Χωρίς εξετάσεις και μόνο με τον βαθμό του απολυτηρίου θα μπαίνουν οι μαθητές στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ στο μέλλον οι μαθητές. Αυτό το σχέδιο επεξεργάζεται η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και αναμένονται σύντομα ανακοινώσεις. Το οξύμωρο φυσικά είναι ότι ο βαθμός απολυτηρίου για πρώτη χρονιά φέτος έχασε τη δυναμική του στις πανελλήνιες εξετάσεις καθώς δεν προσμετρήθηκε για τον τελικό μέσο όρο, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται το Υπουργείο Παιδείας έχει σχέδιο να τον επαναφέρει και να τον καθιερώσει ως το μοναδικό στοιχείο.
Το υπουργείο Παιδείας παλεύει εδώ και μήνες να προλειάνει το έδαφος για τις επερχόμενες αλλαγές ασκώντας σκληρή κριτική στο υπάρχον σύστημα. Ο υπουργός Νίκος Φίλης παρά την επιτυχημένη διεξαγωγή των φετινών εξετάσεων δεν δίστασε την ίδια μέρα με την ανακοίνωση των βάσεων να κάνει λόγο για ένα σύστημα το οποίο έχει χάσει τη δυναμική του και υποβαθμίζει το σχολείο.
Στο πλαίσιο του International Baccalaureate, (ναι… αυτού που κάποτε ξόρκιζαν οι νυν κυβερνώντες) το υπουργείο μελετάει τη δημιουργία ενός εθνικού απολυτηρίου που θα αποτελεί και το διαβατήριο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
«Το σύστημα πρέπει να αλλάξει και ο βαθμός απολυτηρίου θα αποτελεί τον βαθμό με τον οποίο θα εισάγονται οι υποψήφιοι στις σχολές. Στόχος με τις αλλαγές αυτές είναι η αναβάθμιση του Λυκείου, και πρώτα πρέπει να προχωρήσουμε στην αναμόρφωσή του. Γι’ αυτό το λόγο είναι δύσκολο να ορίσω πότε θα μπορούσε να εφαρμοστεί το νέο εισαγωγικό σύστημα», σημειώνει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Γιάννης Παντής.
Οι αλλαγές στις οποίες αναφέρεται αφορούν το Λύκειο των δύο τάξεων και το Γυμνάσιο των τεσσάρων. Κατά καιρούς έχουν τοποθετηθεί τόσο η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας κ. Σία Αναγνωστοπούλου όσο και μέλη του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία σε αυτό, προαναγγέλλοντας την ολοκληρωτική αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο πρόεδρος της Επιτροπής κ. Αντώνης Λιάκος είχε παρουσιάσει και μία ολοκληρωμένη πρόταση που αφορούσε το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου προβάλλοντας την Ελληνική αλλά και την Αγγλική Γλώσσα ως βασικά διδακτικά αντικείμενα στις δύο τάξεις του Λυκείου, αποκλείοντας όμως μαθήματα όπως τα Αρχαία και τα Μαθηματικά. Με τον τρόπο που είχε διαμορφωθεί το πρόγραμμα και οι κατευθύνσεις μαθημάτων, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αποκλείσουν τα παραπάνω αντικείμενα και στη θέση τους να συμπεριλάβουν άλλα όπως Σχέδιο και Ιστορία της Τέχνης.
Φυσικά αν επιθυμούν εκεί στα Υπουργείο Παιδείας να ακούσουν απόψεις του παρελθόντος, γιατί εδώ και πολλά χρόνια κάποιοι μιλούσαν για κατάργηση των πανελληνίων, δεν έχουν τίποτα άλλο να κάνουν από τον καλέσουν τον πρώην πρύτανη του πανεπιστημίου Ιωαννίνων Γεώργιο Δήμου, ο οποίος από το 2003 έχει εκπονήσει πλήρη μελέτη για το θέμα αυτό.
Ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης ανακοινώνει την έναρξη των εγγραφών για το νεοϊδρυθέν Κέντρο Δημιουργικής…
Όλοι οι βουλευτές Αττικής του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής (Παύλος Γερουλάνος , Μιλένα Αποστολάκη, Νάντια…
Ο βουλευτής Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ Ευάγγελος Αποστολάκης τοποθετήθηκε δημοσίως για τη στάση που θα κρατήσει…
Συνελήφθη από την Αντιτρομοκρατική υπηρεσία, ο Νίκος Ρωμανός, σήμερα Δευτέρα (18/11), για την έκρηξη σε…
Ξεκίνησε η διαδικασία εκκαθάρισης των εκλογικών καταλόγων από το Υπουργείο Εσωτερικών, σε εφαρμογή της σχετικής…
Ο Δήμος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου ανακοινώνει τη δυνατότητα Ρύθμισης Οφειλών που έχουν βεβαιωθεί έως τις…