Παρέμβαση του εισαγγελέα για την αυτοκτονία μαθητή στην Αργυρούπολη

0

Κατεπείγουσα έρευνα για την υπόθεση του 15χρονου μαθητή, ο οποίος βρέθηκε απαγχονισμένος στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στην Αργυρούπολη, τα ξημερώματα της Κυριακής, 8 Ιουλίου, διέταξε ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ηλίας Ζαγοραίος.
Ο κ. Ζαγοραίος παρήγγειλε στην εισαγγελέα Ανηλίκων να διενεργήσει προκαταρκτική εξέταση, προκειμένου να εντοπιστούν οι λόγοι που ώθησαν το αγόρι στην αυτοχειρία. Η εντολή του εισαγγελέα είναι να αναζητηθούν και να κληθούν σε εξέταση, στην Εισαγγελία Ανηλίκων, άμεσα, όλοι όσοι ενδέχεται να μπορούν να φωτίσουν την υπόθεση. Ήδη στο θέμα έχουν εμπλακεί έξι συμμαθητές του 15χρονου, τους οποίους ο αυτόχειρας κατονομάζει σε σημείωμα που άφησε, αναφέροντας χαρακτηριστικά «Μαμά, μπαμπά, αδερφέ μου, σας αγαπάω. Καταστρέψτε τους όπως με κατέστρεψαν».
Η εισαγγελική λειτουργός καλείται να διευκρινίσει εάν η αυτοκτονία του 15χρονου σχετίζεται με εκφοβισμό και κακοποίησή του -bullying– από τους συγκεκριμένους συμμαθητές του ή άλλους και να εντοπίσει, σε αυτήν την περίπτωση, κάθε υπαίτιο ώστε να καταλογιστούν ποινικές ευθύνες.
Υπενθυμίζουμε ότι τον 15χρονο βρήκαν απαγχονισμένο στο μπαλκόνι τα ξημερώματα της Κυριακής οι γονείς του.
Ο μαθητής είχε αφήσει σημειώματα στα οποία περιέγραφε τα προβλήματα που αντιμετώπιζε λόγω του bullying που δεχόταν, και μάλιστα σε ένα τελευταίο κατονόμαζε έξι συμμαθητές του, χωρίς φυσικά να έχει μιλήσει σε κανέναν και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι οι γονείς του δεν γνώριζαν τίποτα από όλα αυτά που αντιμετώπιζε ο νεαρός αυτόχειρας.
Πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι τα προβλήματα βίαιης συμπεριφοράς απασχολούσαν καθημερινά τους καθηγητές του συγκεκριμένου Λυκείου, λίγο πολύ, όλοι τα γνώριζαν, αλλά κανείς δεν είχε παρέμβει.
Στα σημείο αυτό να τονίσουμε ότι ο αυτόχειρας ήταν ένας άριστος μαθητής, είχε παρέες και όλοι απορούν με την εξέλιξη αυτή.
Αξίζει να σημειώσουμε, ότι πριν από περίπου δύο χρόνια ο νεαρός είχε αναρτήσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook τη φράση: «Όποιος μιλάει άσχημα κατά την απουσία σου, φοβάται την παρουσία σου». Ερευνάται, λοιπόν, το ενδεχόμενο ο αδικοχαμένος μαθητής να αντιμετώπιζε εδώ και καιρό προβλήματα, τα οποία να μην είχε αναφέρει στους γονείς του, χωρίς όμως να γνωρίζει κανείς την ακριβή έκταση τους.

Share.

Comments are closed.