Βράζει η Παιδεία – Αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς για τις εξαγγελίες Γαβρόγλου σχετικά με τον τρόπο προσλήψεων
Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης εκπαιδευτικών στο υπουργείο Παιδείας σήμερα το μεσημέρι της Παρασκευής.
Περίπου 1.000 δάσκαλοι, καθηγητές από όλη την επικράτεια (Χαλκίδα, Ικαρία, Κέρκυρα, Εύβοια, Μεσσηνία, Αιτωλοακαρνανία κ.α.), αλλά και φοιτητές που συμμετέχουν στο συλλαλητήριο διεκδικώντας μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Τα επεισόδια
Επεισόδια σημειώθηκαν πριν από λίγο κατά τη διάρκεια του συλλαλητηρίου των εκπαιδευτικών, όταν ομάδα εκπαιδευτικών εισήλθε στον προαύλιο χώρο του υπουργείου Παιδείας.
Δυνάμεις της αστυνομίας προσπάθησαν να τους απωθήσουν, με αποτέλεσμα να προκληθεί εστία έντασης και να χρησιμοποιηθούν δακρυγόνα. Κάποιοι από τους διαδηλωτές, ωστόσο, κατάφεραν να μπουν μέσα στον χώρο του υπουργείου, με αίτημα να συναντηθούν με την ηγεσία του υπουργείου.
Μέχρι μέσα στα γραφεία του υπουργείου Παιδείας έφθασαν εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ
Έως τα γραφεία του υπουργείου Παιδείας έφθασαν εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, οι οποίοι ζητούν να διευθετηθούν τα αιτήματά τους που αφορά στους μαζικούς και μόνιμους διορισμούς.
Ορισμένοι εκ των διαδηλωτών πήδηξαν την περίφραξη και εισήλθαν στον αύλειο χώρο και από εκεί εισήλθαν στο κτήριο όπου στεγάζονται τα γραφεία του υπουργείου.
Πέντε λεπτά πριν τις 15.00 οι πόρτες άνοιξαν και όλα τα μέλη των ΟΛΜΕ και ΔΟΕ εισήλθαν στον αύλειο χώρο, κρατώντας πανό.
Η Ένωση Αρκάδων Χαλανδρίου και ο Δήμος Χαλανδρίου, με τη στήριξη του συλλόγου Ελληνοκυπρίων Βορείων…
Σε θέση μάχης βρίσκονται οι έξι , μέχρι αυτή τη στιγμή, υποψήφιοι για την ηγεσία…
Τίτλοι τέλους από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για το παραδοσιακό μπλοκάκι των τροχονόμων, αφού…
Από τους πολιτικούς δεν έλειψε ποτέ η δύναμη, έλειψε όμως η θέληση. Και η θέληση…
Ο πρώην Δήμαρχος της Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Δημιουργική Ανατροπή» -…
Η δημοτική παράταξη «Βριλήσσια Δήμος Δημιουργίας» με επικεφαλής τον Κώστα Βαφειάδη, με ανακοίνωσή της, επισημαίνει…