Από τη ρετσίνα στο ασύρτικο, από την ταβέρνα της γειτονιάς στα μεγάλα εστιατόρια της Νέας Υόρκης και από τις αναφορές στις τοπικές εφημερίδες στα υμνητικά άρθρα στους New York Times (12 Wine Grapes Worth Discovering – Assyrtiko, Now an American Treat – Your Next Lesson: Santorini Assyrtiko), το ελληνικό κρασί έχει διανύσει τεράστια απόσταση στον δρόμο της παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας μέσα σε λιγότερο από μια δεκαετία.
Αύξηση της αξίας των πωλήσεων των ελληνικών κρασιών το χρονικό διάστημα 2009-2016 στις ΗΠΑ 81,6%, στον Καναδά 90,7%, στην Κίνα 556,9% στην Αυστραλία 104,9%, στην Ιαπωνία 562,4%.
Προτίμηση στο ελληνικό κρασί δείχνει η Αγγλία, η οποία μάλλον επηρεάζεται από το τι πίνουν οι ΗΠΑ, tη χώρα που εισάγει τις μεγαλύτερες ποσότητες οίνου παγκοσμίως. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι το 84% του συνόλου των εξαγωγών οίνου της Ελλάδας κατευθύνεται σε χώρες της Ε.Ε. και μόνο το 16% σε τρίτες χώρες.
Το ελληνικό κρασί όχι μόνο πουλάει περισσότερο στο εξωτερικό αλλά και σε πολύ καλύτερες τιμές, γεγονός που δείχνει ότι αναγνωρίζεται η θέση του ανάμεσα στα ποιοτικά κρασιά προς όφελος βέβαια παραγωγών και οινοποιών. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, η μέση τιμή πώλησης του ελληνικού οίνου αυξήθηκε κατά 41,3% στο χρονικό διάστημα 2009-2016. Από 2,80 ευρώ το λίτρο (2009) έφτασε τα 4,40 ευρώ το λίτρο το 2016.
Στην Κίνα η μέση τιμή πώλησης αυξήθηκε κατά 103,5%, από περίπου 1,75 ευρώ το λίτρο το 2009 στα 4 ευρώ το 2016.