούσσου, για λόγους ιδεολογικούς (!) κατά τον ίδιο, δυστυχώς μαζί με την τότε διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης μας, εναντιώθηκαν στη διέλευση του Μετρό από το κέντρο του Χαλανδρίου. Το ίδιο συνέβη και στην γειτονική Αγ. Παρασκευή.
Η πόλη μας και η αγορά της, όμως, δεν μπορούν να πορευθούν στο μέλλον χωρίς Μετρό στο κέντρο του Χαλανδρίου. Η εμπορική κίνηση, στην οποία στηριζόταν η οικονομία της περιοχής θα μειώνεται χρόνο με τον χρόνο. Είναι φυσικό το αγοραστικό κοινό να στραφεί σε γειτονικούς Δήμους και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα, που διαθέτουν μετρό και άνετα πάρκινγκ.
Έθεσα από το 2014 το ζήτημα της διεκδίκησης Γραμμής ΜΕΤΡΟ για την πόλη μας. Γνώριζα ότι υπάρχει σχεδιασμός για σχετική γραμμή (Γ6 ΠΕΙΡΑΙΑΣ -ΜΕΛΙΣΣΙΑ), η οποία διέρχεται από Ψυχικό – Κάτω Χαλάνδρι – Πλατεία Αγ. Νικολάου – Λεωφόρο Πεντέλης με σταθμούς στην Ιωαννίνων – Αττική Οδό – Πλατεία Βριλησσίων – Σισμανόγλειο – Κεραία Ναυτικού – Μελίσσια.
Η υλοποίηση της γραμμής αυτής εγκαταλείφθηκε μετά τον αγώνα που άρχισε εναντίον του ΜΕΤΡΟ και τις μαύρες σημαίες που ύψωσε τότε η παράταξη του κ Ρούσσου.
Αυτό το Χαλάνδρι θέλουμε, παραδομένο στις ιδεοληψίες μιας δήθεν «αριστερής διοίκησης του Δήμου», που εχθρεύεται την οικονομία της πόλης, που εναντιώνεται σε κάθε αναπτυξιακό έργο και ονειρεύεται έναν δήμο με κατοίκους που θα ζουν με επιδόματα και συσσίτια?
ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ – Γιώργος Θωμάς: Μετρό στο κέντρο του Χαλανδρίου
0
Share.