Ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας επισκέφτηκε σήμερα το μεσημέρι το Περίπτερο του Ομίλου ΟΑΣΑ – Συγκοινωνίες Αθηνών, που βρίσκεται στη θέση 3 Stand 12 της 81ηςΔιεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη, την Υφυπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ Μαρίνα Χρυσοβελώνη και άλλους κυβερνητικούς αξιωματούχους. Τον Πρωθυπουργό υποδέχτηκαν ο Πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης, ο Διευθύνων Σύμβουλος Ιωάννης Σκουμπούρης, οι επικεφαλής των διοικήσεων της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ, καθώς και εργαζόμενοι του Ομίλου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζει ο όμιλος ΟΑΣΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών της Αθήνας που χρησιμοποιούν τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Ήταν μάλιστα ο πρώτος πολίτης που έκανε χρήση της «έξυπνης κάρτας» περνώντας από τις πύλες εισόδου – εξόδου που θα εγκατασταθούν στο μετρό της Αθήνας στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ηλεκτρονικό εισιτήριο) που θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε όλα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς της πρωτεύουσας από το νέο έτος.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης κατά την υποδοχή του Πρωθυπουργού η Τηλεματική στα λεωφορεία και τρόλεϊ που εφαρμόζεται ήδη με μεγάλη επιτυχία και το ηλεκτρονικό εισιτήριο που βρίσκεται στη τελική ευθεία εφαρμογής του, αποτελούν δύο έργα σταθμούς για τον εκσυγχρονισμό των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και χαράζουν μια νέα εποχή στη λειτουργία τους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Ιωάννης Σκουμπούρης εξήγησε στον Πρωθυπουργό τον τρόπο λειτουργίας των νέων ακυρωτικών μηχανημάτων που θα λειτουργούν από τις αρχές Ιανουαρίου στα λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ, αλλά και τη λειτουργία των πυλών εισόδου – εξόδου που θα αρχίσουν να λειτουργούν από το καλοκαίρι του 2017 στο μετρό της Αθήνας.
Στη συνέχεια ο Πρωθυπουργός, αφού έλαβε την «έξυπνη κάρτα» που είχε φροντίσει ο ΟΑΣΑ να εκδοθεί στο όνομά του, τη χρησιμοποίησε περνώντας από τις πύλες εισόδου – εξόδου του μετρό, ενώ στη συνέχεια χρησιμοποίησε την ίδια κάρτα και στα ακυρωτικά μηχανήματα, με τα οποία θα εξοπλιστούν τα λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ, διαπιστώνοντας τη λειτουργικότητα και άμεση ανταπόκριση και των δύο συστημάτων.
Όπως είναι γνωστό με την υλοποίηση του έργου αυτού το χάρτινο εισιτήριο που χρησιμοποιείται σήμερα θα αντικατασταθεί σταδιακά από την ηλεκτρονική «έξυπνη κάρτα», βελτιώνοντας σημαντικά την πρόσβαση των επιβατών στα αστικά συγκοινωνιακά μέσα. Ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΑ να εφαρμόσει ευέλικτες και πιο δίκαιες πολιτικές κομίστρου σε όφελος των επιβατών, διαφυλάσσοντας παράλληλα τα έσοδα των συγκοινωνιακών φορέων του ομίλου.