Παπαηλιού (ΣΥΡΙΖΑ): Διάτρητο το σύστημα επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων της Αρκαδίας
Όταν έγραψα ότι το σύστημα επιλογής διευθυντών σχολείων είναι ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ αδιέξοδο και αναξιοκρατικό και ότι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές σπούδασαν να παράγουν διδακτικό, εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο και όχι διοίκηση και ότι τα στελέχη της εκπαίδευσης πρέπει να βγαίνουν από τη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης που οφείλει να δημιουργήσει τμήμα για διοικητικά στελέχη σχολικών μονάδων, «ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε»….
Τι μου είπαν δεν περιγράφεται αφού πέρασαν στα «ψηλά» τη λέξη ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ αγωνίζονταν να με πείσουν ότι το σύστημα που δημιούργησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα έβγαζε τα καλύτερα στελέχη…
Λίγους μήνες αργότερα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Παπαηλιού προς τιμή τους δέχεται το διάτρητο του συστήματος χωρίς όμως να κάνει ένα βήμα ακόμη καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις
Αναλυτικά η ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ έχει ως εξής:
«Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Θέμα: Επιλογή διευθυντών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αρκαδίας
Η διαδικασία επιλογής διευθυντών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αρκαδίας έχει δημιουργήσει πολλές απορίες.
Υποψήφιοι διευθυντές, πολλοί από τους οποίους είχαν διατελέσει ήδη διευθυντές, με προσόντα και υψηλή μετρήσιμη μοριοδότηση, κατά τη συνέντευξη αξιολογήθηκαν με βαθμούς που από μόνοι τους εγείρουν εύλογα ερωτηματικά.
Όσοι είχαν μετρήσιμα μόρια άνω των 15, κατά τη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν με 0,92 μέχρι 4,5 μόρια και όσοι είχαν μετρήσιμα μόρια κάτω των 13, κατά τη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν με 7 μέχρι 8 μόρια.
Ενστάσεις κατά της μετρήσιμης μοριοδότησης εξετάστηκαν και απορρίφθηκαν πριν από τη συνέντευξη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, και στη συνέχεια ταυτόσημες ενστάσεις των ιδίων υποψηφίων, έγιναν δεκτές εκ των υστέρων, μετά τη συνέντευξη.
Ο τρόπος της προφορικής αξιολόγησης που προβλέπει κρίση για «τη συμβολή του υποψηφίου στο εκπαιδευτικό έργο, την προσωπικότητα και τη γενική συγκρότηση» περιέχει εκ των πραγμάτων έναν υποκειμενισμό. Όμως αυτό δεν εξηγεί, υποψήφιοι διευθυντές, πολλοί από τους οποίους είχαν διατελέσει ήδη διευθυντές, να βαθμολογούνται με 0,92, 2,50, 3,40, 3,50 κλπ μόρια.
Βάσει όλων αυτών, η προφορική βαθμολόγηση επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα, ανατρέποντας αυτό της μετρήσιμης βαθμολόγησης.
Και βέβαια αυτό δεν έγινε με όλους τους υποψήφιους, αρκετοί εκ των οποίων επελέγησαν διευθυντές με τρόπο αντικειμενικό και αξιοκρατικό.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Τι είδους πρωτοβουλίες πρόκειται να αναλάβει, ώστε, αν διαπιστωθούν αυθαίρετες πράξεις ή παραλείψεις στην παραπάνω διαδικασία, να αποδοθούν ευθύνες και να αρθούν οι αδικίες που έγιναν, προκειμένου να αποκατασταθεί καθεστώς δικαιοσύνης και αξιοκρατίας στον χώρο των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αρκαδίας;
Ο Βουλευτής»
Προηγούμενα άρθρα
Μετά τον κύκλο διαφωνιών που άνοιξε για τον Δήμο Αθηναίων και την αύξηση των τελών στις μικρομεσαίες…
Η 25η Νοεμβρίου καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ ως Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας…
Η «Εταιρία Διάσωσης, Αξιοποίησης και Ανάπτυξης Ιστορικών Ακινήτων και Φυσικών Μνημείων Οινιαδών – ΑΜΚΕ» με…
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης,…
H διεθνής κοινότητα παρακολουθεί με αγωνία την κλιμάκωση στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας μετά και τη…